Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHåb? Grundet et par direkte udtalelser i pressen.
Jeg fatter jer ikke. Den her klub er råden og har været det i over et årti. Jeg tror ikke på mirakler.
Lad os håbe, at du får mere ret end mig!
Er stadig vred, skuffet og rystet og helt klar om at det her er svært at vende og sætte i den rigtige retning men lidt håb er der igen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Håb? Grundet et par direkte udtalelser i pressen.
Jeg fatter jer ikke. Den her klub er råden og har været det i over et årti. Jeg tror ikke på mirakler.
Lad os håbe, at du får mere ret end mig!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg“Jeg tror en klog person sagde, at gør man samme ting hver gang og får samme dårlige resultater, så er man ikke så klog.”
Men det er jo håbløst for sent med sådan en udmelding. Lægfolk og idioter har længe kunne se, at systemet ikke fungerer - og aldrig har gjort det.
Men ellers er det da fine og direkte meldinger med nogen substans. Ingen tvivler på, at BW er god til at tale.
Handling, dét, der tæller, skal bare helst følge derefter. Jeg håber, men forventer ikke, at se drastiske ændringer mod AGF.
Synes BWs ord giver håb, lidt håb, det bliver kun mere hvis der følger æigså handlinger. Og fint at han udtaler sig helt klar og ser at der er noget helt, helt galt i klubben og kommer ikke med dumme floskler om at trænere og arbejde endnu hårdere.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Lad os håbe. Jeg er enig i, at det er atypisk OB at melde så direkte og virkelighedsnært ud. Så velkommen til dette århundrede til OB. Glæder mig til flere fagre nye erkendelser fra klubbens side.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: