Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Vøge skriver også om en magtfuld BW https://www.bt.dk/superligaen/bts-sp...vid-nielsen-ob
    Man bliver mere og mere nervøs for tingenes tilstand, hvis Vøge ikke bare gætter løs:

    »Eneste udfordring, som jeg ser det; hvordan vil en stærk leder som David Nielsen fungere i et fynsk setup, hvor direktør Wesström har så meget magt, at han indimellem har bestemt OB-opstillingen,« forklarer Lasse Vøge

    Man ville næsten kunne forstå, hvis Alm med vilje gik efter en fyring med pokalkampen, hvis Vøge taler sandt. Det er jo Crazy arbejdsforhold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg er totalt rystet efter interviewet med BW

      "Fodboldudvalget" er ikke bare NT, TC, Enrico og BW, men også Erik Laumand

      Hvad ved sidstnævnte om spillere (og reelt også de tre første)

      Så bestyrelsen (for OSE) er reelt "fodboldudvalget" ! Ingen fra akademiet, ingen chefscout, få med fodboldviden... det forklarer jo meget

      Efter MANGE år i erhvervslivet har jeg ALDRIG set sådan en konstruktion... forstår da så godt, at BW (AA) har meget svære betingelser
      Ja, der har vi måske kernen i problemet. Og jeg mener ikke Laumand, men et reelt styre i OB, som er professionelle forretningsfolk, men amatører i fodbold. Det virker tydeligere og tydeligere som om den øverste ledelse mikro-manager - sikkert ud af ægte engagement - men behjertede amatører taber altid til kompetente professionelle over tid. Jeg ved ikke, om det er en fair analyse, men det kunne være interessant at få belyst mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Man bliver mere og mere nervøs for tingenes tilstand, hvis Vøge ikke bare gætter løs:

        »Eneste udfordring, som jeg ser det; hvordan vil en stærk leder som David Nielsen fungere i et fynsk setup, hvor direktør Wesström har så meget magt, at han indimellem har bestemt OB-opstillingen,« forklarer Lasse Vøge

        Man ville næsten kunne forstå, hvis Alm med vilje gik efter en fyring med pokalkampen, hvis Vøge taler sandt. Det er jo Crazy arbejdsforhold.
        Jeg tror ikke der som sådan er noget nyt i det Vøge skriver. Eller at det nødvendigvis passer 100%. Jeg er ret sikker på, at han hentyder til de to gange det nu er sket, at Wesström efter en kamp har udtalt til interview noget ala: "nu skal det taktiske fokus ændres til ført og fremmest at lukke af defensivt" (eller lignende). Og så har holdets tilgang til den efterfølgende kamp kraftigt afspejlet det. I år var det op til FCM-kampen i Herning og sidste år var omkring hjemmekampen imod AGF eller udekampen i Brøndby (mener jeg). Det er begge gange blevet opfattet som om, at det nu var BW der dikterede taktiske ændringer til Alm. Især mener jeg at have læst/hørt Leif Rasmussen komme med den udlægning. Og med indtryk af, at det også var hvad han havde hørt på vandrørerne. Så det kan jo sagtens passe.

        Men samtidig er det jo netop på disse tidspunkter, at Alm fremlægger det som om, at han endelig "fik lov" til ændre taktikken som det passede ham. Så om det passer som Alm udlægger det eller om det blev trukket ned over hovedet på ham og han bare spinder lidt for at styrke klubbens og hans egen troværdighed, kan man pt. nok kun gætte sig til.

        Ingen af delene er gode for OB. Men hans pointe om, at en type som David Nielsen nok vil være mindre tilbøjelig til at finde sig i taktiske begrænsninger eller mandater oppefra, kan jeg da godt følge.
        Last edited by Agbre; 02-11-2023, 23:17.

        Comment


          Husker NT har udtalt, at det sportslige udvalg tager beslutningerne omkring rekruttering og spillestil, men at det sker i samarbejde med sportsdirektøren. Altså lader det ikke til sportsdirektøren er en del af sportsudvalget.



