Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    https://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19

    I følge dette rygte skifter Frederik Winther til ob.
    Han skal vel bare ind og konkurrere med Bjørn og Ivan om spilletiden? Det lyder da meget sundt med noget reel konkurrence i min bog. Det har vi i den grad manglet i mange år

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Du har viden om at man aktivt forsøger at komme af med King? Ikke at det er vildt overraskende dog..
      Ja og ligeledes er der flere muligheder og en af disse er Australien, hvilket synes mest sandsynligt sådan umiddelbart, en lejeaftale i 1. Div og sidst til et andet skandinavisk land. Jeg har dog intet kendskab til en mulig pris eller noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        præcis min første tanke om det måske betyder farvel til JT
        Vi skal under ingen omstændigheder slippe Tverskov før tid. Han er alt alt alt for vigtig ift det vi evt kan få for ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
          Ja og ligeledes er der flere muligheder og en af disse er Australien, hvilket synes mest sandsynligt sådan umiddelbart, en lejeaftale i 1. Div og sidst til et andet skandinavisk land. Jeg har dog intet kendskab til en mulig pris eller noget.
          Fair nok. Som jeg skrev er det heller ikke den store overraskelse at han skal væk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi skal under ingen omstændigheder slippe Tverskov før tid. Han er alt alt alt for vigtig ift det vi evt kan få for ham
            Jeg er helt enig i at JT har mere værdi på banen end vi kan få for ham ved et salg i det kommende vindue. Tanken var blot om beslutningen er truffet og at der nu afsøges forskellige muligheder for at sikre den rigtige afløser.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg er helt enig i at JT har mere værdi på banen end vi kan få for ham ved et salg i det kommende vindue. Tanken var blot om beslutningen er truffet og at der nu afsøges forskellige muligheder for at sikre den rigtige afløser.
              Jeg er 99% sikker på at de ikke slipper ham i dette vindue og den ene % håber stadig på en forlængelse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg er 99% sikker på at de ikke slipper ham i dette vindue og den ene % håber stadig på en forlængelse
                Det ville også være fuldstændig vanvittigt af OB at afskaffe ham nu. Vi har en gylden mulighed for at komme i top seks i år. De bærende kræfter skal der ikke rokkes ved resten af sæsonen. Eneste undtagelse kan være Jebali, hvis der kommer f.eks. et vanvittigt japansk bud på ham. Prisen skal dog være 10 mil + , før jeg synes der er snak om en god handel

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Det ville også være fuldstændig vanvittigt af OB at afskaffe ham nu. Vi har en gylden mulighed for at komme i top seks i år. De bærende kræfter skal der ikke rokkes ved resten af sæsonen. Eneste undtagelse kan være Jebali, hvis der kommer f.eks. et vanvittigt japansk bud på ham. Prisen skal dog være 10 mil + , før jeg synes der er snak om en god handel
                  Jeg vil sige 13-15 mill. Og den slags penge tror jeg ikke man betaler i Japan.
                  De første 7,5 mill er jo budgetteret så der er ikke vanvittig meget at kvalitets erstatte for med differencen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg vil sige 13-15 mill. Og den slags penge tror jeg ikke man betaler i Japan.
                    De første 7,5 mill er jo budgetteret så der er ikke vanvittig meget at kvalitets erstatte for med differencen
                    Omvendt sagde Enrico Augustinus i SFÅ fra Storms Pakhus at der var penge til at handle for, ligesom i sommerens vindue hvor OB gik over budgettet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg vil sige 13-15 mill. Og den slags penge tror jeg ikke man betaler i Japan.
                      De første 7,5 mill er jo budgetteret så der er ikke vanvittig meget at kvalitets erstatte for med differencen
                      https://www.transfermarkt.com/j1-lea...ettbewerb/JAP1
                      ifølge transfermarkt så er der alligevel en del spillere der er handlet til 2 mio euro og derover

                      Comment


                        Ayo skibbes til Vejle såfremt bekendt giver korrekt information selvfølgelig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                          Ayo skibbes til Vejle såfremt bekendt giver korrekt information selvfølgelig
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-andre-hold

                          Comment


                            Vejle er angiveligt interesserede så hvert fald

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                              Vejle er angiveligt interesserede så hvert fald
                              Har skrevet til min kilde om han ved noget. Vi må se. Han har ikke skrevet tilbage endnu

                              De ville jo have haft ham i sommers. Og han var også derovre en af de sidste dage i vinduet for at snakke. Men VB ville leje og OB ville kun sælge. Og Okosun var vidst heller ikke helt klar til det skifte. Så den faldt hurtigt til jorden

                              Comment


                                Det er muligt VB er interesserede. Men lige pt er der ikke noget der er under opsejling mellem OB/Okosun/VB i følge min kilde

                                Comment

                                Working...
                                X