Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Velkommen til Lasse Kryger. Lad os se havd han har at byde ind med.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Læs nu lige pressemeddelsen :-)
      Der står meget præcist, at han skal konkurrere på højreback. Hvis man tror på Diarra (hvilket jeg håber), så vil det vel være håbløst at smide mange kroner efter en back, der vil kræve en startplads. Nu har man en erfaren spiller, der kan give Diarra konkurrence og som kan levere en stabil indsats.

      Hvis vi var kommet ud af transfervinduet uden en ny spiller ti lhøjre back, havde det været en katastrofe. Nu har vi et ungt talent og en erfaren spiller til pladsen. Det er sgu meget godt gået og set af TB+JH
      lad os håbe du får ret.
      Jeg bekymre mig bare når snakken kommer til Troels og multi-plads-anvendelige (hvad hedder det?) spillere. Det kan være fint med et par stykker i truppen - men syntes bare der har været alt for meget plads bytteri

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        De fleste af hans mål kom fra dødbolde - scoring på direkte frispark eller med hovedet på indlæg. Så det kan han jo sagtens stadig gøre som højre back.
        Aaaa ja ok jamen så lad ham da endelig fortsætte med det - så ender han jo som topscore for os

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det er skønt at vi nu har 2 til hb.. En deffensiv midtbanespiller der længe har spiller vb og en aldrende kant/angriber..


          skøøøøøøøøønt
          Så han kan godt være kant/angriber, men ikke back/kant/angriber...

          Velkommen til Lasse Kryger. Jeg er meget tilfreds med, at vi har hentet 2*Lasse.
          Det er spillere, som vi ved, hvad vi kan vente af frem for lottokuponer fra udlandet, og så er de garanteret også billigere i drift. Desuden står de, som jeg ser det, begge for hårdt arbejde og ydmyghed. Godt arbejde :)

          Comment


            #80
            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2306945.ece

            Fedt at EB mener at OB og ACH er rivaler. Er de sikre på at OB rykker ned?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #81
              Fint køb. De ser i den grad ud til man har reflekteret over forrige sæsoners magre udbytte på dødbolde. Det vil i den grad også betyde meget hvis vi kan formå at lukke bedre af bagtil på modstanderens dødbolde og samtidig være farlige på de offensive, så vi ikke skal op på pinlige 120 hjørnespark inden vi får udbytte af dem igen. Nu drømmer jeg bare om et skur af en angriber, der kan skærpe os endnu mere på den front, og så vil vi i mine øjne stå stærkere end i sidste sæson. Dødbolde er virkelig noget vi har tabt ufatteligt mange point på de sidste 3 sæsoner, så det er glædeligt, man i klubben reagere på det nu, selvom det er lidt sent i forhold til
              hvor katastrofalt det faktisk har stået til, når man tænker tilbage

              Comment


                #82
                ....... i OB er han tiltænkt en anden rolle. Træner Troels Bech ser ham primært komme i spil på pladsen som højre back.

                http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-s...som-hoejreback

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Så han kan godt være kant/angriber, men ikke back/kant/angriber...

                  Velkommen til Lasse Kryger. Jeg er meget tilfreds med, at vi har hentet 2*Lasse.
                  Det er spillere, som vi ved, hvad vi kan vente af frem for lottokuponer fra udlandet, og så er de garanteret også billigere i drift. Desuden står de, som jeg ser det, begge for hårdt arbejde og ydmyghed. Godt arbejde :)
                  Det er jo ikke min pointe!
                  pointen er at man nu har 2 spillere til HB som ikke er højrebacks..

                  er det for meget at forlange at man bare har 1 i truppen der er naturlig højreback?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det er jo ikke min pointe!
                    pointen er at man nu har 2 spillere til HB som ikke er højrebacks..

