Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    KEP tror på os Han har os som pokalvinder i en forudsigelse, så sikkert nederlag!

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
    Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
    De lukker kanalerne godt ned og er også gode til at presse højt, men Ousted ser dog shaky ud.

    Vi kan hurtigt blive enige om at de to FC klubber, er misfostre der burde skamme sig over sig selv, men det tror jeg rent faktisk ikke de er i stand til.

    Come on Boys gør det for fodboldens skyld! <3

    O! Den! Se! O! Den! Se! ​​​​​​​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
    Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
    Det er jo fordi det giver de klubber en ekstra europa plads at spille om. Eneste grund

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
    Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ok, så man skal ikke informere dem om at man kun skal den ene vej?

    Prisen er sgu underordnet :)
    Nej det tænker jeg ikke. Hvis du ikke er der ved afgang er det bare din egen fejl. Tror ikke chaufføren står og tæller. Men man kan da godt give ham en heads up på vej der over

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja Den koster 300
    Ok, så man skal ikke informere dem om at man kun skal den ene vej?

    Prisen er sgu underordnet :)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja Den koster 300

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ved i om det er muligt kun at købe billet den ene vej?
    Ja Den koster 300

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Ved i om det er muligt kun at købe billet den ene vej?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ligner at 18 busser er udsolgt nu

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

    Hvis du sender en mail til billetafdelingen (billetter@ob.dk) med kvittering for fejlkøbet, kan de hjælpe med at annullere ordren.
    Tak. Jeg prøver

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så fik jeg også købt 3 billetter til bus 11

    Nogen der ved om man kan fortryde det køb jeg fik lavet tidligere(i 3 forskellige busser)?
    Hvis du sender en mail til billetafdelingen (billetter@ob.dk) med kvittering for fejlkøbet, kan de hjælpe med at annullere ordren.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så fik jeg også købt 3 billetter til bus 11

    Nogen der ved om man kan fortryde det køb jeg fik lavet tidligere(i 3 forskellige busser)?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Mod FCK var vi mange der tog tog. Tror der var reserveret togvogne. Eller var det et særtog?

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Der må simpelthen komme noget mere. Jeg nåede ind til 10 udsolgte busser, men hvorfor fanden kun 10 busser. Det rækker jo ingen vegne til 12.000 mennesker
    Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af hvad jeg ved så er det i hvert fald mere end 10, men jeg aner ikke hvordan OB kører selve salget og om de sluser det langsomt ud.

    Leave a comment:

Working...
X