Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonen 2022/2023

    Kampprogrammet er kommet ud, og jeg kan se, at vi starter med 3 hjemmekampe ud af de første 4 runder. Det giver mulighed for en god start, mens vi omvendt slutter lidt bøvlet af i grundspillet med FCN (ude), FCK (ude), AaB (hjemme) og AGF (ude) i de sidste 4 kampe, hvor vi sandsynligvis skal ud og jagte point for at kunne snige os med i top 6.

    Programmet kan ses her:

    https://superliga.dk/nyheder/kamptid...DR21H44qGfyOvo


    #2
    Lidt trist at starte med en mandagskamp. Men FCN hjemme i første runde er ikke så skidt. Så længe vi ikke starter med en oprykker.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Lidt trist at starte med en mandagskamp. Men FCN hjemme i første runde er ikke så skidt. Så længe vi ikke starter med en oprykker.
      Man skal jo starte med nogen, men man kan også vende den om, og påstå, at det er sæsonens første 6-point kamp. Hvis vi ellers får sammensat en trup, der kan spille med om top-6.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Lidt trist at starte med en mandagskamp. Men FCN hjemme i første runde er ikke så skidt. Så længe vi ikke starter med en oprykker.
        Perfekt for mig. Kan komme tidligst lørdag måske først søndag til Fyn så er første gang helt vildt med en mandagskamp.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Synes overordnet programmet ser rigtigt godt ud. Vi slipper for en gangs skyld for at møde FCK i en af de første par runder og alt er lagt op til, vi selv kan sikre os en fornuftig start

          Comment


            #6
            Jeg er pænt ligeglad med programmet... vi SKAL bare i top 6 !

            Comment


              #7
              https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000564512747
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Jeg er pænt ligeglad med programmet... vi SKAL bare i top 6 !
                Pas på, når du som fan siger, at vi SKAL i top 6, så kan klubben bruge dig som en undskyldning for at vi ikke kom i top 6, da problemet i OB, åbenbart, er (over)forventelige fans...

                Top 6 fordrer forstærkninger. Det kan muligvis være lidt naivt at tro at den samme trup og det samme hold som i denne sæson bare sådan uden videre bliver et top 6 hold over en sommerpause.

                Der er altså en grund til, at vi kun vandt 4 ud af 22 kampe i sidste sæsons grundspil. Så jeg ville anbefale dig lige at klappe hesten lidt...

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Pas på, når du som fan siger, at vi SKAL i top 6, så kan klubben bruge dig som en undskyldning for at vi ikke kom i top 6, da problemet i OB, åbenbart, er (over)forventelige fans...

                  Top 6 fordrer forstærkninger. Det kan muligvis være lidt naivt at tro at den samme trup og det samme hold som i denne sæson bare sådan uden videre bliver et top 6 hold over en sommerpause.

                  Der er altså en grund til, at vi kun vandt 4 ud af 22 kampe i sidste sæsons grundspil. Så jeg ville anbefale dig lige at klappe hesten lidt...

                  MvH ChrisOB
                  Ny strategi
                  Ny træner
                  Ny spillestil
                  Ny sportschef som man i øvrigt venter på ..
                  Nye assistenter der skiftes ud igen
                  Farvel til Henrik Hansen
                  Farvel til Hemmingsen
                  Nye spillere (der vel ikke kommer lige ud af strategien)
                  Fyld selv på.

                  Som værende en der er “midt” i en fusion mellem to virksomheder der blev annonceret for lang tid siden og som endnu ikke er eksekveret og løbende ændres så forstår jeg godt at spillerene ikke har kunnet levere fuldt ud på banen når så meget udenfor banen har været noget rod …

                  Jeg er helt med på at man ikke skal lulle sig i søvn af et pokaleventyr eller en god stime i nedrykningsspillet men jeg tror på at Alm har sat en retning som der holdes fast i, at spillerne kan præstere bedre som hold når det er spillet sammen og det kræver kontinuitet og ikke for mange nye konstallationer.
                  Kan man dertil få to - tre forstærkninger i forhold til JJT, Kadrii og måske Larsen her til sommer tror jeg at der er en stamme at bygge på med forlængelser til Tverskov og måske Aron.
                  Jeg tror på spillestilen og på at der vil være mere ro på, på de interne linjer og holdet har reelt scoret mål nok til top6 men der er gået for mange mål ind og for mange af dem på personlige fejl. Fejl grundet usikkerhed som man kan arbejde med og med Tverskov foran centerforsvaret er jeg mere tryg end på noget tidspunkt i sidste sæson.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Pas på, når du som fan siger, at vi SKAL i top 6, så kan klubben bruge dig som en undskyldning for at vi ikke kom i top 6, da problemet i OB, åbenbart, er (over)forventelige fans...

                    Top 6 fordrer forstærkninger. Det kan muligvis være lidt naivt at tro at den samme trup og det samme hold som i denne sæson bare sådan uden videre bliver et top 6 hold over en sommerpause.

                    Der er altså en grund til, at vi kun vandt 4 ud af 22 kampe i sidste sæsons grundspil. Så jeg ville anbefale dig lige at klappe hesten lidt...

                    MvH ChrisOB
                    jeg har endnu tiltro til BW - og jeg tror godt han er klar over der skal noget til hvis vi skal gøre os i top 6.

                    og så er jeg i øvrigt så træt af at snakke top 6 - som om det er noget stort at opnå det. Jeg er med på det er længe siden vi har blandet os i toppen og at top 6 målet (forhåbentlig blot er en sten på vejen til noget mere)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Jeg er pænt ligeglad med programmet... vi SKAL bare i top 6 !
                      Fuldstændig enig. For mit vedkommende er det et krav at vi kommer i top-6!

