Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Nu ser jeg ikke ungdomsfodbold, men i de superligakampe Klynge spillede hos os synes jeg aldrig nogensinde han faldt igennem. Ift. folk som Brems og Ibrahimagic der kom på kontrakt, så fik Klynge vist sig fint frem i sine optrædender. Det er stadig mig en gåde, hvordan vi kunne lade ham passerer ift. flere af dem vi skrev kontrakter med i den sæson og har skrevet kontrakt med både før og efter fra akademiet. Det er dog stadig langt fra sikkert han var blevet til noget hos os, for hele strukturen omkring holdet i Silkeborg er bare længder bedre end hos os og det gør det selvfølgelig også nemmere for en ung spiller at finde sig til rette på superliganiveau.
    Derudover var det jo ikke superliganiveau, men 1. divisionsniveau han i første omgang skulle finde sig til rette på i Silkeborg, og det tror jeg også har været rigtig fint for hans udvikling.

    Comment


      Grunden til KN blev hentet til OB var, at han både i Horsens og AaB præsterede bedre end hvad materiale og penge egentlig var til.

      Det gav OB julelys i øjnene, at man kunne spare sig til bedre resultater.
      OB havde bare ikke hverken fundament, kultur, en rød tråd eller egentlig forcer vi kunne læne os op ad.

      ... og det er sådan set stadig problemet.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Grunden til KN blev hentet til OB var, at han både i Horsens og AaB præsterede bedre end hvad materiale og penge egentlig var til.

        Det gav OB julelys i øjnene, at man kunne spare sig til bedre resultater.
        OB havde bare ikke hverken fundament, kultur, en rød tråd eller egentlig forcer vi kunne læne os op ad.

        ... og det er sådan set stadig problemet.
        Tror da også det hjalp at Jesper Hansen og Kent Nielsen var good ol buddies.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Grunden til KN blev hentet til OB var, at han både i Horsens og AaB præsterede bedre end hvad materiale og penge egentlig var til.

          Det gav OB julelys i øjnene, at man kunne spare sig til bedre resultater.
          OB havde bare ikke hverken fundament, kultur, en rød tråd eller egentlig forcer vi kunne læne os op ad.

          ... og det er sådan set stadig problemet.

          Var der ikke noget med at NT var med til at overtale KN?
          Syntes at kunne huske en årsløn på 2 mill blev nævnt.

          Kan være KN fik lov at kigge ind i pengeskabet, og tænkte “ der er vist noget at hente”.


          Jeg lader mig ikke begejstre, eller bliver super optimistisk ved en evt fyring af Alm.

          Det er imo bare endnu en typisk OSE manøvre. Vi har set det en del gange de sidste 10-11 år.
          Man har for at dæmpe kritikken hentet en del “ navne” som AK, Baskim , Kent N, Michelsen , KEP, Kasper Larsen og mange andre. Det har dysset kritikken ned i en periode, indtil det igen sejler.

          Det har kørt i ring i mere end er årti, og jeg har den samme mening nu som for 6-8 år siden. Der er 2 målsætninger i OB, en officiel , og en intern.
          Ledelsens ambitioner udadtil er top 4-6. det er de dygtige til at markedsføre, og male rosenrøde billeder af deres vilje, og ambitioner. Når billedet er begyndt at krakelere, så henter man en enkelt spiller, eller skifter træner. Det ligner for mig at se, at ledelsen på de indre linjer affinder sig med at vi bliver i ligaen. Men det sælger jo heller ikke billetter, hvis man går melder ud at man er tilfredse med at holde afstand til nedrykningsstregen.
          Hvis man virkelig i ledelsen havde de ambitioner, som man udadtil sælger klubben på, så ville man også reagere anderledes på at man 10 af 11 sæsoner ikke opfylder de udmeldte målsætninger.


          Problemet er stadig det samme, der er ingen grundsubstans i truppen. En enkelt spiller flytter intet på et hold som vores.
          Utallige spillere både unge, og etablerede er blevet brugt på pladser de ikke er skolet i, Lasse Kryger som værste eksempel.
          Vi er ikke kommer videre fra dengang FCN’s træner på tv fortalte, at deres taktik var lagt an på OB’s ikke fungerende centrale midtbane, som dengang bestod af blandt andre en fejlplaceret Skulason.
          Vi ser stadig de samme problematikker, eneste ændring er navnene på trænere, og spillere som udfører den dødsdømte gerning det er at forsøge at opfylde det fatamorgana den officielle målsætning er.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            https://fyens.dk/artikel/ob-er-st%C3...C3%B8kj%C3%A6r

            sort på hvidt hvad mange af os har set i årevis. Ved ikke om Thorborg læser Fyens. Det rykker nok alligevel ikke noget om han gør.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              https://fyens.dk/artikel/ob-er-st%C3...C3%B8kj%C3%A6r

              sort på hvidt hvad mange af os har set i årevis. Ved ikke om Thorborg læser Fyens. Det rykker nok alligevel ikke noget om han gør.
              Et par ord for os uden adgang?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Et par ord for os uden adgang?
                Kort sagt bruger han Morten Bruuns klumme til hovedsageligt at stikke til Thorborg. Der er ingen vej uden om end at punge ud til 3-4 helt store profiler, hvis ikke man i mange år endnu vil blive betragtet som en ligegyldig klub.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Kort sagt bruger han Morten Bruuns klumme til hovedsageligt at stikke til Thorborg. Der er ingen vej uden om end at punge ud til 3-4 helt store profiler, hvis ikke man i mange år endnu vil blive betragtet som en ligegyldig klub.
                  Han har ret. Eneste mulighed.

                  Comment


                    Delac er altså en klassemålmand. Han kunne sagtens stå på en meget større adresse.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Delac er altså en klassemålmand. Han kunne sagtens stå på en meget større adresse.
                      Og opondo ligner en skadesfri 6'er vi godt kunne bruge lige nu

                      Comment


                        Der ser ud til at FCM spiller bedre uden Bo. De er ved at blæse Lyngby helt ud til Øresund. 15 min og 0-2

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Der ser ud til at FCM spiller bedre uden Bo. De er ved at blæse Lyngby helt ud til Øresund. 15 min og 0-2
                          Ja en skam de skildte sig af med deres fejl signing.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja en skam de skildte sig af med deres fejl signing.
                            Nu går Fcm i opløsning 2-3

                            Comment


                              2-3 nu .. Kom så Lyngby

                              og fuck VAR i øvrigt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                2-3 nu .. Kom så Lyngby

                                og fuck VAR i øvrigt
                                Det tror jeg ikke du skal ønske. Horsens og Lyngby skal miste modet hvis vi skal blive oppe.

                                Comment

                                Working...
                                X