Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Tjo - ligesom Ari der skulle spille venstreback men har flere minutter på midtbanen? :b
    Ja der blev det jo i hvert fald meldt ordentligt ud. At det så senere viste sig, at han spillede bedre på midtbanen og vores andre centrale midtbanespillere underpræsterede gjorde jo så bare, at man blev nødt til at revurdere.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      bestemt ikke min drømmesigning - men skulle vi ikke lige give manden en chance. Desuden ved vi ikke hvem han ersatter - er det istedet for jeppe er det vel ret beset et step op.
      Men ja er det fra denne hylde vi skal finde alle vores forstærkninger - så begynder det da at se sørgeligt ud.
      mhbp, du har naturligvis ret i, at man skal give manden en chance af princip. Den ville jeg også være med på, hvis vi hentede et ukendt navn fra polsk 2. division (læs: Levandowski). Men Kryger er en kendt spiller og 31 år. Vi ved vist alle hvad Kryger kan bidrage med - eller mangel på samme.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        Jeg synes lidt, at det lugter af, at den spillestil, som hele projekt TB vs. det nye OB skulle skabe, ikke rigtig er i tråd med signingerne, hvis det er Kryger-typer vi henter.

        Må man bare sande, at pengene bare ikke er der til at skrue et hold sammen byggende på teknisk dygtige pasnings-spillere? Så det kommer til at handle om overlevelse og fight i stedet?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          mhbp, du har naturligvis ret i, at man skal give manden en chance af princip. Den ville jeg også være med på, hvis vi hentede et ukendt navn fra polsk 2. division (læs: Levandowski). Men Kryger er en kendt spiller og 31 år. Vi ved vist alle hvad Kryger kan bidrage med - eller mangel på samme.

          MvT
          true...men det vi ser nu er formentlig det vi har vidst længe men håbet på ikke var helt sandt - der er bare ikke flere penge at gøre med. Og så kan man sige Kryger bringer noget erfaring, JH kender ham og ved hvad han får - og så er han næppe alt for dyr....

          men vejen tilbage bare til top 6 ser laaaaang ud desværre

          Comment


            #50
            Lad os se sådan på denne handel, at vi får en hovedstødsstærk spiller ind, der også kan sparke frispark.

            Vi mangler begge dele!

            Manden er erfaren og nok ret billig i løn, og mon ikke transferbeløb er relativt lavt siden man rent faktisk går efter netop ham. Det er ikke en stjerne, der skal starte hver gang, men en "squad player" der kan bruges på mange pladser.
            Last edited by anglicantian; 13-06-2014, 10:39.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Lad os se sådan på denne handel, at vi får en hovedstødsstærk spiller ind, der også kan sparke frispark.

              Vi mangler begge dele!

              Manden er erfaren og nok ret billig i løn, og mon ikke transferbeløb er relativt lavt siden man rent faktisk går efter netop ham. Det er ikke en stjerne, der skal starte hver gang, men en "squad player" der kan bruges på mange pladser.
              Præcis - tror og håber man skal se LK som en kvalificeret afløser for Djeppe og Vemmelund

              Comment


                #52
                Jeg er ikke i tvivl om at Kryger kommer til at lave lidt kasser for os, og at han bliver en gevinst ved vores dødbolde... jeg er mere i tvivl om resten...
                ... men et sympatisk menneske, der altid har holdt jordforbindelsen, og helt sikkert en god personlighed at få i truppen...

                Tænker lidt han er perfekt som overtager for Skoubo, på de områder der... En håndfuld mål er nok også et meget godt bud på hvad Kryger scorer...

                Den første dag grinte jeg af rygtet, men lidt betænkningstid siger mig, jo, så kom da med ham...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg er ikke i tvivl om at Kryger kommer til at lave lidt kasser for os, og at han bliver en gevinst ved vores dødbolde... jeg er mere i tvivl om resten...
                  ... men et sympatisk menneske, der altid har holdt jordforbindelsen, og helt sikkert en god personlighed at få i truppen...

                  Tænker lidt han er perfekt som overtager for Skoubo, på de områder der... En håndfuld mål er nok også et meget godt bud på hvad Kryger scorer...

