Er der nogen der ved, eller har hørt om storskærmsarrangement i Odense der viser Finalen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalfinale 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægEn fra Langeland har arrangeret bus, der stopper i Svendborg og Årslev: Leif Lyder
tdporl4 40gk6.1j1am.g79l.9 1 8 ·
!BUSTUR TIL OB-FC MIDTJYLLAND D. 26/5 !
Den 26/5 kl. 15:00 spiller OB mod FC Midtjylland i pokalfinalen på Brøndby stadion. Derfor arrangerer vi en bustur tur til Brøndby stadion.
Bussen vil have følgende køreplan: Ved Spar i Humble kl 09:30, Abildsplads i Rudkøbing kl. 09:50, Flixbus stop Johan Jørgensens vej i Svendborg kl. 10:20 & Pendlerplads ved Årslev kl. 10:40.
Prisen for dette er 300 kr. og det inkluderer tur/retur i bussen, køb af entre biletter til kampen skal der selv sørges for.
Tilmelding skal ske via mail til Leif Lyder på taxisyd@worldonline.dk.
OBS. Begrænset antal pladser, så det er først til mølle817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægNogle der ved hvor mange billetter til bussen man kan købe? Bare så mig og holdet er sikker på at få plads i samme bus..
Og evt. om man må have drikkevare med i bussen?
Det er ikke planen at sætte begrænsninger på antallet af billetter pr. køb.
Med hensyn til drikkevarer bliver det ligesom på De Stribedes busture: De må ikke medbringes, men kan købes i bussen.SLO
Comment
-
Jeg er en halvgammel familiefar der bor på Sjælland så er ikke inde i miljøet.
To dumme spm:
Bliver der en salgs fanmarch?
Må man medbringe bannere på stadion? Har et par budskaber til FCM som stikker iansen i hedemisfostrets plastikhjerte. Hvem kan jeg evt. kontakte i fanmiljøet?
SES!OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFedt. Så lykkedes det at få 3 busbilletter men pga panik da der begyndte at blive meldt udsolgt på busserne så har jeg fået 1 billet til bus 6,8 og 9 uden at opdage det inden jeg betalte
Kan jeg jo ikke bruge til noget. F***ing lort
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg er en halvgammel familiefar der bor på Sjælland så er ikke inde i miljøet.
To dumme spm:
Bliver der en salgs fanmarch?
Må man medbringe bannere på stadion? Har et par budskaber til FCM som stikker iansen i hedemisfostrets plastikhjerte. Hvem kan jeg evt. kontakte i fanmiljøet?
SES!
Ift. budskabsbannere kan du holde dem oppe der hvor du står sammen med dem du er sammen med eller tilfældige folk ved siden af. Du kan nok ikke hænge dem op fast hvis du er på nedre eller øver bag målet, fordi der kommer til at være andre ting. Har du plads andre steder så udnytter du selvfølgelig bare pladsen du har med at gøre.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Der må simpelthen komme noget mere. Jeg nåede ind til 10 udsolgte busser, men hvorfor fanden kun 10 busser. Det rækker jo ingen vegne til 12.000 mennesker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå fik jeg også købt 3 billetter til bus 11
Nogen der ved om man kan fortryde det køb jeg fik lavet tidligere(i 3 forskellige busser)?SLO
- Likes 1
Comment
Comment