Oprindeligt indsendt af Phob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Last edited by claudes1; 31-07-2022, 09:26.
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægDet er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
Leave a comment:
-
[QUOTE=Fergi;n302416]Oprindeligt indsendt af Phob;n3024 Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt.
Sandt nok, men hvordan? OSE (NT) lytter ikke til fans. [BIkke engang EA hører man fra mere.[/B]
Kommer man heller ikke til tror jeg. Det bliver kun hvis man fyrer BW en dag
Da jeg så træning på stadion i torsdags var der noget oppe i loungen hvor EA deltog. Da spillere og trænere begyndte at komme ned på banen kiggede EA ned også og gik lidt rundt. Her gik han så hen til Hjortebjerg og introducerede sig. De havde aldrig mødt hinanden før. Så man kan roligt sige at EA ikke er inde over meget i OB og kun fungerer som en BW referer/henvender sig til når der er noget
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Michael Hemmingsen er en klublegende, der har spillet over 400 kampe for den her klub, derudover er han en af de bedste spillere den her klub nogensinde har haft. Måske lige overveje sprogbruget.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægDet er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
Dernæst mener jeg ikke, at vi som sådan holder os til strategien. Jo, vi har unge folk i truppen. Men når man taler om, at holdet skal bestå af unge spillere, gerne fra eget akademi, og at de skal støttes af etablerede navne udefra., så ser jeg det ikke pt. Vi køber ind, i øst og vest, af uprøvede talenter. Måske i håb om, at ramme en guldåre. Og så forstærker vi os også, med etablerede spillere, men det er BP (al ære og respekt), men det er sgu` ikke en, der flytter holdet, i hvert fald ikke på sigt. Han er at regne som en gennemsnitlig superligaspiller, En god fighter, men så heller ikke mere.
Hvis det er at følge strategien (som jeg for øvrigt er skeptisk over for, da den er renset for OB-dna), så tillader jeg mig at være skeptisk. Måske det kommer til at gå godt, jeg er, som du , kun mandagstræner. Men som det står til nu, peger pilen en vej, mod nedrykning. især med Alm, der intet vil lære, efter mere end et års manglende resultater.
- Likes 4
Leave a comment:
-
[QUOTE=Phob;n3024 Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt.
Sandt nok, men hvordan? OSE (NT) lytter ikke til fans. Ikke engang EA hører man fra mere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er godt, st det ikke er fans, der skal træne, sætte holdet og stå for transfers. Der skydes i øst og vest. Nogle er optimister andre er negative. Sådan må det jo være. Vigtigst er det, at vi som fans holder KLUBBEN op på den ret tydelige strategi, der er lagt. Jeg bed mærke i, st Alm satte ret unge folk ind sidst i kampen mod FCM. Det er god stil, og en god måde at få de unge til at lugte savsmulden i arenaen. Vi er på vej, og det tager selvfølgelig tid. Jeg er glad for, at folk generelt støtter BW, han er en elegant og fin fyr, der taler tydeligt. Alm gør helt sikkert sit bedste, men har svære betingelser. Det er dog blot et spørgsmål om tid, før de unge uprøvede spillere slår igennem. Jeg tror på projektet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Ca. Som du skriver. Og han er samtidig “færdig” hos os og pressen, hvis man ingen ændringer kan spore, når han nu melder så skråsikkert ud. Der har han kun muligheden at fyre Alm, da det jo er ham som skal implementere det de har aftalt. Hvis Alm ikke kan det, er det enten fordi han ikke kan, vil eller har spillernes tillid mere. Så skal han fyres.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg læser det ikke som Claudes1 mener at BW skal være fortid i klubben hvis vi ikke kan ændringer når kampene mod GF og BIF er overstået. Jeg læser det mere som at BW i det tilfælde har udfordret NT mere end "tilladeligt" og derfor selv risikere en fyring. "High-rolling" med hans egen position i klubben .. han finder sikkert let et nyt job, men OB vil stå med en forholdsvis nyoprettet og igen ubesat stilling og får så ikke en tilnærmelsesvis så stor kapacitet til at udfylde jobbet igen som BW er tror jeg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Ej. Simpelthen for useriøst at mene at Bjørn skal være færdig allerede.. Hvordan skal manden kunne have ændret noget ift. den sygdom der har hærget OB i over 10 år på blot 7 måneder?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Kan forstå tvivlen. Men som jeg husker det er det den første så omfangsrige og ikke mindst ærlige udmelding fra OB - vel nogensinde. Slut med at lade som om at det er små justeringer og uheld osv.
Det er klart, at hvis vi ikke kan se noget til AGF og BIF-kampen, så er BW færdig - eller han fyrer Alm. Men jeg tror ikke på at vi skal forvente sejre. Men forhåbentligt en ny opstilling og/eller struktur.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg synes der er håb. BW står ikke som komiske Hemme og taler sort.
men han kan kun trylle hvis Niels åbner pungen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg synes der er håb. BW står ikke som komiske Hemme og taler sort.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHåb? Grundet et par direkte udtalelser i pressen.
Jeg fatter jer ikke. Den her klub er råden og har været det i over et årti. Jeg tror ikke på mirakler.
Lad os håbe, at du får mere ret end mig!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Mod de dårligste hold kan du i ny og næ spille 4-2-4 og vinde. Jeg synes aldrig, vi har spillet en hel kamp i balance i det system.
Pokalfinalen er undtaget - sådanne kampe har sit eget liv.
JJ er en af de mest undervurderede spiller herinde længe. Han dækkede kolossale områder på midten. I en ekstremt utaknemmelig rolle. Det tab ses nu. Jeg gad godt have set ham udfolde sig med Tverskov.
Leave a comment:
Leave a comment: