Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Du ved ikke hvilken ledelsesstil Alm opererer under. Jeg vil sige det sådan, at en træner altid skal operere ud fra at vinde en kamp over 90 minutter. Det betyder også at tage spillere ud, som potentielt ville komme til at sparke. Jeg tror Svendsen, Tverskov og Sabbi havde stået højere på listen end Okosun og Kasper Larsen. Men de var jo skiftet ud. Så du kan ikke udelukke, at nogle af dem, der sparkede de blev spurgt om de var klar på det. Ligesom du heller ikke kan udelukke at Kasper Larsen rent faktisk har smadret dem ind til træning.

    Jeg tror også din (og min) bias imod Okosun og Kasper Larsen har noget at skulle sige. Hell i sekunderne efter nederlaget forbandede jeg også det langt væk at lige de to skulle sparke. Fordi min mening om deres meritter ikke ligefrem skriger af at HER har vi kongerne af disciplinen.

    I stedet vil jeg fokusere på hvor store cojones det kræver at sparke et spark i det vigtigste moment i en klubs historie i over et årti. Og ikke bebrejde nogen at det så kiksede. For du ved reelt ikke om Alm har fået et "nej, jeg har ikke nerverne i dag, chef" fra andre end Kasper Larsen og Okosun.

    Så for mig er det faktisk sværere at acceptere at vi ikke vandt den kamp i den ordinære, fordi vi i det store hele var klart det bedste hold på banen i størstedelen af dén. End at vi tabte på straffe, hvor to spillere, der nok ikke havde været på min egen liste over spillere, der skulle sparke, brændte.

    Det er helt ufatteligt bittert. Men jeg hverken kan eller vil bebrejde hverken Alm, Okosun eller Kasper Larsen for at vi tabte den konk. Jeg vil i stedet ærgre mig som ind i helvede at Sabbi ikke scorede mindst 2 mål og at Breum eller Bashkim ikke huggede deres chancer ind.

    MvH ChrisOB
    Det var er fantastisk dag, også m noget inspiration til, hvordan man laver en fed fanzone. Kæmpe stemning, og jeg havde nærmest mistet stemmen, inden kampen gik i gang:-)

    Jeg er 100% enig i det ovenstående. Vi gik bitre fra stadion og bandede Alm, Okusun og Larsen langt væk. Det var satme en nedtur af de store, når vi nu var så tæt på. Men her i dagene derpå kan man godt se, at det også handler om, hvem der stepper op og tager ansvar. Og vi ved ikke, hvem der har sagt til og fra - og det er også lidt lige meget nu. Også helt enig i, at den kamp skulle vi have vundet i ordinær tid. I ekstratiden tog FCM helt over; der virkede vi virkeligt brugte. Vi manglede lige den skarphed, som FCM også savnede, og man stod virkelig med fornemmelsen af i 2.halvleg, at ét enkelt gyldent øjeblik kunne afgøre det hele. Det kom desværre aldrig.

    Men nøj hvor blev man da sulten på lidt mere, for der er sgu da gang i Odense, når der er noget mere på spil. Udover giga-nedturen, så var det bare en fantastisk dag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Det var er fantastisk dag, også m noget inspiration til, hvordan man laver en fed fanzone. Kæmpe stemning, og jeg havde nærmest mistet stemmen, inden kampen gik i gang:-)

      Jeg er 100% enig i det ovenstående. Vi gik bitre fra stadion og bandede Alm, Okusun og Larsen langt væk. Det var satme en nedtur af de store, når vi nu var så tæt på. Men her i dagene derpå kan man godt se, at det også handler om, hvem der stepper op og tager ansvar. Og vi ved ikke, hvem der har sagt til og fra - og det er også lidt lige meget nu. Også helt enig i, at den kamp skulle vi have vundet i ordinær tid. I ekstratiden tog FCM helt over; der virkede vi virkeligt brugte. Vi manglede lige den skarphed, som FCM også savnede, og man stod virkelig med fornemmelsen af i 2.halvleg, at ét enkelt gyldent øjeblik kunne afgøre det hele. Det kom desværre aldrig.