                      ​​​​​​Hvis OB mener det er for meget og forlange, at det er for store forventninger og alt det sædvanlige bavl de kommer med... jamen så må jeg drage den konklusion at OB ikke er bemandet med folk af den rette støbning. Den her elendighed med kun periodevis pil-op, det kan og skal ikke blive ved med og gå.

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ny strategi
                        Ny træner
                        Ny spillestil
                        Ny sportschef som man i øvrigt venter på ..
                        Nye assistenter der skiftes ud igen
                        Farvel til Henrik Hansen
                        Farvel til Hemmingsen
                        Nye spillere (der vel ikke kommer lige ud af strategien)
                        Fyld selv på.

                        Som værende en der er “midt” i en fusion mellem to virksomheder der blev annonceret for lang tid siden og som endnu ikke er eksekveret og løbende ændres så forstår jeg godt at spillerene ikke har kunnet levere fuldt ud på banen når så meget udenfor banen har været noget rod …

                        Jeg er helt med på at man ikke skal lulle sig i søvn af et pokaleventyr eller en god stime i nedrykningsspillet men jeg tror på at Alm har sat en retning som der holdes fast i, at spillerne kan præstere bedre som hold når det er spillet sammen og det kræver kontinuitet og ikke for mange nye konstallationer.
                        Kan man dertil få to - tre forstærkninger i forhold til JJT, Kadrii og måske Larsen her til sommer tror jeg at der er en stamme at bygge på med forlængelser til Tverskov og måske Aron.
                        Jeg tror på spillestilen og på at der vil være mere ro på, på de interne linjer og holdet har reelt scoret mål nok til top6 men der er gået for mange mål ind og for mange af dem på personlige fejl. Fejl grundet usikkerhed som man kan arbejde med og med Tverskov foran centerforsvaret er jeg mere tryg end på noget tidspunkt i sidste sæson.
                        Godt med optimisme, men. Hvad med de 10 år før hvor truppen vel i perioder var bedre?
                        Last edited by tOrnBjerg; 31-05-2022, 21:41.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Godt med optimisme, men. Hvad de de 10 år før h or truppen vel i perioder var bedre?
                          Det syntes jeg egentlig ikke .. der har måske været perioder hvor der har været enkelte bedre spillere men det er lang tid siden at man har set et bedre hold eller bedre spillestil .. det stak helt af under JM med alt den tilpasning i hver kamp til hver modstander .. jeg tror på at en holdindsats med få individualister der inden for rammerne af hvad hele holdet kan og vil er bedre end 7-8 gode spillere på banen .. i det lange løb … nu ser man de to oprykkere har gjort set godt inderne sæson .. det er jo fordi de har et hold, de har en spillestil de er tro mod og kan læne sig op ad og nu skal de begge spille europæisk ..
                          Og så er det vel ikke en hemmelighed at specielt JH ikke havde ide om at skabe et hold men købte på må og få .. KN hentede sine kendte spillere men de passede jo ikke med resten ..

                          Man kan selvfølgelig spørge til hvorfor KN har kunnet skabe et hold i Silkeborg men ikke kunne i Odense …

                          Man kan købe sig til et topplacering som FCM og FCK gør og OB gjorde for +10 år siden men det er tydeligvis ikke vejen for OB at gå ..

                          Jeg tror på en bedre sæson men ja, det kræver nok en forlængelse med en motiveret Tverskov og to, tre forstærkninger med Jebalis klasse og Mihajlos indstilling ..

                          Og så tror jeg ikke at man skal underkende at der på ledelsesniveau er anerkendt at klubben har skruet for meget ned i forhold til konkurrenterne og at der er mandet op udenfor banen, at der er mandet op på Akademiet og fanscenen har været outstanding i denne ringe sæson - hvad kan det ikke blive til med en god start ..

                          Jeg tillader mig en smule positivitet indtil bolden begynder at rulle ..
                          Last edited by Plum; 31-05-2022, 20:32.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Fuldstændig enig. For mit vedkommende er det et krav at vi kommer i top-6!

                            ​​​​​​Hvis OB mener det er for meget og forlange, at det er for store forventninger og alt det sædvanlige bavl de kommer med... jamen så må jeg drage den konklusion at OB ikke er bemandet med folk af den rette støbning. Den her elendighed med kun periodevis pil-op, det kan og skal ikke blive ved med og gå.
                            altså nu er det jo klubben selv der konsekvent melder top 6 ud.

                            - jeg kunne da godt have set fornuften i man havde holdt lidt igen den forgangne sæson, med ny træner og strategi - kunne være det havde givet lidt mere plads til at få spillet de unge ind og få stilen til at sidde.
                            Men man holdt jo fat i den der top 6 - klubben er selv med til at skabe de forventninger

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Pas på, når du som fan siger, at vi SKAL i top 6, så kan klubben bruge dig som en undskyldning for at vi ikke kom i top 6, da problemet i OB, åbenbart, er (over)forventelige fans...

                              Top 6 fordrer forstærkninger. Det kan muligvis være lidt naivt at tro at den samme trup og det samme hold som i denne sæson bare sådan uden videre bliver et top 6 hold over en sommerpause.

                              Der er altså en grund til, at vi kun vandt 4 ud af 22 kampe i sidste sæsons grundspil. Så jeg ville anbefale dig lige at klappe hesten lidt...

                              MvH ChrisOB
                              Hov hov hov, vi havde en flot stime i taberslutspillet og blev en flot nummer 2 over de 10 kampe.
                              Det udløser naturligt en spirende optimisme i OB, og hos nogle fans og eksperter.


                              Men jeg er nu enig med dig, som truppen ser ud pt vil jeg ikke spille ret mange ører på vi kommer i top 6.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X