Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Vi har gjort status på efteråret med Björn Wesström, og han fortæller bl.a., at en ny chefscout snart kan præsenteres, han går efter en træner, der skal være her længere end til sommer, og han giver sig selv resten af december til at finde ham.
Status på efteråret med Björn Wesström - OBstruktion
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har gjort status på efteråret med Björn Wesström, og han fortæller bl.a., at en ny chefscout snart kan præsenteres, han går efter en træner, der skal være her længere end til sommer, og han giver sig selv resten af december til at finde ham.
Status på efteråret med Björn Wesström - OBstruktion
Comment
-
Den gode Tøffe om BW:
“Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”
Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.
Hvad gør man så? Pas, ingen idé. Den er tung.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esstrom-maa-ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDen gode Tøffe om BW:
“Jeg tror ikke, Niels Frederiksen gider OB, og det gør jeg ikke, fordi Björn Wesström er i klubben. Hvis Troels Bech var chefen, tror jeg, det ville være anderledes. Jeg tror ikke, at ret mange trænere synes, det er særligt fedt, hvad der sker i OB.”
Det er selvfølgelig bare en bulderbasses mening. Jeg tror i øvrigt, han har ret. Jeg tror ikke, vi finder mange interessante trænere, der gider til OB - grundet ejer, ledelse og direktør.
Comment
-
Linjen udstikkes jo stadig af NT
- og så begynder han at melde ud at SK er uambitiøst som "favorit" til posten. Hvad skulle BW ellers stå og sige? SK er jo stadig i spil så at sige han højest er andet valget holder jo ikke. Og der er jo tydeligvis andre i spil - spørgsmålet er selvf om man kan tiltrække dem.
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet kan sagtens være Tøftings konklusion er rigtig, men skal vi ikke lade være med at bruge så mangelfulde, analyser som afsæt for noget som helst?
Hvad mener du? Tænker du OB er et attraktivt sted for en træner?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Med vi mener du vel mig? Det er ikke en analyse; det er en mening. Som jeg deler (fraset det med TB)og derfor bringer. Jeg kunne også bare have skrevet det selv, men det har vel en eller anden interesse når en mand med mange årtier i gamet ytrer sig så direkte. Med alle forbehold for at det er Tøffe i øvrigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSe det er interessant. For 2 år siden jublede folk over at spillestilen var fast og skulle flugte med THs stil fra akademiet. Nu siger de samme folk at det er hul i hovedet og betyder, at vi ikke kan tiltrække en træner. Folk jublede da BW sagde at vi skal glemme nostalgien og huske OB er en forretning, så der bliver gennemstrømning af spillere stor. Nu er folk sure over det. Jeg tænker faktisk at den strategi som lom efter Press fra fans er et kæmpe møllehjul om klubben som trækker os ned og ikke giver den fremgang de naive EA, TC og NT troede
Sådan går det ofte hvis sådan en strategi er udarbejdet uden rigtigt afsæt, inddragelse osv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Med vi mener du vel mig? Det er ikke en analyse; det er en mening. Som jeg deler (fraset det med TB)og derfor bringer. Jeg kunne også bare have skrevet det selv, men det har vel en eller anden interesse når en mand med mange årtier i gamet ytrer sig så direkte. Med alle forbehold for at det er Tøffe i øvrigt.
Jeg ved ikke om Søren er den rigtige eller om/hvem, der kunne være in contention. Jeg undrer mig over Bjørns udtalelser den seneste tid. Altså, hvorfor sige nu, at Søren er favorit? Hvad får man ud af det, udover enten at signalere at det er på plads (og så kunne man lige så godt vente) eller at alle andre vi var interesserede i, ikke var interesseret i os?
- Likes 1
Comment
Comment