Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der kan læse og gengive fra denne?

    https://fyens.dk/artikel/det-er-endn...bali-til-japan

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nogen der kan læse og gengive fra denne?

      https://fyens.dk/artikel/det-er-endn...bali-til-japan
      Det er omkring 8 millioner vi får for Jebali. Der var ikke mere at sige fra OB til sport Fyn idag angående Jebali

      Comment


        Osaka Gamba skulle have budt 8 mill på Jebali

        Alt alt for lidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Det er omkring 8 millioner vi får for Jebali. Der var ikke mere at sige fra OB til sport Fyn idag angående Jebali
          Lyder det som en “done deal”?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lyder det som en “done deal”?
            Det lyder som om at det er tæt på. Hvilket jeg også regner med når både BT, EB og sport Fyn er på sporet af den.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Det lyder som om at det er tæt på. Hvilket jeg også regner med når både BT, EB og sport Fyn er på sporet af den.
              Håber satme det så er mere end 8 mill. I mine øjne utilgiveligt at sælge ham for så lidt når han kan hjælpe os i Top 6 og nok kan sælges for næsten det samme til sommer. BW har udtalt at der skulle rigtig mange penge på bordet for at man ville overveje det. Det syntes jeg bestemt ikke 8 mill er i dette tilfælde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Håber satme det så er mere end 8 mill. I mine øjne utilgiveligt at sælge ham for så lidt når han kan hjælpe os i Top 6 og nok kan sælges for næsten det samme til sommer. BW har udtalt at der skulle rigtig mange penge på bordet for at man ville overveje det. Det syntes jeg bestemt ikke 8 mill er i dette tilfælde
                Enig - denne vinter kan blive hårdere end vi havde regnet med. Bjørn skal trylle hvis Tverskov, Jebali og Gigo ryger dette vindue….

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Håber satme det så er mere end 8 mill. I mine øjne utilgiveligt at sælge ham for så lidt når han kan hjælpe os i Top 6 og nok kan sælges for næsten det samme til sommer. BW har udtalt at der skulle rigtig mange penge på bordet for at man ville overveje det. Det syntes jeg bestemt ikke 8 mill er i dette tilfælde
                  Helt enig. Absolut uforståeligt hvis vi sælger for kun 8 millioner. Så skal vi holde fast i Jebali og se hvad sker i sommeren. 8 millioner? For en VM- deltager og en spiller som er meget, meget vigtigt for os? Så ville første gang tvivle i BW...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Det mest spøjse i artiklen er, at Leif mener man bare skal sælge hvis man kan få 8 mio.

                    Jeg ved ikke hvilket regnestykke der ligger til grund for den forståelse.

                    For taler, at jeg tror der er gode muligheder for at ramme Alms og strategiens spillestil bedre uden Jebali. Imod taler, at det nok vil kræve lidt for uovertrufne transferevner at bringe os til en tilsvarende styrke på kort sigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Enig - denne vinter kan blive hårdere end vi havde regnet med. Bjørn skal trylle hvis Tverskov, Jebali og Gigo ryger dette vindue….
                      Tverskov ryger ikke. Han bliver. Men at skulle erstatte Jebali og Gigo kan nemt blive afgørende for at vi misser top 6 og derved går glip af mange millioner.
                      Det får BW rigtig svært ved. Men det gør det selvfølgelig også når alle 3 er væk senest til sommer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Helt enig. Absolut uforståeligt hvis vi sælger for kun 8 millioner. Så skal vi holde fast i Jebali og se hvad sker i sommeren. 8 millioner? For en VM- deltager og en spiller som er meget, meget vigtigt for os? Så ville første gang tvivle i BW...
                        Enig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Det mest spøjse i artiklen er, at Leif mener man bare skal sælge hvis man kan få 8 mio.

                          Jeg ved ikke hvilket regnestykke der ligger til grund for den forståelse.

                          For taler, at jeg tror der er gode muligheder for at ramme Alms og strategiens spillestil bedre uden Jebali. Imod taler, at det nok vil kræve lidt for uovertrufne transferevner at bringe os til en tilsvarende styrke på kort sigt.
                          Ja den forstår jeg heller ikke lige. Som om at det skulle være en fantastisk pris for vores vigtigste spiller gennem de sidste par år der lige har haft succes ved VM

                          Comment


                            Synes ikke 8 mio er en katastrofe. Heller ikke noget klassesalg, bevares, men kunne der ikke have været bud efter jebali allerede i sommer - efter hans meget stærke forår - hvor man så har lavet en gentleman aftale om, ved et rimeligt bud til vinter, så ryger han.

                            Det her er sådan Bjørn kører butikken, som jeg ser det.
                            Penge på bordet, gang i svingdøren, ikke så meget nostalgi.

                            Gigovic bliver sæsonen ud, det tror jeg på. Og Bjørn har før vist, at han har en plan med de ting han gør, og at han forstår truppens behov.

                            Top 6 er ikke væk, hvis vi sælger jebali. Top 6 er jo på ingen måde sikker, hvis vi beholder jebali.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Synes ikke 8 mio er en katastrofe. Heller ikke noget klassesalg, bevares, men kunne der ikke have været bud efter jebali allerede i sommer - efter hans meget stærke forår - hvor man så har lavet en gentleman aftale om, ved et rimeligt bud til vinter, så ryger han.

                              Det her er sådan Bjørn kører butikken, som jeg ser det.
                              Penge på bordet, gang i svingdøren, ikke så meget nostalgi.

                              Gigovic bliver sæsonen ud, det tror jeg på. Og Bjørn har før vist, at han har en plan med de ting han gør, og at han forstår truppens behov.

                              Top 6 er ikke væk, hvis vi sælger jebali. Top 6 er jo på ingen måde sikker, hvis vi beholder jebali.
                              At beholde Jebali er ikke nostalgi. Bare sund fornuft hvis beløbet kun er 8 mill

                              Comment


                                Jeg er ikke enig, 8 mio kr. i kassen for en 31 årlig som til sommer kun har et år tilbage af kontrakten kan accepteres. Hvis der så kan skaffes relevante og hurtigere erstatninger kan vi komme ud af vinduet med et friskere udtryk som vil gavne os på længere sigt, og som vil være stærkt nok til top 6 i år. Jebalis topniveau er det vi ser, jeg tvivler på han kan lægge mere på.
                                Der er som Lennon skriver ingen garanti for top 6 med Jebali. Vi skal heller ikke koble Jebali og Gigovic , forlængelse med Gigo har intet med Jebali at gøre, heller ikke i forhold til erstatning. Spændende med endnu et aktivt vindue for striberne, nu handler vi aktivt på at realisere strategien, det er ikke længere tomme floskler.


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                At beholde Jebali er ikke nostalgi. Bare sund fornuft hvis beløbet kun er 8 mill

                                Comment

                                Working...
                                X