                    er det for meget at forlange at man bare har 1 i truppen der er naturlig højreback?
                    Jeg synes, at din argumentation er lidt sløj. Du mener ikke, at Diarra er back, fordi han spillede defensiv midtbane i sine ungdomsår? I OB har han spillet back. Det må vel efterhånden kvalificere ham til at være back.
                    Omvendt spillede Lasse Kryger back i sine ungdomsår, men er (primært) blevet brugt på andre positioner senere. Er han så i virkeligheden ikke "naturlig" back?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                      Jeg synes, at din argumentation er lidt sløj. Du mener ikke, at Diarra er back, fordi han spillede defensiv midtbane i sine ungdomsår? I OB har han spillet back. Det må vel efterhånden kvalificere ham til at være back.
                      Omvendt spillede Lasse Kryger back i sine ungdomsår, men er (primært) blevet brugt på andre positioner senere. Er han så i virkeligheden ikke "naturlig" back?
                      Og jeg syntes at dine ambitioner er det samme så.. Ingen af dem er en naturlig skolet back med kampe og rutine nok til at besætte den plads på det niveau jeg gerne vil have OB på. Og ingen kan bilde mig ind at vi ikke har kunne hente en HB ind for det samme beløb som vi har givet for Kryger som umiddelbart er 800.000kr
                      fakta er at vi aldrig har været dårlige bemandet på den plads i nyere tid(correct me if im wrong).. Ved godt at økonomien er mere sløj end længe set but alliwl..
                      jeg gir ikke en skid for at Bech "ser" ham som back..

                      dette skal ikke umiddelbart ses som et angreb på Kryger's evner som fodboldspiller. Havde han været hentet som højrekant havde det givet mening hvis Falk var på vej væk. Så kunne ham og LJ slås om den plads. For fra den position blev han topscorer og årets spiller sidste år i Horsens. Eller måske endda som 3/4 angriber havde han givet mening da han kan bruges som opspilsstation i mange kampe hvis vi spiller med høje bolde..

                      men som back

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og jeg syntes at dine ambitioner er det samme så.. Ingen af dem er en naturlig skolet back med kampe og rutine nok til at besætte den plads på det niveau jeg gerne vil have OB på. Og ingen kan bilde mig ind at vi ikke har kunne hente en HB ind for det samme beløb som vi har givet for Kryger som umiddelbart er 800.000kr
                        fakta er at vi aldrig har været dårlige bemandet på den plads i nyere tid(correct me if im wrong).. Ved godt at økonomien er mere sløj end længe set but alliwl..
                        jeg gir ikke en skid for at Bech "ser" ham som back..

                        dette skal ikke umiddelbart ses som et angreb på Kryger's evner som fodboldspiller. Havde han været hentet som højrekant havde det givet mening hvis Falk var på vej væk. Så kunne ham og LJ slås om den plads. For fra den position blev han topscorer og årets spiller sidste år i Horsens. Eller måske endda som 3/4 angriber havde han givet mening da han kan bruges som opspilsstation i mange kampe hvis vi spiller med høje bolde..

                        men som back
                        Jeg synes ikke det uambitiøst.
                        Vi har op til denne sæson mistet vores højre back igennem mange sæsoner og Diarra der allerede er i truppen har man ikke nær nok tillid til (tror jeg). Man har derfor ment, at det var nødvendigt at hente en højre back ind.

                        Naturligvis kunne man f.eks. kigge i en lavere rangeret klub (i bunden af suppen eller 1. division) og finde en egentlig højre back der som vi kunne hente med vores budget. Men det giver jo kun mening hvis man kan finde en som man for alvor mener har niveauet og vil kunne forstærke os. Man kunne også kigge på andre mere usikre markeder. Det korte af det lange er dog, at hvis man ikke er overbevist om nogle af de emner ville det da netop være uambitiøst at hente ham alligevel. I mine øjne er det trods alt en klart mere ambitiøs (dog desværre også ret kortsigtet) løsning at tænke lidt udenfor boksen og finde en anden spiller som man mener at kunne skole til at blive rigtig stærk på pladsen.