          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Mon ikke Vøge refererer til kampen mod FCM lige omkring Minteh-salget. Der fik Alm jo besked på ikke at bruge ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
              Mon ikke Vøge refererer til kampen mod FCM lige omkring Minteh-salget. Der fik Alm jo besked på ikke at bruge ham.
              Så vil jeg dog kalde Vøges ordvalg en “journalistisk stramning”

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ma-spoger-i-ob
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Det er mildest talt amatøragtigt, at bold kommer den slags insinuationer på så mangelfuldt et grundlag. Det virker til at ‘beviset’ for at BW har en eller anden form for forbindelser til et banderelateret agentbureau er, at han har købt og solgt spillere, der er repræsenteret sf pågældende FIFA-licenserede agentbureau, der har rigtig mange spillere i stalden, deriblandt mange prominente navne. Achouri er også repræsenteret af dem, så PC, Fredberg m.fl. har gjort brug af samme agentbureau, ligesom mange andre superliga-sportsdirektører sikkert har det - hvad der heller ikke er noget odiøst i.

                  Comment


                    Når man render rundt i hvidt jakkesæt, og med sådan et skæg, så er der nu nok noget muggent ved det...
                    Er vi sikker på, skægget er ægte?
                    Måske er det BW, der har startet de der bander

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Det er mildest talt amatøragtigt, at bold kommer den slags insinuationer på så mangelfuldt et grundlag. Det virker til at ‘beviset’ for at BW har en eller anden form for forbindelser til et banderelateret agentbureau er, at han har købt og solgt spillere, der er repræsenteret sf pågældende FIFA-licenserede agentbureau, der har rigtig mange spillere i stalden, deriblandt mange prominente navne. Achouri er også repræsenteret af dem, så PC, Fredberg m.fl. har gjort brug af samme agentbureau, ligesom mange andre superliga-sportsdirektører sikkert har det - hvad der heller ikke er noget odiøst i.
                      BW er sikkert ikke hverken bedre eller værre end alle de andre sportsdirektører, men det er godt nok en rådden verden, den agentverden.

                      Comment


                        Så giver Selvén-handlen pludselig en smule mere mening.

                        Comment


                          Synes Bjørn svarer fint på alle spørgsmålene.
                          Det kunne klæde journalisten at gøre opmærksom på hvilke andre superligaklubber der benytter sig at det samme agentfirma som Bjørn iøvrigt gør opmærksom på har FIFA-licens.
                          Men ja agentbranchen er garanteret pænt rådden, men jeg tvivler på OB og Bjørn W. er hverken værre eller bedre end de fleste andre superligaklubber når det kommer til at samarbejde med dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            BW er sikkert ikke hverken bedre eller værre end alle de andre sportsdirektører, men det er godt nok en rådden verden, den agentverden.
                            Uden tvivl, men derfor er bolds forsøg på undersøgende journalistik nu alligevel endt ud i en ikke-historie, der insinuerer en hel masse på et meget tyndt grundlag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Så giver Selvén-handlen pludselig en smule mere mening.
                              Hvordan det?

                              Fra artiklen:
                              "Ifølge bold.dk’s oplysninger havde Selvén ikke nogen gældende agentaftale, da han kom til, men i forbindelse med at han lavede en treårig kontrakt med fynboerne, indgik han også en repræsentationsaftale med Universal Twenty Two."

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Hvordan det?

                                Fra artiklen:
                                "Ifølge bold.dk’s oplysninger havde Selvén ikke nogen gældende agentaftale, da han kom til, men i forbindelse med at han lavede en treårig kontrakt med fynboerne, indgik han også en repræsentationsaftale med Universal Twenty Two."
                                Jeg kan bare ikke lade være med at synes det er pudsigt at vi henter en total nobody i Sverige som i samme moment sjovt nok indgår en aftale med en shady agentvirksomhed som Björn selvfølgelig er fedtet godt og grundigt ind i.

                                Comment

                                Working...
                                X