Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Henter man Kryger som højre back, er der ikke tale om omskoling, man har bare med en spiller at gøre, der har spillet mange forskellige positioner i sin karriere. Det er da rigtigt nok, at der vi husker ham fra, fra vores TV, der var han kant i Horsens, men han har spillet en del højre back.

    Med den rutine og erfaring Kryger har fået, sammenholdt med hans hurtighed, disciplin og hæderlige fysisk, så kan det ligeså vel vise sig at være genialt spottet, hvis det er højre back vi taler om.

    Er han hentet som starter andre steder end højre back, så er jeg enig i, at det er yderst uambitiøst.

    Som 12-13-14 mand, stort set på halvdelen af banen er det også okay.

    Og så ved jeg godt "fynbo-kortet" ikke tæller, men for mig tæller det alligevel lidt

    Comment


      #62
      Så blev det offentliggjort: http://www.ob.dk/artikel/ob-sikrer-s...-spillere.aspx

      Og som der er blevet spekuleret i herinde er det primært højre back han er købt ind til. Bliver umiddelbart en interessant kamp mellem ham og Diarra på den plads. Lidt bekymrende når han ikke har spillet den meget/fast tidligere, men man må jo gå ud fra, at JH kender ham godt fra Horsens.

      Lige nu har vi faktisk ikke en skolet back i truppen. Det virker umiddelbart ikke optimalt, men omskolinger af spillere har jeg sådan set ikke noget imod hvis man mener spillerens kompetencer passer til den givne plads. Det kræver så bare, at man er konsekvent omkring det og ikke - som vi har set meget i OB de seneste år - konstant flytter spillere rundt mellem forskellige positioner så der ikke er kontinuitet.
      Last edited by Agbre; 16-06-2014, 08:47.

      Comment


        #63
        Så er det officielt. Kryger til OB.

        Comment


          #64
          Jeg sir velkommen til Lasse. Ny HB, fynbo god hovedstødsspiller og frisparksdygtig. Er det ikke det vi mangler?
          Jeg ser positivt på det. Jeg har, som mange andre, råbt på forsvarsspillere - nu kom der to.
          Og i øvrigt - hatten af for at have forsvaret på plads til opstarten - det tror jeg kan blive vigtigt, altså at de har tid til at spille sig sammen.

          ser frem til de to næste landinger
          martin

          Comment


            #65
            Jamen...velkommen så

            Hvor efterlader det mon så Diarra, når nu OB beskriver det som at han skal konkurrere om pladsen på højre back?
            Eller bliver det bare endnu en af række af spillere, der bare bliver kastet rundt på forskellige pladser?
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #66
              velkommen håber virkeligt du kommer til at gøre min tvivl til skamme....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jamen...velkommen så

                Hvor efterlader det mon så Diarra, når nu OB beskriver det som at han skal konkurrere om pladsen på højre back?
                Eller bliver det bare endnu en af række af spillere, der bare bliver kastet rundt på forskellige pladser?
                Diarra har vel stadig chancen for at spille sig på. Men det korte af det lange er vel, at han ikke har overbevist om, at der skal satses på ham på pladsen. Han havde nogle gode præstationer på venstre back og fik så et par chancer på højre back mod slutningen af sæsoner hvor han var langt fra overbevisende.

                Jeg frygter som dig, at Kryger kan blive endnu en spiller der rykkes rundt på banen. Det kan godt være han primært er til højre back, men hvad så når vi evt. mangler en i angrebet eller højre kant? Rykker man ham så væk fra højre back igen eller tør man evt. satse på et talent så man kan holde kontinuiteten på flest mulige pladser?

                Jeg håber på sidstnævnte, men Bech har desværre vist klare tendenser til det andet og det er måske min største anke mod ham.

                Comment


                  #68
                  Hvilke numre mon de får. 4 til Nielsen - 2 til Lasse K?