      Men nøj hvor blev man da sulten på lidt mere, for der er sgu da gang i Odense, når der er noget mere på spil. Udover giga-nedturen, så var det bare en fantastisk dag.
      Jeg var nu ikke vildt imponeret over Brøndbys fanzone. Det var nærmest et Stonehenge af træ imo, og så synes jeg Sydsiden generelt heller ikke var noget at råbe hurra for.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jeg var nu ikke vildt imponeret over Brøndbys fanzone. Det var nærmest et Stonehenge af træ imo, og så synes jeg Sydsiden generelt heller ikke var noget at råbe hurra for.

        MvH ChrisOB
        Nej det var ikke noget at blive misundelig over. Jeg skulle godt nok også vende mig til at betonen gav efter når vi hoppede. Krillede lidt i maven

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nej det var ikke noget at blive misundelig over. Jeg skulle godt nok også vende mig til at betonen gav efter når vi hoppede. Krillede lidt i maven
          Og en mindre storskærm. Men det er jo heller ikke et helt nyt stadion. Men banen var super.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Og en mindre storskærm. Men det er jo heller ikke et helt nyt stadion. Men banen var super.
            Danmarks bedste bane af hvad jeg har set

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nej det var ikke noget at blive misundelig over. Jeg skulle godt nok også vende mig til at betonen gav efter når vi hoppede. Krillede lidt i maven
              Det gør den nu også på RMN når vi kommer i god sving. :-)
              Men fanzonen og faciliteter er langt bedre på Odense-stadion.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Fanzonen bedre i Odense, meeeen det hænger nok sammen med at vi trods alt er der til daglig og kan sætte vores præg på det.

                Sydsiden var fed og stå på, 1000 procent bedre end Odense Stadion, ingen sæder, plads over selve sydsiden, god størrelse på stadion.

                Så var det lækkert at man kunne få en fadøl rimelig hurtigt.

                Det trækker ned at man skal tage bussen fra Glostrup St og at hjørnerne ikke er lukkede.

                ​​​​​​Et Stadion med plads til 25k, med lukkede hjørner og hurtig betjening, men behold Fanzonen gerne udvide den måske med en lille fodbold beværtning i hverdagene i Odense, det ville jeg ikke være ke' af.
                Last edited by Striwetforlivet!; 29-05-2022, 19:15.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Fanzonen bedre i Odense, meeeen det hænger nok sammen med at vi trods alt er der til daglig og kan sætte vores præg på det.

                  Sydsiden var fed og stå på, 1000 procent bedre end Odense Stadion, ingen sæder, plads over selve sydsiden, god størrelse på stadion.

                  Så var det lækkert at man kunne få en fadøl rimelig hurtigt.

                  Det trækker ned at man skal tage bussen fra Glostrup St og at hjørnerne ikke er lukkede.

                  ​​​​​​Et Stadion med plads til 25k, med lukkede hjørner og hurtig betjening, men behold Fanzonen gerne udvide den måske med en lille fodbold beværtning i hverdagene i Odense, det ville jeg ikke være ke' af.
                  Var det ikke Brentfords gamle stadion, som havde en pub i hvert hjørne ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Var det ikke Brentfords gamle stadion, som havde en pub i hvert hjørne ?
                    Jeg ved det ikke. Kunne jeg tænke mig det? Ja, ja det kunne jeg godt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Fanzonen bedre i Odense, meeeen det hænger nok sammen med at vi trods alt er der til daglig og kan sætte vores præg på det.

                      Sydsiden var fed og stå på, 1000 procent bedre end Odense Stadion, ingen sæder, plads over selve sydsiden, god størrelse på stadion.

                      Så var det lækkert at man kunne få en fadøl rimelig hurtigt.

                      Det trækker ned at man skal tage bussen fra Glostrup St og at hjørnerne ikke er lukkede.

                      ​​​​​​Et Stadion med plads til 25k, med lukkede hjørner og hurtig betjening, men behold Fanzonen gerne udvide den måske med en lille fodbold beværtning i hverdagene i Odense, det ville jeg ikke være ke' af.
                      Jeg synes helt klart, at lukkede hjørner skal være førsteprioritet, når man alligevel skal bygge nyt tag inden for de næste fem år, men en kapacitet på 25.000 ville være langt over målet.

                      Vores snit har aldrig været over 10.000, og det ville være for nederen med et stadion, der som oftest kun var 40-45% fyldt. Hvis man vil se hvor trist det ser ud, kan man kigge på Parken, når der "kun" er 15-18.000 tilskuere på et stadion med plads til over det dobbelte. Det virker tomt.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment

                      Working...
                      X