Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det der Øens hold .. hmmm det kan sagtens dyrkes i denne sammenhæng, bare de kommer til Odense og står på ;-)
    Man kunne da godt have argumenteret for, at det ville have været en rigtig fin gestus med opsamlingsbusser fra Assens, Svendborg, Bogense, Middelfart, Nyborg mm., men altså, fra alle de steder kan man jo temmelig nemt og forholdsvist hurtigt komme til Odense med offentlig transport, så et større issue er det vel heller ikke? Jeg flyver ind fra Helsinki - der har OB desværre heller ikke arrangeret transport fra, men det bliver nok en god dag alligevel

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Man kunne da godt have argumenteret for, at det ville have været en rigtig fin gestus med opsamlingsbusser fra Assens, Svendborg, Bogense, Middelfart, Nyborg mm., men altså, fra alle de steder kan man jo temmelig nemt og forholdsvist hurtigt komme til Odense med offentlig transport, så et større issue er det vel heller ikke? Jeg flyver ind fra Helsinki - der har OB desværre heller ikke arrangeret transport fra, men det bliver nok en god dag alligevel

      Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
        Hvad skal du dog bruge fanzonen til efter kampen i tilfælde af sejre?!?! Der skal man da hurtigst muligt tilbage til flakhaven…

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
          Mener du den i brøndby?
          siden 1887

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Mener du den i brøndby?
            Ja
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Ja
              Jamen det tænker jeg da?
              siden 1887

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
                Hvad skal du dog bruge fanzonen til efter kampen i tilfælde af sejre?!?! Der skal man da hurtigst muligt tilbage til flakhaven…
                Det skal jeg selvfølgelig bruge til at feste og drikke bajer i. jeg skal desværre ikke til Fyn efter kampen, så det ville være fedt med en lille fest i fanzonen inden der køres mod Odense.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


                  Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!
                  Os som kommer langvejs fra klarer selvfølgelig selv transporten det er ret logisk . Men det kunne måske hjælpe på intensionen om at blive hele Øens hold, hvis man arrangerede transport fra andre steder end Odense ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Os som kommer langvejs fra klarer selvfølgelig selv transporten det er ret logisk . Men det kunne måske hjælpe på intensionen om at blive hele Øens hold, hvis man arrangerede transport fra andre steder end Odense ;-)
                    Til sammenligning så har FCM busser fra 18 forskellige byer..
                    siden 1887

                    Comment


                      #85
                      Fedt at vi solgte vores billetter så hurtigt, FCM har til sammenligning kun solgt halvdelen. Ærgerligt at en del nok er gået forgæves. Det ville klæde DBU at sælge billetterne på den midterste del af langsiderne offentligt til fans, men de skal vel gives væk til nogen som er ligeglade med fodbold.

                      Meget positivt, at OB ikke som FCM allerede har meldt et detaljeret program for sejrsfejring ud (de gider i øvrigt ikke at køre hjem og fejre titlen i egen by med alle dem som ikke fik billet, men planlægger at blive i Brøndby hele aftenen). Det er helt tydeligt, at de jubler over at møde os og regner med at køre os over uden modstand. Jeg tror de bliver overrasket. Det her er vores største kamp i 15 år, stemningen bliver for vild, vi har vundet større steder, og vi kommer ikke til at lægge os fladt ned!

                      Comment


                        #86
                        Nogle der ved hvor mange billetter til bussen man kan købe? Bare så mig og holdet er sikker på at få plads i samme bus..
                        Og evt. om man må have drikkevare med i bussen?
                        siden 1887

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Nogle der ved hvor mange billetter til bussen man kan købe? Bare så mig og holdet er sikker på at få plads i samme bus..
                          Og evt. om man må have drikkevare med i bussen?
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tag-me...-Fcpe_InusK-FY

                          Comment


                            #88
                            Der står jo intet om netop det? Eller er jeg blind? xD
                            siden 1887

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Der står jo intet om netop det? Eller er jeg blind? xD
                              Kan godt se der ikke står hvor mange billetter der kan købes på en gang, dog kan der købes øl.
                              Så der er nok ikke andet at gøre end at holde sig klar når de sælges mandag.

                              Comment


                                #90
                                En fra Langeland har arrangeret bus, der stopper i Svendborg og Årslev: Leif Lyder


                                tdporl4 40gk6.1j1am.g79l.9 1 8 ·
                                !BUSTUR TIL OB-FC MIDTJYLLAND D. 26/5 !
                                Den 26/5 kl. 15:00 spiller OB mod FC Midtjylland i pokalfinalen på Brøndby stadion. Derfor arrangerer vi en bustur tur til Brøndby stadion.
                                Bussen vil have følgende køreplan: Ved Spar i Humble kl 09:30, Abildsplads i Rudkøbing kl. 09:50, Flixbus stop Johan Jørgensens vej i Svendborg kl. 10:20 & Pendlerplads ved Årslev kl. 10:40.
                                Prisen for dette er 300 kr. og det inkluderer tur/retur i bussen, køb af entre biletter til kampen skal der selv sørges for.
                                Tilmelding skal ske via mail til Leif Lyder på taxisyd@worldonline.dk.
                                OBS. Begrænset antal pladser, så det er først til mølle

                                Comment

                                Working...
                                X