Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Problematisk fordi de var dårlige og på vej i Sønderjyske mode. Nu tror de på det, og hvis vi ikke får 3 point mod dem er det næsten over and out.

    Comment


      Hvorfor er alle så glade for et Horsens point

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Hvorfor er alle så glade for et Horsens point
        nok mere at midtjylland smed det

        Comment


          Det er altid rart at se FCM tabe point de to FC klubber må meget gerne tabe hvis ikke den her liga skal gå mere i stykker, så skal der være nogle andre der vinder.

          ​​​​​I forhold til at Horsens så får point så er jeg egentligt ret ligeglad, fordi jeg har accepteret at vi måske rykker ned og synes også, de sidste 10 års ageren taget i betragtning, at det er fair nok, så er der mulighed for at bygge noget ordentligt op.
          Last edited by Striwetforlivet!; 12-08-2022, 20:19.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hvorfor er alle så glade for et Horsens point
            Fordi de får det mod bastarden Herning/Ikast, i sæsonens øvrige kampe må de for alt i verden gerne tabe.
            Hvis vi gennem en hel sæson er så ringe, og hvis vi allerede fra start skal sidde og håbe der er 2 hold som går ned, så bliver det en lang sæson.
            Jeg ser helst vi bliver i ligaen, fordi vi selv formår at vinde de kampe der skal til.
            Last edited by Magge; 12-08-2022, 22:59.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Og FCK bagud 1.2 mod Randers. Det kan jeg godt lide.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Og FCK bagud 1.2 mod Randers. Det kan jeg godt lide.
                Det er bare dejligt er det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Og FCK bagud 1.2 mod Randers. Det kan jeg godt lide.
                  1-3

                  Comment


                    Den her weekend starter ja helt, helt fantastisk: Herning smider en føring med 3 væk anden gang i træk og plastikklubben taber på hjemmebanen. Så lad os vinde mod Bundby søndag og det ER den perfekte weekend!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Fint nok man kan glæde sig og FCM og FCKs ulykke, personligt har jeg det lidt svært med, at det allerede nu ser ud til, at Nordsjælland, Silkeborg, AGF, Horsens og Randers er hold der bliver svære at hente, i hvert fald på den her side af skæringsdatoen ved 22 runder. Derudover anser jeg også FCM, FCK og Brøndby som hold der nok skal skrabe flere point sammen end os. Top 9-10 bliver ikke bare nogen let omgang at opnå i den her sæson.
                      Last edited by Sheed; 12-08-2022, 22:05.

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...amler-i-blinde
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Det er rigtigt. Også at der er en romantisk tro på talenterne. Virkeligheden er vel at hvis der kommer et talent fast på superliga holdet om året så er det flot. Vi får måske for mange op som ikke er gode nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Fint nok man kan glæde sig og FCM og FCKs ulykke, personligt har jeg det lidt svært med, at det allerede nu ser ud til, at Nordsjælland, Silkeborg, AGF, Horsens og Randers er hold der bliver svære at hente, i hvert fald på den her side af skæringsdatoen ved 22 runder. Derudover anser jeg også FCM, FCK og Brøndby som hold der nok skal skrabe flere point sammen end os. Top 9-10 bliver ikke bare nogen let omgang at opnå i den her sæson.
                            det gør det helt sikkert ikke - men vi kan jo ikke blive ved med at skulle kæmpe os igennem og lige nøjagtigt overleve bare fordi der er to hold der er marginalt dårligere end os.
                            - Vi skulle helst kunne klare det på egne meritter, det samme gælder hvis vi nogensinde skulle begynde at nærme os top 6 igen - så håber jeg da det er fordi holdet spiller godt, og ikke kun fordi 7 andre hold har en dårlig sæson.

                            Jeg håber virkeligt at vi klare den og ikke må ned og vende - især fordi det kan risikere at blive svært at komme op igen. Men skulle det ske så kommer det jo ikke som nogen overraskelse, i alt for mange sæsoner har vi flirtet kraftigt med den forkerte streg.

                            Og det kan jo være det er det der skal til - før ledelsen får øjnene op - de kan ikke spare sig til succes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Fint nok man kan glæde sig og FCM og FCKs ulykke, personligt har jeg det lidt svært med, at det allerede nu ser ud til, at Nordsjælland, Silkeborg, AGF, Horsens og Randers er hold der bliver svære at hente, i hvert fald på den her side af skæringsdatoen ved 22 runder. Derudover anser jeg også FCM, FCK og Brøndby som hold der nok skal skrabe flere point sammen end os. Top 9-10 bliver ikke bare nogen let omgang at opnå i den her sæson.
                              Jeg er enig. Jeg bryder mig heller ikke om de der FC bastarder... men det må sgu komme i anden række nu med den situation vi er i.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Det begynder at lægge op til en 10-årshændelse: guldet er billigt til salg. Ærgerligt at OB ikke er klar - men så venter vi bare 10 år mere og håber at vi ikke er nede i en ny bølgedal - eller sådan noget

                                Comment

                                Working...
                                X