Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Skygger over Ådalen kom lige med den her og den er for gidt om ikke at videregive her:

    "Skygger over Ådalen har fået et eksklusivt interview med hele Odenses ”capo di tutti capi”, Bjørn Wesstrøm, og Onkel Riffel begav sig en råkold novemberdag mod Wesstrøms kontor for at snakke med ham om OBs krise.

    OR: Nå, Bjørn. Det kører jo ikke skidegodt for tiden. Du forlængede med Alm, selvom alle sagde du ikke skulle, og endte med at fyre ham, som alle kunne se ville ske før eller siden. Hvad skete der lige der?

    BW: Jeg gav ham et tilbud han ikke kunne sige nej til, men det endte med at han måtte sove hos fiskene!

    OR: Okay? Jamen, hvad så med rygterne om at du har samarbejdet tæt med et agentfirma der er tilknyttet det svenske bandemiljø?

    BW: Løgne! Der er tale om en forening for unge mænd, der slapper af i fritiden med lidt skydetræning og aftenskolekurser som amatørfarmaceuter. Èn gang bliver der måske skrevet nogle forkerte beløb ned i nogle hemmelige bogholderbøger mærket ”må inta visas til skatvæsnet”, og så er det pludselig en kæmpe ting! Jeg er stor modstander af alle former for bandevæsen, men du ved hvad man siger ”hold dine venner nært, men dine fjender tættere på!”

    OR: Right… Noget helt andet: Du hyrede en 12-årig Football Manager-spiller som chefscout sidste år, men du måtte sende ham hjem til Sverige, fordi han savnede sin mor. Hvor langt er i med at finde en erstatning for Adrian?

    BW: Vi er i gang med forskellige jobinterviews og scoutinger for at finde den rette afløser, hvorefter de sidste to kandidater skal slås mod hinanden med knækkede billiardkøer, til kun én er tilbage.

    OR: Lyder som en effektiv proces. Hvad så med jagten på en ny træner?

    BW: Hvad har jeg nogensinde gjort for at få dig til at vise så lidt respekt for mig? Du kommer her på min datters bryllupsdag med alle de her spørgsmål, men hvornår har du sidst kaldt mig ”Godfather”?

    OR: Jeg er ret sikker på det ikke er din datters bryllupsdag, og jeg føler lidt, at du snakker udenom.

    BW: Okay, denne ene gang vil jeg lade dig spørge mig om mine forretninger! Vi er i gang med forskellige jobinterviews, og når der kun er to kandidater tilbage…

    OR: …skal de slås mod hinanden med knækkede billiardkøer. I get it.

    *det banker på døren*

    - Kan du ikke spørge ham fra Ådalens Skygger, om han vil købe nogle matchworn’e trøjer?

    BW: *Sukker højlydt* Det er ikke så god timing lige nu, Steffen!

    -Onkel Riffel, live fra Odense.​"

    https://www.facebook.com/61550563479...Xs5wVLKdt99Ld2 UbhenA7tjQHUU2T1XRk9l/
    Det kan godt være det bare er mig - men skal der ikke lidt mere til for at være stor komik….

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Vi har gjort status på efteråret med Björn Wesström, og han fortæller bl.a., at en ny chefscout snart kan præsenteres, han går efter en træner, der skal være her længere end til sommer, og han giver sig selv resten af december til at finde ham.

        Status på efteråret med Björn Wesström - OBstruktion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi har gjort status på efteråret med Björn Wesström, og han fortæller bl.a., at en ny chefscout snart kan præsenteres, han går efter en træner, der skal være her længere end til sommer, og han giver sig selv resten af december til at finde ham.

          Status på efteråret med Björn Wesström - OBstruktion
          Og at der ikke kommer nogen nye spillere..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

            Og at der ikke kommer nogen nye spillere..
            Det er ikke hvad jeg hører. Men det bliver begrænset. Så forvent kun 1. Men det kræver selvfølgelig at den rette er ledig

            Comment


              Den gode Tøffe om BW:

              “Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”

              Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.

              Hvad gør man så? Pas, ingen idé. Den er tung.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Den gode Tøffe om BW:

                “Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”

                Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.

                Hvad gør man så? Pas, ingen idé. Den er tung.

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud
                TB så han blive fyret for 23ende gang

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Den gode Tøffe om BW:

                  “Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”

                  Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.

                  Hvad gør man så? Pas, ingen idé. Den er tung.

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud
                  giver altså ikke meget for "eksperten" tøftign. Har godt nok svært ved at se hvad det skulle ændre at TB vendte tilbage igen-igen-igen-igen.

