Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nåh. Men Lasse K er da i det mindste yngre

    http://www.bold.dk/nyt/tv2-elmander-taet-paa-broendby

    Comment


      #32
      Edit
      Last edited by fmprOB; 12-06-2014, 11:43.

      Comment


        #33
        Fordi jeg er ret så sikker på at Kryger er til lægetjek i dag.
        Mødte Kryger i venteværelset ude ved Vildbergs tidligere klinik, hvorefter han blev hentet af selveste hr. Vildberg som ellers er stoppet der.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
          Fordi jeg er ret så sikker på at Kryger er til lægetjek i dag.
          Mødte Kryger i venteværelset ude ved Vildbergs tidligere klinik, hvorefter han blev hentet af selveste hr. Vildberg som ellers er stoppet der.
          Det lyder godt nok som om den er tæt på den signing. Sørgeligt nyt.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
            Fordi jeg er ret så sikker på at Kryger er til lægetjek i dag.
            Mødte Kryger i venteværelset ude ved Vildbergs tidligere klinik, hvorefter han blev hentet af selveste hr. Vildberg som ellers er stoppet der.
            man burde være glad over at der kommer en ny. Bare svært alliwl
            nåh men det kan manden jo ikke gøre for. Er han lort skal JH klandres for det..

            velkommen til OB

            Comment


              #36
              Man må også næsten formode at FS breaker historien at han er til lægecheck inden længe
              fint nok leif at du bruger os som dine "kilder" men kan du så ikke smide lidt i TIFO kassen for det gode detektiv arbejde der bliver lavet..

              just a thought

              Comment


                #37
                Hvorfor er det sørgeligt? Vi får en meget fin backup, der kan hjælpe til på forskellige pladser, som kommer med nogle kompetencer vi ikke har i forvejen.
                Ja - det er ikke en ung knøs eller Rasmus Falks afløser, men derimod en erfaren spiller, der kan bidrage med fysik og give bredde på back, midtbane og angriberpladsen.

                Velkommen til LK. Håber du kan bidrage med noget positivt, når du kommer ind fra bænken :-)

                Comment


                  #38
                  Nogen der vil gætte på kontraktens længde??

                  jeg siger 1,5 år

                  Comment


                    #39
                    Jeg syntes egentlig det lyder helt fint at få ham ind, han virker til at kunne bidrage som en offensiv joker, ala, HHA i sin tid. Han er for mig at se en rigtig slider der kan komme ind på taktiske tidspunkter i kampen, glimrende signing til bredden, for det mangler vi, offensivt såvel som defensivt!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nogen der vil gætte på kontraktens længde??

                      jeg siger 1,5 år
                      mon ikke det bliver til en 2 årig

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Det lyder godt nok som om den er tæt på den signing. Sørgeligt nyt.

                        MvT
                        bestemt ikke min drømmesigning - men skulle vi ikke lige give manden en chance. Desuden ved vi ikke hvem han ersatter - er det istedet for jeppe er det vel ret beset et step op.
                        Men ja er det fra denne hylde vi skal finde alle vores forstærkninger - så begynder det da at se sørgeligt ud.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          mon ikke det bliver til en 2 årig
                          Nok det bedste gæt når han havde 2 år tilbage i Horsens. Men muligheden for de er landet på 18 måneder er også til stede

                          Comment


                            #43
                            Jeg ville stadig meget godt vide hvilken plads de har scoutet ham til at spille, hele højre siden, offensiv midt og angriber er jo alle pladser han kan være i spil til.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Jeg ville stadig meget godt vide hvilken plads de har scoutet ham til at spille, hele højre siden, offensiv midt og angriber er jo alle pladser han kan være i spil til.
                              Mon ikke vi får svar på det når det bliver officielt

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon ikke vi får svar på det når det bliver officielt
                                Tjo - ligesom Ari der skulle spille venstreback men har flere minutter på midtbanen? :b

                                Comment

                                Working...
                                X