                  Comment


                    #69
                    Primært højreback... Jamen det er jo fantastisk, 1. Divisions mest scorende midtbane mand, skal ned på backpladsen, fordi han engang i tidernes morgen har optrådt der...
                    Det var ligesom da Kadrii var topscorer, og skulle ned på backen...

                    Nå, men der kan jo være grunde til der siges som der gør, og mon ikke Kryger har en 5-6 forskellige pladser på cv'et når sæsonen er ovre, det skulle da være mærkeligt andet, men nu må vi se... Knold og Tot har sikkert også flere handler at lave endnu...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Stærkt køb! og velkommen til Lasse K.

                      Han passer rigtig godt ind i truppen. Ingen stjernenykker, med ydmyg tilgang og kompetencer (fysik+hovedspil) er han et fint stabilt alternativ til vores unge spillere.
                      Jeg forventer at Diarra tager højreback pladsen og Lasse K vil agere backup på bænken og blive brugt ved skadere m.m. eller hvor Diarra har en dårlig dag.
                      Yderst fornuftigt køb med vores unge trup taget i betragtning.

                      Bemærk teksten i pressemeddelsen: "I OB forventer vi, at han primært skal konkurrere på højre back, hvor han kan være med til at fylde ud efter Espen Ruud. "

                      Comment


                        #71
                        Ja det er skønt at vi nu har 2 til hb.. En deffensiv midtbanespiller der længe har spiller vb og en aldrende kant/angriber..


                        skøøøøøøøøønt

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Primært højreback... Jamen det er jo fantastisk, 1. Divisions mest scorende midtbane mand, skal ned på backpladsen, fordi han engang i tidernes morgen har optrådt der...
                          Det var ligesom da Kadrii var topscorer, og skulle ned på backen...

                          Nå, men der kan jo være grunde til der siges som der gør, og mon ikke Kryger har en 5-6 forskellige pladser på cv'et når sæsonen er ovre, det skulle da være mærkeligt andet, men nu må vi se... Knold og Tot har sikkert også flere handler at lave endnu...
                          syntes godt nok også det er en mærkelig prioritet - og de 12 mål han lavede for horsens sidste sæson kom næppe med en udgangsposition på backen. Og hvis han er købt dertil hvor efterlader det så Diarra?? på VB hvor han ikke har sine forcer?

                          Nå men det skal ikke være sure opstød det hele - velkommen til OB Lasse, håber du bliver en succes

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            syntes godt nok også det er en mærkelig prioritet - og de 12 mål han lavede for horsens sidste sæson kom næppe med en udgangsposition på backen. Og hvis han er købt dertil hvor efterlader det så Diarra?? på VB hvor han ikke har sine forcer?

                            Nå men det skal ikke være sure opstød det hele - velkommen til OB Lasse, håber du bliver en succes
                            Læs nu lige pressemeddelsen :-)
                            Der står meget præcist, at han skal konkurrere på højreback. Hvis man tror på Diarra (hvilket jeg håber), så vil det vel være håbløst at smide mange kroner efter en back, der vil kræve en startplads. Nu har man en erfaren spiller, der kan give Diarra konkurrence og som kan levere en stabil indsats.

                            Hvis vi var kommet ud af transfervinduet uden en ny spiller ti lhøjre back, havde det været en katastrofe. Nu har vi et ungt talent og en erfaren spiller til pladsen. Det er sgu meget godt gået og set af TB+JH

                            Comment


                              #74
                              nye numre https://www.facebook.com/odenseboldk...type=1&theater

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                syntes godt nok også det er en mærkelig prioriteter - og de 12 mål han lavede for horsens sidste sæson kom næppe med en udgangsposition på backen. Og hvis han er købt dertil hvor efterlader det så Diarra?? på VB hvor han ikke har sine forcer?

                                Nå men det skal ikke være sure opstød det hele - velkommen til OB Lasse, håber du bliver en succes
                                De fleste af hans mål kom fra dødbolde - scoring på direkte frispark eller med hovedet på indlæg. Så det kan han jo sagtens stadig gøre som højre back.

                                Comment

                                Working...
                                X