Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Jeg har svært ved at se os indgå i et samarbejde med '09erne, som ville være acceptabelt for begge parter, men måske er der kommet klarere tænkende hoveder til derude, der kan se at den nuværende kurs ikke er holdbar, hvis man vil være divisionshold igen.
Jeg er ret loren ved et samarbejde, af historiske årsager, men jeg er også gammel
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden
Leave a comment:
-
Tænker det er et akademi samarbejde. Og den vej måske at OB mere bliver Odenses hold istedet for alt det gamle onde blod der har været. Det har B1909 været en stor del af i fortiden
Leave a comment:
-
Ret opsigtsvækkende at sige direkte udadtil af Feher og Alm ikke kunne sammen, men kan godt lide den direkte kommunikation
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
B1909 ? Er det pga. BWs sociale engagement (hans tanker omkring integration i nærområdet), da vi vel ikke vil leje spillere ud til Danmarksserien.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Elsker BW. Meget konkret og direkte i sine formuleringer. Og så virker han yderst kvalificeret til sit job
- Likes 10
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
B1909 ? Er det pga. BWs sociale engagement (hans tanker omkring integration i nærområdet), da vi vel ikke vil leje spillere ud til Danmarksserien.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægBW om sit første år i OB:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...sker-for-2023/
Fint at han see fansebes vigtige rolle i at vende det efter den katastrofale slsonstart. Det var også virkelig stærkt da vi kom til afslutningstræning ned så mange før Horsens-kampen og capoen talte til holdet. Er overbevist at det gav en ekstraboost til spillere.
BW bekræfter at Feher blev afsat om at løse en friktion i trænerteamet.
Og det er hvad han vil i fremtiden:
"Jeg vil have, at vi beslutter os for en tidsplan for at forbedre vores træningsforhold. Jeg ønsker, at OB foretager nogle spillersalg, der genererer midler til at udvikle hele forretningen. Jeg ønsker, at vores scouting-aktiviteter er fuldt udviklede på både senior- og akademiniveau. Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.
- Jeg ønsker også, at OB udvikler et udlejeprogram til trinnet mellem Akademiet og førsteholdet. Jeg ønsker, at OB starter et klubsamarbejde med B1909. Slutteligt ønsker jeg, at opbakningen fortsætter i takt med, at stoltheden over OB vinder frem hos en ny generation på Fyn."
Så vi kan ikke forvente at transferpenge reinvesteres fuldstændig i truppen, der er stadig behov at investere i og "udvikle hele forretningen".
Næstved var vel første skridt at skabe udlejeprogrammet for vores talenter på vej til superligatruppen. Og fint at han kigger på det lokale område og vil binde kræfterne tilsammen her. Håber det kykkes ned B1909.
Leave a comment:
-
BW om sit første år i OB:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...sker-for-2023/
Fint at han see fansebes vigtige rolle i at vende det efter den katastrofale slsonstart. Det var også virkelig stærkt da vi kom til afslutningstræning ned så mange før Horsens-kampen og capoen talte til holdet. Er overbevist at det gav en ekstraboost til spillere.
BW bekræfter at Feher blev afsat om at løse en friktion i trænerteamet.
Og det er hvad han vil i fremtiden:
"Jeg vil have, at vi beslutter os for en tidsplan for at forbedre vores træningsforhold. Jeg ønsker, at OB foretager nogle spillersalg, der genererer midler til at udvikle hele forretningen. Jeg ønsker, at vores scouting-aktiviteter er fuldt udviklede på både senior- og akademiniveau. Jeg ønsker, at vi når top-6 og forbereder os på at konsolidere OB på det niveau og derfra tage det næste skridt mod at kvalificere os til europæisk fodbold.
- Jeg ønsker også, at OB udvikler et udlejeprogram til trinnet mellem Akademiet og førsteholdet. Jeg ønsker, at OB starter et klubsamarbejde med B1909. Slutteligt ønsker jeg, at opbakningen fortsætter i takt med, at stoltheden over OB vinder frem hos en ny generation på Fyn."
Så vi kan ikke forvente at transferpenge reinvesteres fuldstændig i truppen, der er stadig behov at investere i og "udvikle hele forretningen".
Næstved var vel første skridt at skabe udlejeprogrammet for vores talenter på vej til superligatruppen. Og fint at han kigger på det lokale område og vil binde kræfterne tilsammen her. Håber det kykkes med B1909.
Last edited by andlox; 30-12-2022, 12:21.
- Likes 2
Leave a comment:
-
"Det er Jon Persson, der er tidligere ekspert hos Discovery og nuværende ekspert hos Radiosporten, der bringer Björn Wesström i spil til jobbet i et interview med Fotbolldirekt, omend han godt selv ved, at det kan virke usandsynligt."
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ville vel være en god idé at NT signaliserer BW at ha er villig at åbne pengepungen om at vise at der er muligheden at gøre os til en top-klub.Last edited by Fergi; 27-11-2022, 17:38.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: