Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Læg dertil sign on fee og du er på den forkerte side af en million. Et spild af penge i mine øjne. 31 år, divisionsspiller og har aldrig vist det helt store. Er det, hvad du sigter efter, Jesper Hansen? Uambitiøst af helvede til, kalder jeg det ..
    Nå, men så siger jeg at vi har betalt 250k og 50k i sign on fee. Så er det en billig spiller til bredden.

    Så, nu har jeg også hevet tal ud af luften.
    Jesus loves you!

    Comment


      Jeg har set vores to første kampe. Jeg er enig i at Lasse nok ikke har været på ugens hold nogen steder, men synes godt nok næsten der er sat ny rekord for IKKE at give en ny spiller chancen.

      Jeg siger ikke det bliver godt, men lad ham da lige få en 4-5 kampe, inden han nærmest skal frygte der kommer et par fans og smider ham i "småt brændbart". Han misser sin (måske) første aflevering i sin første kamp også en han normalt ikke ville misse, så bliver lort nogen gange bare til lort med lort på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Wot?
        det skal forstås på den måde at der vel ret beset ikke er nogen herinde der kender lønninger og transfersummer mm. Det eneste jeg på stående fod husker er at PH pludselig stod og forklarede at lønforholdene for CNK og Diarra til stor undren, og sikkert ikke mindre irritation for andre udviklingsdpillere i OB. Det blivet jeg ærlig talt "træt i mit ansigt" af at blive ved med at læse om, når der ingen dokumentation er udover "jeg har hørt..." og "det siges at..." Tallene har det med at blive større og større jo mere de bliver omtalt.
        Last edited by manner; 03-08-2014, 19:04.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det skal forstås på den måde at der vel ret beset ikke er nogen herinde der kender lønninger og transfersummer mm. Det eneste jeg på stående fod husker er at PH pludselig stod og forklarede at lønforholdene for CNK og Diarra til stor undren, og sikkert ikke mindre irritation for andre udviklingsdpillere i OB. Det blivet jeg ærlig talt "træt i mit ansigt" af at blive ved med at læse om, når der ingen dokumentation er udover "jeg har hørt..." og "det siges at..." Tallene har det med at blive større og større jo mere de bliver omtalt.
          Ah, ok. Jeg troede det var en kritik af min grammatik
          Jeg kan ikke se dine (Iphone?) smileys som andet end firkanter.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Ah, ok. Jeg troede det var en kritik af min grammatik
            Jeg kan ikke se dine (Iphone?) smileys som andet end firkanter.
            jeg burde måske også, når jeg bruger citationstegn, være lidt mere opmærksom at citere rigtigt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Man betaler som regel ikke sign on-fee, når man køber en spiller. Det er oftest noget man betaler til spillere der er frie transfers. Og de halvanden million du nævner, kan vi ikke blive enig om, at det dybest set er et tal du har hevet ud af røven?

              Det er ok at være kritisk, og at kristisere ledelse/spillere for de fejl der bliver begået, men når man bare begynder at sige ting ud af det blå for at være så negativ som man kan være, så bliver det lidt trættende i længden...
              Vi kan blive enige om, at der nogle gange betales sig on, selv om spilleren bliver købt. Nogle gange for at lokke spilleren væk. I Krygers tilfælde næppe det store, men alligevel et beløb smidt ud i åen, som aldrig kommer igen. Mit gæt på 1,5 millioner er da rigtigt nok bare et gæt, men begå ikke den fejl at tro, at Horsens har sendt ham gratis til Fyn. De satser benhårdt på at rykke op og har en fornuftig økonomi. Halvanden million er slet ikke urealistisk.

              Men hvor er han dog bare en skændsel for klubben og talentarbejdet. Matti Lund skulle have haft den plads. Ikke en afdanket divisionsspiller der kun kan heade og spille bagud. Føj siger jeg bare. Kryger er det dårligste køb i flere sæsoner. UD med ham!!
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Ahhh kan det nu også passe?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Vi kan blive enige om, at der nogle gange betales sig on, selv om spilleren bliver købt. Nogle gange for at lokke spilleren væk. I Krygers tilfælde næppe det store, men alligevel et beløb smidt ud i åen, som aldrig kommer igen. Mit gæt på 1,5 millioner er da rigtigt nok bare et gæt, men begå ikke den fejl at tro, at Horsens har sendt ham gratis til Fyn. De satser benhårdt på at rykke op og har en fornuftig økonomi. Halvanden million er slet ikke urealistisk.

