Kantés lejeophold er, som forventet, blevet afsluttet før tid, melder klubben ud.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...aR3efd6Qw&s=19
God vind fremover til Kante og tak for indsatsen.
Selvom han scoerde flere gange for U19 var det åbenbart ikke nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
https://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19
I følge dette rygte skifter Frederik Winther til ob.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæghttps://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19
Han kunne være spændende nok, men vil nok ikke lægge alt for meget i, hvad en hollandsk profil med under 100 følgere skriver.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Arh, det er vist en stramning - står der ikke at OB og FC Emmen kæmper om ham?
Han kunne være spændende nok, men vil nok ikke lægge alt for meget i, hvad en hollandsk profil med under 100 følgere skriver.
Æresdivisionen er nok mere attraktiv, men det er Emmen bestemt ikke. Så tror han vælger os, hvis det bliver relevant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæghttps://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19
Jeg har ikke set ham spille i Tyskland, men da han spillede i Lyngby var jeg godt nok noget uforstående over for den hype, der var dengang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Kan ikke lige se hvorfor han skulle skifte til OB for at sidde på bænken? Er der overhovedet et behov for ham? Eller er det fordi, at vores serbiske ven har gjort det så godt, at han er på vej videre?
Jeg har ikke set ham spille i Tyskland, men da han spillede i Lyngby var jeg godt nok noget uforstående over for den hype, der var dengang.
Om det lige skal være ham - men en ung spiller til den plads giver i min verden rigtigt meget mening
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
kender ikke det store til ham, men vil da mene vi i den grad mangler noget til midtforsvaret. pt har skjelvik været 3 valg til de pladser...derefter har vi slotsager og jebali.
Om det lige skal være ham - men en ung spiller til den plads giver i min verden rigtigt meget mening
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Kan ikke lige se hvorfor han skulle skifte til OB for at sidde på bænken? Er der overhovedet et behov for ham? Eller er det fordi, at vores serbiske ven har gjort det så godt, at han er på vej videre?
I en superligaklub tænker jeg gerne man skal have fire spillere i truppen man føler kan spille superliga uden at falde igennem. Det skal nok være fem hvis man ofte spiller med en 3-5-mandsbagkæde (ikke OB pt.).
- Vi har pt. to klare startere.
- Skjelvik er umiddelbart førstereserve, men han er her næppe meget længere. Han har udløb til sommer og er tydeligvis andetvalg til backen når Adelgaard er klar. Han er ganske givet dyr. Jeg tænker meget taler for, at OB gerne vil af med ham gratis allerede nu hvis en norsk klub er klar til at overtage kontrakten.
- Næste mand i køen er nok Tverskov. Han har også udløb til sommer og det er ikke så optimalt at skulle rykke ham ned fra midtbanen.
- Omar Jebali virker der ikke til at være så meget tro på. Bliver Issam solgt nu her kunne man måske godt forestille sig, at de stoppede lejekontrakten tidligt, som med Kante.
- Slotsager er givetvis talentfuld, men er kun 16 år nu (17 til januar). Det er godt nok ungt for en midterforsvarer. Kunne godt være det lige er et år for tidligt til at man tør tælle ham med som en "bærende" del af truppen. Men måske er det lidt gammeldags tankegang
Jeg tænker man skal have mindst en midterforsvarer ind fra sommer af. To hvis man ikke forlænger med Tverskov. Og så er der jo chance/risiko for andre salg, som du selv nævner.
Jeg er måske også enig, at han måske blev lidt hypet i Lyngby. Lagde ikke så meget mærke til ham, men husker ham som ret rolig, også med bolden. En Tverskov-sammenligning (typemæssigt) er måske meget god.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægpræcis min første tanke om det måske betyder farvel til JT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment