Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nej, nej, nej, hvor er det uambitiøst. Han er 31 og har absolut INTET at gøre i en klub, der gerne vil spille med i den sjove ende. Det bliver endnu en laaang (transfer)sæson, hvis det er fra den hylde, vi scouter.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
      Nej, nej, nej, hvor er det uambitiøst. Han er 31 og har absolut INTET at gøre i en klub, der gerne vil spille med i den sjove ende. Det bliver endnu en laaang (transfer)sæson, hvis det er fra den hylde, vi scouter.
      det tvivler jeg også meget på det bliver ambitionsniveauet for den nye sæson.....tror det højeste man vil turde sigte efter er en solid midterplacering - gerne med en forbedring ifht den netop overståede sæson....men højere end en 5. plads kan jeg virkeligt ikke se os, og selv det mener jeg vil blive omend meget vanskeligt.
      Medmindre der bliver rustet gevaldigt op, eller flere af de klubber over os - nok især AAB og FCM sælger massivt ud af deres trup.

      Comment


        #18
        Pinligt!

        Comment


          #19
          *Ende=halvdel. Har heller ingen forventninger om top tre'ish. Har dog klare forventninger om, at en klub med vores økonomi ikke smider skillinger efter en semisløj, ældre herre, der efter min bedste overbevisning ikke har niveau til OB. Så hellere satse på egen avl eller en spændende, ung spiller fra udlandet eller en lavere rangerende klub - eks. Emil Berggren fra Brønshøj.

          Comment


            #20
            Håber det bliver til bredden og ikke start-11'eren han er købt. Truppen er ret smal med de afgange der er i år?

            Comment


              #21
              Jeg har en kølig, objektiv og salig kommentar til dette:

              NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! JEG KAN IKKE MERE!!

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Det' sgu ellers godt scout'et - nårh nej, vi har jo ingen scouts længere...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Det' sgu ellers godt scout'et - nårh nej, vi har jo ingen scouts længere...
                  Til gengæld har vi Horsens gamle sportschef: så vores transfermuligheder er nemme at indkredse:
                  http://www.achorsens.dk/a-truppen/profiler

                  Pick a winner or two....

                  Synes det er interessant, at vi er ved at bygge et godt 1. divisionshold op......

                  Comment


                    #24
                    Det MÅ være en and..... please

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                      Det MÅ være en and..... please
                      Tror jeg ikke det er

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror jeg ikke det er
                        FS virker i dagens trykte udgave ret sikre på at han er landet :(

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          FS virker i dagens trykte udgave ret sikre på at han er landet :(
                          FS ved ikke en skid.
                          Det siger MINE "kilder"

                          det er muligt at han er landet, men en skid de ikke ved

                          Comment


                            #28
                            Er der nogle herinde som ved om det stadig er hr. Vildberg(eller hvordan det staves) som står for udførelsen af lægetjek for OB?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                              Er der nogle herinde som ved om det stadig er hr. Vildberg(eller hvordan det staves) som står for udførelsen af lægetjek for OB?
                              Er ret sikker på, at han takkede af på et tidspunkt i den netop overståede sæson.

                              Comment


                                #30
                                Er ret overbevst om at Christian Vildberg stadigt gør det..
                                Why?

                                Comment

                                Working...
                                X