                  Linjen udstikkes jo stadig af NT

                  - og så begynder han at melde ud at SK er uambitiøst som "favorit" til posten. Hvad skulle BW ellers stå og sige? SK er jo stadig i spil så at sige han højest er andet valget holder jo ikke. Og der er jo tydeligvis andre i spil - spørgsmålet er selvf om man kan tiltrække dem.

                  Comment


                    Det kan sagtens være Tøftings konklusion er rigtig, men skal vi ikke lade være med at bruge så mangelfulde, analyser som afsæt for noget som helst?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Den gode Tøffe om BW:

                      “Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”

                      Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.

                      Hvad gør man så? Pas, ingen idé. Den er tung.

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud
                      Det beviser jo bare at Tøffe, som altid enten står og skider i studiet eller lukker mundlort ud ikke aner en skid, han æder nok ikke sine ord d. 1. januar

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Det kan sagtens være Tøftings konklusion er rigtig, men skal vi ikke lade være med at bruge så mangelfulde, analyser som afsæt for noget som helst?
                        Med vi mener du vel mig? Det er ikke en analyse; det er en mening. Som jeg deler (fraset det med TB)og derfor bringer. Jeg kunne også bare have skrevet det selv, men det har vel en eller anden interesse når en mand med mange årtier i gamet ytrer sig så direkte. Med alle forbehold for at det er Tøffe i øvrigt.

                        Hvad mener du? Tænker du OB er et attraktivt sted for en træner?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Med vi mener du vel mig? Det er ikke en analyse; det er en mening. Som jeg deler (fraset det med TB)og derfor bringer. Jeg kunne også bare have skrevet det selv, men det har vel en eller anden interesse når en mand med mange årtier i gamet ytrer sig så direkte. Med alle forbehold for at det er Tøffe i øvrigt.

                          Hvad mener du? Tænker du OB er et attraktivt sted for en træner?
                          Se det er interessant. For 2 år siden jublede folk over at spillestilen var fast og skulle flugte med THs stil fra akademiet. Nu siger de samme folk at det er hul i hovedet og betyder, at vi ikke kan tiltrække en træner. Folk jublede da BW sagde at vi skal glemme nostalgien og huske OB er en forretning, så der bliver gennemstrømning af spillere stor. Nu er folk sure over det. Jeg tænker faktisk at den strategi som lom efter Press fra fans er et kæmpe møllehjul om klubben som trækker os ned og ikke giver den fremgang de naive EA, TC og NT troede

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det er ikke hvad jeg hører. Men det bliver begrænset. Så forvent kun 1. Men det kræver selvfølgelig at den rette er ledig
                            Vi kigger vel kun efter gratis spillere, så er han nok ledig :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Se det er interessant. For 2 år siden jublede folk over at spillestilen var fast og skulle flugte med THs stil fra akademiet. Nu siger de samme folk at det er hul i hovedet og betyder, at vi ikke kan tiltrække en træner. Folk jublede da BW sagde at vi skal glemme nostalgien og huske OB er en forretning, så der bliver gennemstrømning af spillere stor. Nu er folk sure over det. Jeg tænker faktisk at den strategi som lom efter Press fra fans er et kæmpe møllehjul om klubben som trækker os ned og ikke giver den fremgang de naive EA, TC og NT troede
                              At man efterspurgte en strategi er ikke det samme som at den strategi man fik var den rigtige. Jeg har også tidligere argumenteret for, at man på lange stræk aldrig har fulgt den.

                              Sådan går det ofte hvis sådan en strategi er udarbejdet uden rigtigt afsæt, inddragelse osv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Med vi mener du vel mig? Det er ikke en analyse; det er en mening. Som jeg deler (fraset det med TB)og derfor bringer. Jeg kunne også bare have skrevet det selv, men det har vel en eller anden interesse når en mand med mange årtier i gamet ytrer sig så direkte. Med alle forbehold for at det er Tøffe i øvrigt.

                                Hvad mener du? Tænker du OB er et attraktivt sted for en træner?
                                Jeg mente os alle. Jeg er ret led over, at dem som har mindst analysekraft og mindst viden om klubberne ofte får lov at sætte dagsordenen i den danske fodbolddebat. Herunder også Tøffe.

                                Jeg ved ikke om Søren er den rigtige eller om/hvem, der kunne være in contention. Jeg undrer mig over Bjørns udtalelser den seneste tid. Altså, hvorfor sige nu, at Søren er favorit? Hvad får man ud af det, udover enten at signalere at det er på plads (og så kunne man lige så godt vente) eller at alle andre vi var interesserede i, ikke var interesseret i os?

                                Comment

                                Working...
                                X