Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    OB rykker ned, hvilket også ser ud til at være eneste scenarie der kan pille arrogancen ud af spillere og trænere. Hvor er den ydmyge tilgang, og den realistiske sans. Tror først man finder den efter en nedrykning.
    Hvis ikke BW meget hurtigt får tilført noget kvalitet. Så er det den vej det går. Han har da i den grad undervurderet superligaen.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

      Kan man se hvornår det er sket?
      Jeg kan ikke se hvordan egenkapitalen er gået op med cirka 160 millioner, men det er stensikkert for at sikre at der er luft i budgettet og ikke til et stadion.
      Det er heller ikke OB, men OSE :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        I det bedste af alle verdner, så betragtede Niels OB som hobby. De flest har nok en tilbøjelighed til at bruge lidt for meget på ens hobby. Men Niels ser ud som om han har sat hobby budgettet til 0.
        Ved godt han før har brugt store summer, og måske mere end vi tror. Omvendt har han måske nogle skattefordel.
        Var det min klub ville jeg polstre den med en del af mit årlige overskud.
        Bilder mig ind at han kunne smide 25-40 millioner ekstra hver år, uden at gå sulten i seng og samtidig gøre hans hobby mere interessant. Mere interesant hobby =større glæde.
        Ja plus at gør han det så kan klubben komme op i samme kategori som f.eks. FCM hvor Benham jo ikke behøver smide penge i den mere fordi den fint tjener penge selv.

        Både på spillersalg og via Europa ture.
        Tænk hvis OB inden for f.eks. 10 år kom i CHL én gang, så ville de 30-40 millioner han havde smidt i den over 3-5 år jo være tjent hjem igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Ja plus at gør han det så kan klubben komme op i samme kategori som f.eks. FCM hvor Benham jo ikke behøver smide penge i den mere fordi den fint tjener penge selv.

          Både på spillersalg og via Europa ture.
          Tænk hvis OB inden for f.eks. 10 år kom i CHL én gang, så ville de 30-40 millioner han havde smidt i den over 3-5 år jo være tjent hjem igen.
          Benham har ikke smidt penge i FCM, men gav dem et lån, som siden er blevet tilbagebetalt.

          Om man kan lide FCM eller ej, så er det flot, at de nu er "selvkørende".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Benham har ikke smidt penge i FCM, men gav dem et lån, som siden er blevet tilbagebetalt.

            Om man kan lide FCM eller ej, så er det flot, at de nu er "selvkørende".
            Ja okay - fair point.

            Men det vigtige i det jeg skrev var at det lån gjorde at de blev selvkørende da de fik økonomien til at gøre det rigtige i organisationen samt købe et par gode spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Ja okay - fair point.

              Men det vigtige i det jeg skrev var at det lån gjorde at de blev selvkørende da de fik økonomien til at gøre det rigtige i organisationen samt købe et par gode spillere.
              Jeps, vi er enige

              Både Benham og Oscars far har gjort det, men ved ikke hvorfor NT holder sig tilbage. Måske han ikke kan retfærdiggøre ligeså høje renter som ved L'easy

              Comment


                Fyens Stiftidende inviterer til gratis fodbold mod VFF

                https://fyens.dk/artikel/fyens-stift...ommer-på-besøg

                Comment


                  "Fed" bund 6:
                  7

                  FC Midtjylland
                  5 1 3 1 13 11 6
                  8

                  FC København
                  5 2 0 3 10 10 6
                  9

                  Brøndby IF
                  5 2 0 3 5 9 6
                  10

                  Lyngby
                  5 0 2 3 6 9 2
                  11

                  AaB
                  5 0 2 3 3 8 2
                  12

                  OB
                  5 0 1 4 4 13 1

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    "Fed" bund 6:
                    Jep jeg havde dog selv tippet OB mellem 10 og 12 efter 5 runder, så lige OB har ikke overrasket mig. Og det farlige ved denne bund-6 er, at inden længe rykker FCM, FCK og BIF. Så må vi, indtil videre, slås med at hænge på Lyngby og AaB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      Jep jeg havde dog selv tippet OB mellem 10 og 12 efter 5 runder, så lige OB har ikke overrasket mig. Og det farlige ved denne bund-6 er, at inden længe rykker FCM, FCK og BIF. Så må vi, indtil videre, slås med at hænge på Lyngby og AaB
                      Tror også aab rykker, så vi skal have snor i Horsens. Viborg og Randers, samt FCN er for solide.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Tror også aab rykker, så vi skal have snor i Horsens. Viborg og Randers, samt FCN er for solide.
                        Så du Aabs sidste kamp? De var fuldstændig uden idéer og energi. De lignede OB uden offensivt spilkoncept. Det hele afhænger af enkeltmandsaktioner. De Aab-fans jeg kender er meget bekymrede. Det ligner ikke, at det ligger lige om hjørnet, at de begynder at præstere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Så du Aabs sidste kamp? De var fuldstændig uden idéer og energi. De lignede OB uden offensivt spilkoncept. Det hele afhænger af enkeltmandsaktioner. De Aab-fans jeg kender er meget bekymrede. Det ligner ikke, at det ligger lige om hjørnet, at de begynder at præstere.
                          Enig, men de har et bedre hold, så hvis vi kommer igang på samme tid så løber de fra os.

                          Comment


                            Fuck. Hvis det der resultat holder hjem i parken så er der gerne nogen der må overbevise mig om at jeg ikke er vidne til dansk fodbolds begravelse.
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Enig, men de har et bedre hold, så hvis vi kommer igang på samme tid så løber de fra os.
                              Der er vidst pessimister på vores side, der siger sådan og pessimister på deres side der siger noget andet. Jeg tror vi er meget samme sted. De har selvfølgelig Lucas A, der kan vågne op og være superligaens bedste, men hvis hans skader ikke ødelægger det for ham, så er det altså meget 1:1. De seneste par vinduer erstattes store profiler med spillere fra lavererangerende klubber. Samtidig har de ikke fået den træner de ville have og står nu som os og må gå væk fra koncepterne for at målene ikke sejler ind. Det er kritisk. Særligt fordi de faktisk har hentet spillere ind, som de forventer bliver profiler. Det tror jeg trods alt ikke vi har endnu foruden BP.

                              Comment


                                Kasper Larsen starter inde for Fehervar i aften i deres kval til Conference league

                                Comment

                                Working...
                                X