Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
Kan man se hvornår det er sket?
Det er heller ikke OB, men OSE :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
I det bedste af alle verdner, så betragtede Niels OB som hobby. De flest har nok en tilbøjelighed til at bruge lidt for meget på ens hobby. Men Niels ser ud som om han har sat hobby budgettet til 0.
Ved godt han før har brugt store summer, og måske mere end vi tror. Omvendt har han måske nogle skattefordel.
Var det min klub ville jeg polstre den med en del af mit årlige overskud.
Bilder mig ind at han kunne smide 25-40 millioner ekstra hver år, uden at gå sulten i seng og samtidig gøre hans hobby mere interessant. Mere interesant hobby =større glæde.
Både på spillersalg og via Europa ture.
Tænk hvis OB inden for f.eks. 10 år kom i CHL én gang, så ville de 30-40 millioner han havde smidt i den over 3-5 år jo være tjent hjem igen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ja plus at gør han det så kan klubben komme op i samme kategori som f.eks. FCM hvor Benham jo ikke behøver smide penge i den mere fordi den fint tjener penge selv.
Både på spillersalg og via Europa ture.
Tænk hvis OB inden for f.eks. 10 år kom i CHL én gang, så ville de 30-40 millioner han havde smidt i den over 3-5 år jo være tjent hjem igen.
Om man kan lide FCM eller ej, så er det flot, at de nu er "selvkørende".
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Benham har ikke smidt penge i FCM, men gav dem et lån, som siden er blevet tilbagebetalt.
Om man kan lide FCM eller ej, så er det flot, at de nu er "selvkørende".
Men det vigtige i det jeg skrev var at det lån gjorde at de blev selvkørende da de fik økonomien til at gøre det rigtige i organisationen samt købe et par gode spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ja okay - fair point.
Men det vigtige i det jeg skrev var at det lån gjorde at de blev selvkørende da de fik økonomien til at gøre det rigtige i organisationen samt købe et par gode spillere.
Både Benham og Oscars far har gjort det, men ved ikke hvorfor NT holder sig tilbage. Måske han ikke kan retfærdiggøre ligeså høje renter som ved L'easy
- Likes 3
Comment
-
Fyens Stiftidende inviterer til gratis fodbold mod VFF
https://fyens.dk/artikel/fyens-stift...ommer-på-besøg
- Likes 3
Comment
-
"Fed" bund 6:
7
FC Midtjylland5 1 3 1 13 11 6 8
FC København5 2 0 3 10 10 6 9
Brøndby IF5 2 0 3 5 9 6 10
Lyngby5 0 2 3 6 9 2 11
AaB5 0 2 3 3 8 2 12
OB5 0 1 4 4 13 1
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg"Fed" bund 6:
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Jep jeg havde dog selv tippet OB mellem 10 og 12 efter 5 runder, så lige OB har ikke overrasket mig. Og det farlige ved denne bund-6 er, at inden længe rykker FCM, FCK og BIF. Så må vi, indtil videre, slås med at hænge på Lyngby og AaB
Comment
-
Tror også aab rykker, så vi skal have snor i Horsens. Viborg og Randers, samt FCN er for solide.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Så du Aabs sidste kamp? De var fuldstændig uden idéer og energi. De lignede OB uden offensivt spilkoncept. Det hele afhænger af enkeltmandsaktioner. De Aab-fans jeg kender er meget bekymrede. Det ligner ikke, at det ligger lige om hjørnet, at de begynder at præstere.
- Likes 1
Comment
-
Enig, men de har et bedre hold, så hvis vi kommer igang på samme tid så løber de fra os.
Comment
Comment