                  Den første dag grinte jeg af rygtet, men lidt betænkningstid siger mig, jo, så kom da med ham...
                  Jeg har også tænkt på ham som Skoubos afløser. Fint nok, uden at være prangende. Jeg lever med det og håber på at truppen i næste sæson bliver bedre end den enkelte.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jeg har også tænkt på ham som Skoubos afløser. Fint nok, uden at være prangende. Jeg lever med det og håber på at truppen i næste sæson bliver bedre end den enkelte.
                    Jeg er sikker på, at hvis vi tegner med LK, er han til højre back pladsen. Sammenlignet med ER han defensivt ok, offensivt bedre, sparker dødbolde ok, bedre på hovedet og vil bringe nødvendig rutine til et formentligt ungt forsvar. At han så også kan bruges på andre pladser er jo kun en bonus.
                    Spændende hvad der sker.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jeg har også tænkt på ham som Skoubos afløser. Fint nok, uden at være prangende. Jeg lever med det og håber på at truppen i næste sæson bliver bedre end den enkelte.
                      3 sjæle en tanke. Jeg var også hurtigt ude med et knap så pæn vurdering af ham og det har jeg lidt fortrudt. Han er mere fit end Skoubo nogensinde har været og har ikke "glasankler" og andre skavanker. 5-8 mål er godkendt indsats fra ham så han skal da have en varm velkomst fra mig når han kommer.......hvis han kommer
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        3 sjæle en tanke. Jeg var også hurtigt ude med et knap så pæn vurdering af ham og det har jeg lidt fortrudt. Han er mere fit end Skoubo nogensinde har været og har ikke "glasankler" og andre skavanker. 5-8 mål er godkendt indsats fra ham så han skal da have en varm velkomst fra mig når han kommer.......hvis han kommer
                        100% enig - og samme lidt hurtige vurdering af ham..

                        Comment


                          #57
                          Jeg håber der er råd til mere, og finder det ganske uambitiøst at hente kryger. Kan heller ikke se fidusen i at hente en aldrende kantspiller, og placere ham på hb. Andet end at det passer ind i Troels Bechs rotations tankegang.

                          Faldt over den her på Horsens forum." Har du overvejet, at fans måske overvurderer egne spillere helt enormt meget?
                          Jeg kender AGF fans der vurderer Osama A. til 10-12 mio. VFF fans der vurderer Dalgaard til 15 mio. Prisen på fodboldspillere er faldet voldsomt. Og nej, selvfølgelig melder de ikke ud hvad de sælger spillere for. Det gør fodboldklubber bare generelt ikke.
                          Kryger er 30 år, og er en relativt langsom kantspiller uden teknik. Han er ikke mange kroner værd, og måske er det bedre at få ham fyret af for 500-750.000 og så få hentet en ny ung og sulten spiller der ikke har været det seneste 1½ års katastrofe igennem! "
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #58
                            Jeg spillede sammen med Lasse Kryger i ungdomsårene i Svendborg, hvor han var rendyrket angriber, og scorede masser af mål, en god målnæse har han altså stadig.
                            Som U17, tror jeg det var, der blev han rykket ned som højre back, og spillede der i flere sæsoner, hvor han spillede fantastisk og udnyttede sin hurtighed.
                            Jeg ved godt det er mange år siden, men han er altså stadig en hurtig spiller, han kan score lidt mål, han kan dække hele højresiden, og han løber meget, så han bliver vel købt som lidt gardering over det hele.
                            Umiddelbart, så tænker jeg dog han slet ikke har kvalitet nok, sammenlignet med vores andre spillere, men Troels Bech kender ham vel (var de ikke i Esbjerg samtidig), og ved præcis hvad han får i Lasse Kryger!

                            Comment


                              #59
                              Sorry, de var ikke i Esbjerg sammen!

                              Comment


                                #60
                                Lasse Kryger er en uambitiøs signing, hvis han hentes til start-11. Hentes han som den yderste reserve, er det dog ganske fint. Så vi kan vel reelt først vurdere denne signing, såfremt det sker, når det samlede billede gøres op.

                                Comment

                                Working...
                                X