Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tongya angivligt på tale i Bologna

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tongya angivligt på tale i Bologna

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub
      Ville selvfølgelig være et scoop for BW at hente ham på en fri transfer og sælge ham dyrt efter et halvt år men vil meget gerne have Tongya lidt længere i truppen. Synes han væer meget lovende og det klæder os bare med en italiensk U21 spiller i truppen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ville selvfølgelig være et scoop for BW at hente ham på en fri transfer og sælge ham dyrt efter et halvt år men vil meget gerne have Tongya lidt længere i truppen. Synes han væer meget lovende og det klæder os bare med en italiensk U21 spiller i truppen.
        For mig afhænger det af prisen. Vil også gerne beholde ham. Men ikke for en hver pris. Vi skal jo sælge for 7,5 mill hvert år så han kunne sagtens være en mulighed hvis de vil give 10-15 mill

        Comment


          Björn om Gigovic: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...l-ikke-saelge/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Håber den bliver lukket til vores fordel hurtigst muligt. Hvor er det skønt at have 3-4 klassespillere på midtbanen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tongya angivligt på tale i Bologna

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub
              Det bliver forhåbentlig dyrt. Men kan godt forstå, hvis der er interesse.

              Vi har ikke travlt. Han bliver bedre, og er med omkring Ita. U21. Ka-tjiiiing

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Håber den bliver lukket til vores fordel hurtigst muligt. Hvor er det skønt at have 3-4 klassespillere på midtbanen
                Jeg tror på vi beholder gigo sæsonen ud.

                Det er da lidt interessant at grunden til at vi ikke henter gigo permanent er, at rostov ikke vil sælge.

                Pris og gigos egne ønsker kringler Bjørn

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Jeg tror på vi beholder gigo sæsonen ud.

                  Det er da lidt interessant at grunden til at vi ikke henter gigo permanent er, at rostov ikke vil sælge.

                  Pris og gigos egne ønsker kringler Bjørn
                  Han siger vel ikke nødvendigvis, at det er den eneste grund. Blot at det slet ikke er en mulighed pt., da Rostov ikke vil sælge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tongya angivligt på tale i Bologna

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...n-i-serie-klub
                    Er altså ikke videre imponeret, så hvis Bologna vil ligge en fornuftigt skilling, så skyd ham da af

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Han siger vel ikke nødvendigvis, at det er den eneste grund. Blot at det slet ikke er en mulighed pt., da Rostov ikke vil sælge.
                      nej men det kan jo ændre sig frem mod sommer - der er jo desværre pt intet der tyder på krigen og dermed sanktionerne mod de russiske klubber stopper.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Det bliver forhåbentlig dyrt. Men kan godt forstå, hvis der er interesse.

                        Vi har ikke travlt. Han bliver bedre, og er med omkring Ita. U21. Ka-tjiiiing
                        Jeg føler mig ikke 100% sikker på at han bliver så meget bedre end nu som kant. Han er simpelthen for langsom.
                        Ser ham mere centralt da han er arbejdssom, godt skolet, defensiv begavet og har en god teknik

                        Så kom de med et bud på 1,5-2 mill euro ville jeg slå til med det samme

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          nej men det kan jo ændre sig frem mod sommer - der er jo desværre pt intet der tyder på krigen og dermed sanktionerne mod de russiske klubber stopper.
                          Enig. Hvis vi beholder ham indtil sommer er muligheden for at han igen kan lejes ud næste sæson pga krigen. Så må vi jo se på det til den tid.
                          Men en topplacering i Top 6 og måske noget europæisk ville helt sikkert gøre det nemmere hvis muligheden opstår igen til sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            nej men det kan jo ændre sig frem mod sommer - der er jo desværre pt intet der tyder på krigen og dermed sanktionerne mod de russiske klubber stopper.
                            Bestemt. Jeg reagerede blot på Lennons fortolkning om, at "grunden til at vi ikke henter ham permanent er at Rostov ikke vil sælge." Det er der imo ikke grobund for at sige på baggrund af BWs udtalelser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Bestemt. Jeg reagerede blot på Lennons fortolkning om, at "grunden til at vi ikke henter ham permanent er at Rostov ikke vil sælge." Det er der imo ikke grobund for at sige på baggrund af BWs udtalelser.
                              Hvordan tolker du så dette svar fra BW på spørgsmålet:
                              Er det ikke en mulighed med en permanent aftale?

                              - Nej, så skal vi købe ham fri af Rostov, og de er ikke interesseret i at sælge, siger OB-bossen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Bestemt. Jeg reagerede blot på Lennons fortolkning om, at "grunden til at vi ikke henter ham permanent er at Rostov ikke vil sælge." Det er der imo ikke grobund for at sige på baggrund af BWs udtalelser.
                                Det er sådan jeg tolker det.

                                Men jeg tror også at Bjørn ved, at det er en gratis omgang at tale om køb af gigo, fordi Rostov ikke vil sælge.
                                Af den årsag, er der jo ingen til at Bjørn udtaler, at vi ikke har råd til at købe gigo. Så han spiller bare med musklerne og siger at køb ikke er aktuelt, pga. de ikke vil sælge.

                                Comment

                                Working...
                                X