I holder bare snitterne væk fra vores Bjørn
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-svensk-job
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Jeg er virkelig spændt på, hvordan Wesstrøm forvalter casen: Yankuba Minteh. Han er spillerén, som skal lancere OB som en sælgende farmerklub på den internationale scene - en af succeskriterierne for Wesstrøms ansættelse. Minteh kan på mange måde virkelig kickstarte BW's - og dermed fremtidens - OB.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Tak for et godt interview. Jeg kan godt lide at han udtrykker utilfredshed med at vi kun får 2 points ud af de sidste 2 kampe.
BW er en kæmpe BOSS!!!!, håber vi kan beholde ham i OB i mange år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.
Wesström regner med aktivitet i det kommende transfervindue - OBstruktion
BW er en kæmpe BOSS!!!!, håber vi kan beholde ham i OB i mange år.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes også det er et vældig fint interview. Han virker som en mand, der svarer ærligt og reelt på spørgsmålene - det er velreflekterede svar, der kommer og ikke bare nogle indstuderede fraser - samtidig med, at han er ærlig i forhold til, hvad han ikke kan eller vil gå dybere i detaljer med eller hvor han kan og ikke kan love noget. Det er svært ikke at være optimistisk på klubbens vegne så længe han er ved roret.
han ønsker den
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Lyder som en helt ærlig og oprigtig BW, og dette skal selvfølgelig ses i det lys, at han jo ikke siger noget, der ikke kan holde vand og han lover jo heller ikke andet, end at han forventer aktivitet i det kommende vindue. Til gengæld lover han jo heller ikke, at der slet intet sker, som vi i tidligere vinduer har fået oplyst.
Jeg er neget optimistisk på vores klubs og fans vegne
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.
Jeg er neget optimistisk på vores klubs og fans vegne
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Iflg Den store danske ordbog:
manipulation af eller snyd med data, resultater el.lign., især til egen (økonomiske) fordel
…. Og så ikke mere tid på dette
"sysle med; pusle med
NOGEN fifler med NOGET
Til hverdag er Asger Nielsen Lundgårdskolens leder – I fritiden fifler han med værktøj"
Fra selvsamme ordbog...og nu ikke mere tid til dette
Leave a comment:
Leave a comment: