Henter man Kryger som højre back, er der ikke tale om omskoling, man har bare med en spiller at gøre, der har spillet mange forskellige positioner i sin karriere. Det er da rigtigt nok, at der vi husker ham fra, fra vores TV, der var han kant i Horsens, men han har spillet en del højre back.
Med den rutine og erfaring Kryger har fået, sammenholdt med hans hurtighed, disciplin og hæderlige fysisk, så kan det ligeså vel vise sig at være genialt spottet, hvis det er højre back vi taler om.
Er han hentet som starter andre steder end højre back, så er jeg enig i, at det er yderst uambitiøst.
Som 12-13-14 mand, stort set på halvdelen af banen er det også okay.
Og så ved jeg godt "fynbo-kortet" ikke tæller, men for mig tæller det alligevel lidt
Med den rutine og erfaring Kryger har fået, sammenholdt med hans hurtighed, disciplin og hæderlige fysisk, så kan det ligeså vel vise sig at være genialt spottet, hvis det er højre back vi taler om.
Er han hentet som starter andre steder end højre back, så er jeg enig i, at det er yderst uambitiøst.
Som 12-13-14 mand, stort set på halvdelen af banen er det også okay.
Og så ved jeg godt "fynbo-kortet" ikke tæller, men for mig tæller det alligevel lidt
Comment