                        Det er risikabelt, men ambitiøst. I hvert fald på den korte bane. For på længere sigt er jeg med på, at man godt kan diskutere hvor ambitiøst det er at omskole en 32-årig fremfor f.eks. et talent.

                        Comment


                          #87
                          Umiddelbart tænker jeg: "Åh nej". En spiller, hvor OB/Troels Bech mener at have spottet en bonus i at omskole vedkommende. Det er spændende, nytænkende, kreativt, og alt det der. Men hvor lang tid har Kryger til at finde sammen med resten af forsvaret, før evt. skidte resultater smadrer idéen, og shitstormen raser? Kryger er sikkert bedre end Ruud på dødbolde; men backspil er altså en del mere end dødbolde. Håber naturligvis at eksperimentet lykkes, og Troels hyldes for sin geni-streg. Håber. Men er nok skeptisk. Men, men; alt det bedste til Lasse Kryger og velkommen til.

                          Comment


                            #88
                            Kan jo heller ikke helt lade være med at tænke på, at Ruuds farvel jo ikke ligefrem kom som en overraskelse... Selvfølgelig går vi ikke bare ud og finder en kapacitet som ham, men jeg må sige det er et lidt skuffende resultat det er endt ud med... Nu bevæger det sig ind i noget vi har set aaaalt for meget til på VB´en, og vi kan jo ikke engang være sikre på det faktisk bliver på HB´en han kommer til at spille mest, det kommer jo helt an på hvad TB får af åbenbaringer undervejs...

                            Havde han erstattet Skoubo ville det være ok, men nu er jeg mest bange for det ender med han bliver endnu en del af TBs perverse rotations fetish...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Kan jo heller ikke helt lade være med at tænke på, at Ruuds farvel jo ikke ligefrem kom som en overraskelse... Selvfølgelig går vi ikke bare ud og finder en kapacitet som ham, men jeg må sige det er et lidt skuffende resultat det er endt ud med... Nu bevæger det sig ind i noget vi har set aaaalt for meget til på VB´en, og vi kan jo ikke engang være sikre på det faktisk bliver på HB´en han kommer til at spille mest, det kommer jo helt an på hvad TB får af åbenbaringer undervejs...

                              Havde han erstattet Skoubo ville det være ok, men nu er jeg mest bange for det ender med han bliver endnu en del af TBs perverse rotations fetish...
                              det er jo det jeg mener. Ruud's farvel har været kendt i snart 1 år og så disker man op med kantspiller/angriber fra 1. Div til at overtage fra en af ligaens bedste backs i mange år..
                              at man ikke finder dette useriøst er mig en gåde og må vel så begrundes med at nogle har accepteret vi skal være en bundklub bare pga vi har lidt dårlig økonomi...
                              hvis 1+1=2 i denne ligning skulle FCM og Aab have ligget i bunden de sidste 3-4 år... Bare fordi man ikke har mange penge må man gerne lave sit arbejde ordenligt når man har haft så lang forberedelses tid. Skyggeliste og min bare røv hvis den stadig eksisterer...

                              muligt at det viser sig som en fin løsning, men det virker i mine øjne fucking amatør agtigt
                              Ja jeg kigger på dig Jesper Hansen
                              Last edited by fmprOB; 16-06-2014, 19:16.

                              Comment


                                #90
                                Dem der ikke godkender Kryger som højre back, har de selv et konkret bud udover "en anden og bedre"

                                Alexander Juel Andersen, som koster ?

                                Daniel A. Pedersen, der (vist nok) spiller midtbane og koster ?

                                Jeg melder mig på holdet, der tror vi har gjort noget smart ved at hente Kryger. Ikke smart, som i jeg tror han kommer på landsholdet som højre back, men smart som i bliver en god back for os. Jeg tror rent faktisk han holder Diarra bag sig!

                                Comment

                                Working...
                                X