Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I holder bare snitterne væk fra vores Bjørn

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-svensk-job
    Det er jo en ikke en historie, men der skal jo laves SL-artikler under VM.

    "Det er Jon Persson, der er tidligere ekspert hos Discovery og nuværende ekspert hos Radiosporten, der bringer Björn Wesström i spil til jobbet i et interview med Fotbolldirekt, omend han godt selv ved, at det kan virke usandsynligt.​"



    Comment


      #77
      BW om sit første år i OB:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...sker-for-2023/

      Fint at han see fansebes vigtige rolle i at vende det efter den katastrofale slsonstart. Det var også virkelig stærkt da vi kom til afslutningstræning ned så mange før Horsens-kampen og capoen talte til holdet. Er overbevist at det gav en ekstraboost til spillere.
      BW bekræfter at Feher blev afsat om at løse en friktion i trænerteamet.
      Og det er hvad han vil i fremtiden:
      "Jeg vil have, at vi beslutter os for en tidsplan for at forbedre vores træningsforhold. Jeg ønsker, at OB foretager nogle spillersalg, der genererer midler til at udvikle hele forretningen. Jeg ønsker, at vores scouting-aktiviteter er fuldt udviklede på både senior- og akademiniveau. Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.

      - Jeg ønsker også, at OB udvikler et udlejeprogram til trinnet mellem Akademiet og førsteholdet. Jeg ønsker, at OB starter et klubsamarbejde med B1909. Slutteligt ønsker jeg, at opbakningen fortsætter i takt med, at stoltheden over OB vinder frem hos en ny generation på Fyn."

      Så vi kan ikke forvente at transferpenge reinvesteres fuldstændig i truppen, der er stadig behov at investere i og "udvikle hele forretningen".
      Næstved var vel første skridt at skabe udlejeprogrammet for vores talenter på vej til superligatruppen. Og fint at han kigger på det lokale område og vil binde kræfterne tilsammen her. Håber det kykkes med B1909.

      Last edited by andlox; 30-12-2022, 12:21.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        BW om sit første år i OB:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...sker-for-2023/

        Fint at han see fansebes vigtige rolle i at vende det efter den katastrofale slsonstart. Det var også virkelig stærkt da vi kom til afslutningstræning ned så mange før Horsens-kampen og capoen talte til holdet. Er overbevist at det gav en ekstraboost til spillere.
        BW bekræfter at Feher blev afsat om at løse en friktion i trænerteamet.
        Og det er hvad han vil i fremtiden:
        "Jeg vil have, at vi beslutter os for en tidsplan for at forbedre vores træningsforhold. Jeg ønsker, at OB foretager nogle spillersalg, der genererer midler til at udvikle hele forretningen. Jeg ønsker, at vores scouting-aktiviteter er fuldt udviklede på både senior- og akademiniveau. Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.

        - Jeg ønsker også, at OB udvikler et udlejeprogram til trinnet mellem Akademiet og førsteholdet. Jeg ønsker, at OB starter et klubsamarbejde med B1909. Slutteligt ønsker jeg, at opbakningen fortsætter i takt med, at stoltheden over OB vinder frem hos en ny generation på Fyn."

        Så vi kan ikke forvente at transferpenge reinvesteres fuldstændig i truppen, der er stadig behov at investere i og "udvikle hele forretningen".
        Næstved var vel første skridt at skabe udlejeprogrammet for vores talenter på vej til superligatruppen. Og fint at han kigger på det lokale område og vil binde kræfterne tilsammen her. Håber det kykkes ned B1909.

        B1909 ? Er det pga. BWs sociale engagement (hans tanker omkring integration i nærområdet), da vi vel ikke vil leje spillere ud til Danmarksserien.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          B1909 ? Er det pga. BWs sociale engagement (hans tanker omkring integration i nærområdet), da vi vel ikke vil leje spillere ud til Danmarksserien.
          Nu kan sammenarbejdet med tiden ja også løfte B1909. Og er det muligt at de går om samnenarbejde i hensigt af ungdomsspiller? Der ville en sammenarbejdsklub tæt på ja også have fordele.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Elsker BW. Meget konkret og direkte i sine formuleringer. Og så virker han yderst kvalificeret til sit job

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              B1909 ? Er det pga. BWs sociale engagement (hans tanker omkring integration i nærområdet), da vi vel ikke vil leje spillere ud til Danmarksserien.
              Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden
                Det kan godt tænkes. Mener at han sagde noget om at klubben skulle afspejle lokalsamfundet (og her tror jeg ikke kun, at han tænkte på Hunderupkvarteret...).

                Comment


                  #83
                  Ret opsigtsvækkende at sige direkte udadtil af Feher og Alm ikke kunne sammen, men kan godt lide den direkte kommunikation

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Ret opsigtsvækkende at sige direkte udadtil af Feher og Alm ikke kunne sammen, men kan godt lide den direkte kommunikation
                    ... og Blond som stadigvæk leder efter et nyt job !
                    Last edited by Online; 30-12-2022, 17:42.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden
                      Det er jeg enig i .. alle må holde med andre klubber som de lyster, men gammelt nag skal ikke være en forhindring for at topfodbolden i Odense ligger i OB. Det drejer sig om at samle Odense (og Fyn) og en accept af at OB er toppen ikke alene i fynsk fodbold men også i dansk fodbold. Dertil kommer også at der jo potentielt er spillere i B1909 der med den rette træning og indstilling kan nå længere end 9erne i særdeleshed og også få en fin karriere på højere niveau end OB.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden
                        Et fælles OB/B1009 akademi i Vollsmose/Gillestedvej lyder som en god idé, men jeg kender mange gamle 9'ere der får kaffen galt i halsen ved den tanke. Men måske de bare skal spille under navnet Øens hold for at den bedre kan accepteres.

                        Comment


                          #87
                          Jeg har svært ved at se os indgå i et samarbejde med '09erne, som ville være acceptabelt for begge parter, men måske er der kommet klarere tænkende hoveder til derude, der kan se at den nuværende kurs ikke er holdbar, hvis man vil være divisionshold igen.

                          Jeg er ret loren ved et samarbejde, af historiske årsager, men jeg er også gammel
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #88
                            NEJ TAK til samarbejde med en røde aber!! Hader den klub...

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              NEJ TAK til samarbejde med en røde aber!! Hader den klub...
                              Mon ikke BW foreslår det, da han ikke kender historikken, men gerne vil fremstå som meget socialt engageret ?
                              Last edited by Online; 02-01-2023, 15:52.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                NEJ TAK til samarbejde med en røde aber!! Hader den klub...
                                Hvis der skal være tale om et samarbejde, vil 09erne i sagens natur være andenviolin i forholdet, og ville skulle indordne sig OB og agere fødekæde opad. Jeg kan ikke se det ske.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X