Ligner at 18 busser er udsolgt nu
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalfinale 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ok, så man skal ikke informere dem om at man kun skal den ene vej?
Prisen er sgu underordnet :)
- Likes 1
Comment
-
FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
Vi kan hurtigt blive enige om at de to FC klubber, er misfostre der burde skamme sig over sig selv, men det tror jeg rent faktisk ikke de er i stand til.
Come on Boys gør det for fodboldens skyld! <3
O! Den! Se! O! Den! Se!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af hvad jeg ved så er det i hvert fald mere end 10, men jeg aner ikke hvordan OB kører selve salget og om de sluser det langsomt ud.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLigner at 18 busser er udsolgt nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSamarbejder klubben ikke med DSB som den gjorde i finalen mod FCK?
Og så ved jeg ikke om DSB er interesseret i, at lave samarbejde som det igen.
Comment
Comment