Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Er der nogen der ved, eller har hørt om storskærmsarrangement i Odense der viser Finalen?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
      En fra Langeland har arrangeret bus, der stopper i Svendborg og Årslev: Leif Lyder


      tdporl4 40gk6.1j1am.g79l.9 1 8 ·
      !BUSTUR TIL OB-FC MIDTJYLLAND D. 26/5 !
      Den 26/5 kl. 15:00 spiller OB mod FC Midtjylland i pokalfinalen på Brøndby stadion. Derfor arrangerer vi en bustur tur til Brøndby stadion.
      Bussen vil have følgende køreplan: Ved Spar i Humble kl 09:30, Abildsplads i Rudkøbing kl. 09:50, Flixbus stop Johan Jørgensens vej i Svendborg kl. 10:20 & Pendlerplads ved Årslev kl. 10:40.
      Prisen for dette er 300 kr. og det inkluderer tur/retur i bussen, køb af entre biletter til kampen skal der selv sørges for.
      Tilmelding skal ske via mail til Leif Lyder på taxisyd@worldonline.dk.
      OBS. Begrænset antal pladser, så det er først til mølle
      Sådan
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
        Ja, Fanzonen er åben indtil ca. to timer efter slutfløjt. Busserne kører dog tidligere mod Odense.
        SLO

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Nogle der ved hvor mange billetter til bussen man kan købe? Bare så mig og holdet er sikker på at få plads i samme bus..
          Og evt. om man må have drikkevare med i bussen?
          Der kommer mere info på ob.dk, inden salget starter.

          Det er ikke planen at sætte begrænsninger på antallet af billetter pr. køb.

          Med hensyn til drikkevarer bliver det ligesom på De Stribedes busture: De må ikke medbringes, men kan købes i bussen.
          SLO

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

            Ja, Fanzonen er åben indtil ca. to timer efter slutfløjt. Busserne kører dog tidligere mod Odense.
            fedt, tak for svar
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Jeg er en halvgammel familiefar der bor på Sjælland så er ikke inde i miljøet.

              To dumme spm:

              Bliver der en salgs fanmarch?

              Må man medbringe bannere på stadion? Har et par budskaber til FCM som stikker iansen i hedemisfostrets plastikhjerte. Hvem kan jeg evt. kontakte i fanmiljøet?

              SES!
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #97
                Jeg synes jeg har søgt og ledt på app og hjemmeside efter link til fanbus billetter. Er der evt. et link jeg har overset
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Fedt. Så lykkedes det at få 3 busbilletter men pga panik da der begyndte at blive meldt udsolgt på busserne så har jeg fået 1 billet til bus 6,8 og 9 uden at opdage det inden jeg betalte



                  Kan jeg jo ikke bruge til noget. F***ing lort

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fedt. Så lykkedes det at få 3 busbilletter men pga panik da der begyndte at blive meldt udsolgt på busserne så har jeg fået 1 billet til bus 6,8 og 9 uden at opdage det inden jeg betalte



                    Kan jeg jo ikke bruge til noget. F***ing lort
                    Der må simpelthen komme noget mere. Jeg nåede ind til 10 udsolgte busser, men hvorfor fanden kun 10 busser. Det rækker jo ingen vegne til 12.000 mennesker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Jeg er en halvgammel familiefar der bor på Sjælland så er ikke inde i miljøet.

                      To dumme spm:

                      Bliver der en salgs fanmarch?

                      Må man medbringe bannere på stadion? Har et par budskaber til FCM som stikker iansen i hedemisfostrets plastikhjerte. Hvem kan jeg evt. kontakte i fanmiljøet?

                      SES!
                      Ingen fanmarch, nej. OB's busser kører direkte til stadion/fanzonen, så det ville ikke være muligt med det setup som Divisionsforening, Brøndby og politi har opstillet for OB.

                      Ift. budskabsbannere kan du holde dem oppe der hvor du står sammen med dem du er sammen med eller tilfældige folk ved siden af. Du kan nok ikke hænge dem op fast hvis du er på nedre eller øver bag målet, fordi der kommer til at være andre ting. Har du plads andre steder så udnytter du selvfølgelig bare pladsen du har med at gøre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Der må simpelthen komme noget mere. Jeg nåede ind til 10 udsolgte busser, men hvorfor fanden kun 10 busser. Det rækker jo ingen vegne til 12.000 mennesker
                        Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af hvad jeg ved så er det i hvert fald mere end 10, men jeg aner ikke hvordan OB kører selve salget og om de sluser det langsomt ud.

                        Comment


                          Mod FCK var vi mange der tog tog. Tror der var reserveret togvogne. Eller var det et særtog?
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Så fik jeg også købt 3 billetter til bus 11

                            Nogen der ved om man kan fortryde det køb jeg fik lavet tidligere(i 3 forskellige busser)?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så fik jeg også købt 3 billetter til bus 11

                              Nogen der ved om man kan fortryde det køb jeg fik lavet tidligere(i 3 forskellige busser)?
                              Hvis du sender en mail til billetafdelingen (billetter@ob.dk) med kvittering for fejlkøbet, kan de hjælpe med at annullere ordren.
                              SLO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                                Hvis du sender en mail til billetafdelingen (billetter@ob.dk) med kvittering for fejlkøbet, kan de hjælpe med at annullere ordren.
                                Tak. Jeg prøver

                                Comment

                                Working...
                                X