                  Men hvor er han dog bare en skændsel for klubben og talentarbejdet. Matti Lund skulle have haft den plads. Ikke en afdanket divisionsspiller der kun kan heade og spille bagud. Føj siger jeg bare. Kryger er det dårligste køb i flere sæsoner. UD med ham!!
                  AC Horsens har IKKE en fornuftig økonomi. De er meget pressede i øjeblikket.

                  Så sent som for fire dage siden skrev Horsens Folkeblad, at AC horsens økonomi ville være hårdt belastet, selv hvis de var rykket op.

                  Så mon ikke de har været rimelig tilfredse med at slippe af med Kryger, der sikkert har ligget i den løntunge ende efter en kontraktfornyelse på et tidspunkt, hvor han havde personlig succes.

                  Så jeg tror, du skyder helt ved siden af med prisen.

                  I øvrigt er ACHs mål at vende tilbage til superligaen indenfor de næste tre år.

                  Comment


                    Matti Lund? Hvad fanden snakker du om? Han ville da koste betragteligt mere at hente hjem fra Italien, end de 800K Horsens fik for Kryger. Og ja, jeg er helt sikker på at han kostede 800K.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Jeg har set vores to første kampe. Jeg er enig i at Lasse nok ikke har været på ugens hold nogen steder, men synes godt nok næsten der er sat ny rekord for IKKE at give en ny spiller chancen.

                      Jeg siger ikke det bliver godt, men lad ham da lige få en 4-5 kampe, inden han nærmest skal frygte der kommer et par fans og smider ham i "småt brændbart". Han misser sin (måske) første aflevering i sin første kamp også en han normalt ikke ville misse, så bliver lort nogen gange bare til lort med lort på.
                      Enig. Jeg vil også gerne se lidt flere kampe, inden jeg melder mig i koret af kritiske røster.
                      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                        Vi kan blive enige om, at der nogle gange betales sig on, selv om spilleren bliver købt. Nogle gange for at lokke spilleren væk. I Krygers tilfælde næppe det store, men alligevel et beløb smidt ud i åen, som aldrig kommer igen. Mit gæt på 1,5 millioner er da rigtigt nok bare et gæt, men begå ikke den fejl at tro, at Horsens har sendt ham gratis til Fyn. De satser benhårdt på at rykke op og har en fornuftig økonomi. Halvanden million er slet ikke urealistisk.

                        Men hvor er han dog bare en skændsel for klubben og talentarbejdet. Matti Lund skulle have haft den plads. Ikke en afdanket divisionsspiller der kun kan heade og spille bagud. Føj siger jeg bare. Kryger er det dårligste køb i flere sæsoner. UD med ham!!
                        Det gør der som regel kun, hvis man konkurrerer med andre klubber om en attraktiv spiller, der skal have et ekstra incitament for at skifte til ens klub. Jeg nægter at tro på, at der er blevet betalt noget betydningsfuldt sign on-fee til Kryger, og et bud på halvanden million for en spiller i hans alder, fra en 1. divsionsklub med Horsens' økonomi (der er hårdt presset), er helt ude i hampen. Jeg tror ikke på, at vi har givet mere end maks det halve.

                        Og Horsens satser i øvrigt ikke "benhårdt på at rykke op". Netop på grund af økonomien. http://www.bold.dk/nyt/horsens-ikke-...tale-oprykning
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Er der nogen der kender prisen på Kryger?

                          Herinde bliver der talt om en pris på 800000 som om det er den sande pris.

                          Jeg har lige været AC fanforum igennem. Her nævnes prisen 800000. Brugeren der kommer med prisen giver også indtryk af at have en del anden insiderinformation om Horsens. Måske ved han en masse, eller også søger han bare opmærksomhed.

                          Så jeg vil da lige høre, om det er fra brugeren på Horsens*fanforum, man har de 800000, eller om der er nogen der har noget reel viden.

                          Comment


                            Lidt fra Lasse K

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...en-velsignelse

                            Comment


                              Undskyld, at jeg hiver denne tråd op igen, men med Lasse Krygers fantastiske afbrænder mod AGF er jeg simpelthen nødt til at sige det her:

                              GIV DEN MAND EN STOR FED CHECK FOR AT FORLADE KLUBBEN I UTIDE! Jeg er sikker på, at der findes et seriehold langt nede i rækkerne, som kan bruge en mand til at hente vanddunke og sætte kegler op. Spille skal han satanedme ikke!
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Vi kan lige så godt beholde ham, det kunne også have været Falk, Zohore, eller Hall der brændte den der...

                                Utroligt jeg er nået der til, men jeg ser mere oplagte emner i OB hvad gælder vandbærere, end Kryger... KL og Ari er ringere end Kryger var det på backen... så er det sagt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X