Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kantés lejeophold er, som forventet, blevet afsluttet før tid, melder klubben ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Kantés lejeophold er, som forventet, blevet afsluttet før tid, melder klubben ud.
      Var han ellers ikke skarp nok på U19?

      Comment


        Som forventet. Ingen grund til at spilde tiden med ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Som forventet. Ingen grund til at spilde tiden med ham
          Ingen grund til at spilde den unge mands tid. God vindd til Kanté

          Comment


            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...aR3efd6Qw&s=19
            God vind fremover til Kante og tak for indsatsen.
            Selvom han scoerde flere gange for U19 var det åbenbart ikke nok.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              https://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19

              I følge dette rygte skifter Frederik Winther til ob.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                https://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19

                I følge dette rygte skifter Frederik Winther til ob.
                Arh, det er vist en stramning - står der ikke at OB og FC Emmen kæmper om ham?
                Han kunne være spændende nok, men vil nok ikke lægge alt for meget i, hvad en hollandsk profil med under 100 følgere skriver.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Arh, det er vist en stramning - står der ikke at OB og FC Emmen kæmper om ham?
                  Han kunne være spændende nok, men vil nok ikke lægge alt for meget i, hvad en hollandsk profil med under 100 følgere skriver.
                  Det er det bestemt

                  Æresdivisionen er nok mere attraktiv, men det er Emmen bestemt ikke. Så tror han vælger os, hvis det bliver relevant.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    https://twitter.com/NL_transfertm/st...vduPqYZGQ&s=19

                    I følge dette rygte skifter Frederik Winther til ob.
                    Kan ikke lige se hvorfor han skulle skifte til OB for at sidde på bænken? Er der overhovedet et behov for ham? Eller er det fordi, at vores serbiske ven har gjort det så godt, at han er på vej videre?

                    Jeg har ikke set ham spille i Tyskland, men da han spillede i Lyngby var jeg godt nok noget uforstående over for den hype, der var dengang.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Kan ikke lige se hvorfor han skulle skifte til OB for at sidde på bænken? Er der overhovedet et behov for ham? Eller er det fordi, at vores serbiske ven har gjort det så godt, at han er på vej videre?

                      Jeg har ikke set ham spille i Tyskland, men da han spillede i Lyngby var jeg godt nok noget uforstående over for den hype, der var dengang.
                      kender ikke det store til ham, men vil da mene vi i den grad mangler noget til midtforsvaret. pt har skjelvik været 3 valg til de pladser...derefter har vi slotsager og jebali.

                      Om det lige skal være ham - men en ung spiller til den plads giver i min verden rigtigt meget mening

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        kender ikke det store til ham, men vil da mene vi i den grad mangler noget til midtforsvaret. pt har skjelvik været 3 valg til de pladser...derefter har vi slotsager og jebali.

                        Om det lige skal være ham - men en ung spiller til den plads giver i min verden rigtigt meget mening
                        Ja, synes også umiddelbart alder og position giver fin mening. Og så er det vel ikke utænkeligt at der kommer et pænt bud på Ivan senest til sommer.

                        Comment


                          Nogen der tænker om han kunne omskoles til en 6`er? Han er vel en ung Tverskov i sammenligning…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nogen der tænker om han kunne omskoles til en 6`er? Han er vel en ung Tverskov i sammenligning…
                            præcis min første tanke om det måske betyder farvel til JT

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Kan ikke lige se hvorfor han skulle skifte til OB for at sidde på bænken? Er der overhovedet et behov for ham? Eller er det fordi, at vores serbiske ven har gjort det så godt, at han er på vej videre?

                              Jeg har ikke set ham spille i Tyskland, men da han spillede i Lyngby var jeg godt nok noget uforstående over for den hype, der var dengang.
                              Jeg kunne nu også godt se vi har behov for en midtforsvarer. Bl.a. fordi vi jo gerne skulle blive bedre til at tænke lidt langsigtet på disse punkter.

                              I en superligaklub tænker jeg gerne man skal have fire spillere i truppen man føler kan spille superliga uden at falde igennem. Det skal nok være fem hvis man ofte spiller med en 3-5-mandsbagkæde (ikke OB pt.).

                              - Vi har pt. to klare startere.
                              - Skjelvik er umiddelbart førstereserve, men han er her næppe meget længere. Han har udløb til sommer og er tydeligvis andetvalg til backen når Adelgaard er klar. Han er ganske givet dyr. Jeg tænker meget taler for, at OB gerne vil af med ham gratis allerede nu hvis en norsk klub er klar til at overtage kontrakten.
                              - Næste mand i køen er nok Tverskov. Han har også udløb til sommer og det er ikke så optimalt at skulle rykke ham ned fra midtbanen.
                              - Omar Jebali virker der ikke til at være så meget tro på. Bliver Issam solgt nu her kunne man måske godt forestille sig, at de stoppede lejekontrakten tidligt, som med Kante.
                              - Slotsager er givetvis talentfuld, men er kun 16 år nu (17 til januar). Det er godt nok ungt for en midterforsvarer. Kunne godt være det lige er et år for tidligt til at man tør tælle ham med som en "bærende" del af truppen. Men måske er det lidt gammeldags tankegang

                              Jeg tænker man skal have mindst en midterforsvarer ind fra sommer af. To hvis man ikke forlænger med Tverskov. Og så er der jo chance/risiko for andre salg, som du selv nævner.

                              Jeg er måske også enig, at han måske blev lidt hypet i Lyngby. Lagde ikke så meget mærke til ham, men husker ham som ret rolig, også med bolden. En Tverskov-sammenligning (typemæssigt) er måske meget god.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                præcis min første tanke om det måske betyder farvel til JT
                                Hvis vi sælger Jebali OG Tverskov i vinteren så taber vi vores vel vigtigste markspiller samtidigt. Det er næppe at komponsere og slår vores opbygnings- og offensivspil laaaaangt tilbage. Selv hvis BW finder stærke erstatninger så skulle de ja spilles ind først. I mine øjne ville vi ikke kun sælge Top6 dermed men kunne virkelig komme i store problemer i foråret.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X