Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Kan det passe at man ikke kan komme på nogen bus længere?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så er det nu en gang med en klub uden sjæl som eksisterer kun som en rigmands legetøj og investeringsprojekt. De kan ja glæde sig at have 11 lejesvende som løber på banen for Benhams penge.
    Og derfor vinder vi også pokalfinalen: heart beats money!
    Jeg håber så meget du har ret <3 <3 <3

    Den der superligatabel den skærer direkte ind i ens fodbold hjerte. Vi kunne altså godt bruge en pokal.

    ​​​​​

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
    Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.
    Så er det nu en gang med en klub uden sjæl som eksisterer kun som en rigmands legetøj og investeringsprojekt. De kan ja glæde sig at have 11 lejesvende som løber på banen for Benhams penge.
    Og derfor vinder vi også pokalfinalen: heart beats money!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg
    Nogen herinde der ved hvornår man kan forvente at få sin pokalfinale trøje fra Unisport?
    Fik besked at min og knægtens blev forsendet i dag.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg
    Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.
    Altså de må gøre flere tilgængelige for Fyns friske gutter.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Jeg har 3 billetter (ved siden af hinanden) i overskud, hvis nogen er interesserede.?
    Det er i vores afsnit, tårn 22

    Anyone.?
    Har skrevet pb

    Leave a comment:


  • Eksil-OBer
    replied
    Der er pt. 1.261 ledige nummererede pladser i FCM's ende plus et ukendt antal unummererede i deres stemnings-sektion. Pinligt. Vores første tildeling på 12.500 billetter blev flået væk på 30 minutter.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Jeg har 3 billetter (ved siden af hinanden) i overskud, hvis nogen er interesserede.?
    Det er i vores afsnit, tårn 22

    Anyone.?

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har muligvis en billet i overskud til stemningsområdet. Skriv lige til mig på pm
    Jeg kan ikke skrive til dig privat, da din indbakke er fuld. Skriv gerne til mig

    Leave a comment:


  • Kadrii-Kanonen
    replied
    Nogen herinde der ved hvornår man kan forvente at få sin pokalfinale trøje fra Unisport?

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Fedt nok vi sælger billetter i massevis.. og fc muh har stadig ikke udsolgt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://www.bt.dk/superligaen/vaerts...edium=facebook

    Bare fedt! Den her finale er ved at give en gigantisk boost for OB!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Sådan

    Gid det kunne vække OSE, så der bliver sat gang i at få det fattighjem af et stadion opgraderet, og givet holdet et løft. Der er jo et gigantisk potentiale at bygge en storklub på..


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
    Hvis der er nogen der har en ekstra billet til nedre sydside, vil jeg meget gerne købe. Vi fik fat i 9 og vi har en 10. mand der meget gerne vil med
    Jeg har muligvis en billet i overskud til stemningsområdet. Skriv lige til mig på pm

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Hvis der er nogen der har en ekstra billet til nedre sydside, vil jeg meget gerne købe. Vi fik fat i 9 og vi har en 10. mand der meget gerne vil med

    Leave a comment:

Working...
X