Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalfinale 2022
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Man kunne da godt have argumenteret for, at det ville have været en rigtig fin gestus med opsamlingsbusser fra Assens, Svendborg, Bogense, Middelfart, Nyborg mm., men altså, fra alle de steder kan man jo temmelig nemt og forholdsvist hurtigt komme til Odense med offentlig transport, så et større issue er det vel heller ikke? Jeg flyver ind fra Helsinki - der har OB desværre heller ikke arrangeret transport fra, men det bliver nok en god dag alligevel
Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BN- Se indlægHvad skal du dog bruge fanzonen til efter kampen i tilfælde af sejre?!?! Der skal man da hurtigst muligt tilbage til flakhaven…817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Os som kommer langvejs fra klarer selvfølgelig selv transporten det er ret logisk . Men det kunne måske hjælpe på intensionen om at blive hele Øens hold, hvis man arrangerede transport fra andre steder end Odense ;-)siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Fedt at vi solgte vores billetter så hurtigt, FCM har til sammenligning kun solgt halvdelen. Ærgerligt at en del nok er gået forgæves. Det ville klæde DBU at sælge billetterne på den midterste del af langsiderne offentligt til fans, men de skal vel gives væk til nogen som er ligeglade med fodbold.
Meget positivt, at OB ikke som FCM allerede har meldt et detaljeret program for sejrsfejring ud (de gider i øvrigt ikke at køre hjem og fejre titlen i egen by med alle dem som ikke fik billet, men planlægger at blive i Brøndby hele aftenen). Det er helt tydeligt, at de jubler over at møde os og regner med at køre os over uden modstand. Jeg tror de bliver overrasket. Det her er vores største kamp i 15 år, stemningen bliver for vild, vi har vundet større steder, og vi kommer ikke til at lægge os fladt ned!
- Likes 8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægNogle der ved hvor mange billetter til bussen man kan købe? Bare så mig og holdet er sikker på at få plads i samme bus..
Og evt. om man må have drikkevare med i bussen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægsiden 1887
Comment
-
En fra Langeland har arrangeret bus, der stopper i Svendborg og Årslev: Leif Lyder
tdporl4 40gk6.1j1am.g79l.9 1 8 ·
!BUSTUR TIL OB-FC MIDTJYLLAND D. 26/5 !
Den 26/5 kl. 15:00 spiller OB mod FC Midtjylland i pokalfinalen på Brøndby stadion. Derfor arrangerer vi en bustur tur til Brøndby stadion.
Bussen vil have følgende køreplan: Ved Spar i Humble kl 09:30, Abildsplads i Rudkøbing kl. 09:50, Flixbus stop Johan Jørgensens vej i Svendborg kl. 10:20 & Pendlerplads ved Årslev kl. 10:40.
Prisen for dette er 300 kr. og det inkluderer tur/retur i bussen, køb af entre biletter til kampen skal der selv sørges for.
Tilmelding skal ske via mail til Leif Lyder på taxisyd@worldonline.dk.
OBS. Begrænset antal pladser, så det er først til mølle
- Likes 3
Comment
Comment