Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Dem der ikke godkender Kryger som højre back, har de selv et konkret bud udover "en anden og bedre"

    Alexander Juel Andersen, som koster ?

    Daniel A. Pedersen, der (vist nok) spiller midtbane og koster ?

    Jeg melder mig på holdet, der tror vi har gjort noget smart ved at hente Kryger. Ikke smart, som i jeg tror han kommer på landsholdet som højre back, men smart som i bliver en god back for os. Jeg tror rent faktisk han holder Diarra bag sig!
    Du kommer med 2 rigtig gode bud. Og der er garanteret flere som jeg vel sagtens kunne finde frem til med lidt research, men jeg har jo heller ikke haft 10-12 måneder at forberede mig i.

    Comment


      #92
      http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-et-sk...angstigen.aspx
      "Som fynbo har alle et forhold til OB, om det er godt eller skidt er op til de enkelte; man har altid nogle forestillinger om OB." Det er egentlig fint at høre; han kender det indefra. Jeg kan godt lide, at han ikke lefler for nogen - han har været i andre fynske klubber og kender til 'storebror'-rollen, som OB har på Fyn. Det er bare fedt, at det betyder noget for ham, hvor så mange andre nok ville være ligeglade. I forhold til back-pladsen virker han afklaret; han lader til at være en gut, der kender sine styrker og svagheder.

      Comment


        #93
        Alexander Juel Andersen var mit førstevalg af dem vi kender, som vi måske kunne få, men han har lang kontrakt og er meget yngre end Kryger. Jeg tænker han koster mere end vi lyster.

        Lidt det samme med Daniel A. Pedersen, han har ikke så lang kontrakt, han er til gengæld lige blevet superligaspiller, så nok også for dyr.

        Jeg har også haft et øje på Dennis Flinta, ham har jeg foreslået med jævne mellemrum, men han er så også lige blevet superligaspiller.

        Jeg ved ikke hvad vi har at gøre med økonomisk, men det er jo ikke meget, så kan godt se perspektivet i, at det største beløb nok skal bruges i forreste geled.

        Men klart enig i, den var ikke gået "i gamle dage" som værende en 4-5 år siden.

        Comment


          #94
          Jeg synes at det er et spændende valg at hente ham ind til højre back, det er lidt af et sats, men det kan jo være det går godt. Jeg mener ikke vi kan komme med en bedømmelse før vi får set en håndfuld superligakampe med ham på højre back, vi får se.

          Comment


            #95
            Der er jo mere eller mindre frit spil, hvis bare de har været i berøring med en backplads på et tidspunkt, er de et potentielt forslag...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Der er jo mere eller mindre frit spil, hvis bare de har været i berøring med en backplads på et tidspunkt, er de et potentielt forslag...
              Ja, vi kunne ligeså godt have sparet pengene og brugt Spelmann i stedet - han har jo også prøvet den plads...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Ja, vi kunne ligeså godt have sparet pengene og brugt Spelmann i stedet - han har jo også prøvet den plads...
                eller COB. han spillede en del kampe der for FCN der

                Comment


                  #98
                  Hehe, ja det er jo ikke engang helt ude i hampen, set i forhold til...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Hehe, ja det er jo ikke engang helt ude i hampen, set i forhold til...
                    Nej vel.

                    Comment


                      Skal jeg komme med et enkelt forslag, havde jeg gerne set det var Dennis Flinta der lige havde skrevet under...

                      ... og nu hvor Spelmann nævnes, kunne vi jo passende have solgt ham, hvis ikke pengene var der til Flinta...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Skal jeg komme med et enkelt forslag, havde jeg gerne set det var Dennis Flinta der lige havde skrevet under...

                        ... og nu hvor Spelmann nævnes, kunne vi jo passende have solgt ham, hvis ikke pengene var der til Flinta...
                        Kender ikke Flinta så godt selv men er han ikke også 30+ og midtbanespiller?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kender ikke Flinta så godt selv men er han ikke også 30+ og midtbanespiller?
                          Han er jo faktisk intet mindre end en TB succes omskoling... på 30 år ja...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Han er jo faktisk intet mindre end en TB succes omskoling... på 30 år ja...
                            Uhmmm. Måske ham der startede det hele

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Uhmmm. Måske ham der startede det hele
                              Tænkte lige Jan Kristiansen, men det var vist Ove...
                              Last edited by Kaspernon; 16-06-2014, 22:49.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Stadig ikke tryk ved dette

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ck-opgave-i-ob

                                Comment

                                Working...
                                X