Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ligner at 18 busser er udsolgt nu

    Comment


      Ved i om det er muligt kun at købe billet den ene vej?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ved i om det er muligt kun at købe billet den ene vej?
        Ja Den koster 300

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja Den koster 300
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja Den koster 300
            Ok, så man skal ikke informere dem om at man kun skal den ene vej?

            Prisen er sgu underordnet :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Ok, så man skal ikke informere dem om at man kun skal den ene vej?

              Prisen er sgu underordnet :)
              Nej det tænker jeg ikke. Hvis du ikke er der ved afgang er det bare din egen fejl. Tror ikke chaufføren står og tæller. Men man kan da godt give ham en heads up på vej der over

              Comment


                FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
                Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
                  Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
                  Det er jo fordi det giver de klubber en ekstra europa plads at spille om. Eneste grund

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    FCM var rigtig gode mod trætte Silkeborg. Der skal sgu være mere end en enkelt skadet stamspiller hvis vi skal have en chance mod denne især engelskejede Herning-Ikast klub.
                    Steinlein har lige sagt i 6eren at flere andre klubber holder med dem. Han sagde 3-4 topnavne men husker dem ikke.
                    De lukker kanalerne godt ned og er også gode til at presse højt, men Ousted ser dog shaky ud.

                    Vi kan hurtigt blive enige om at de to FC klubber, er misfostre der burde skamme sig over sig selv, men det tror jeg rent faktisk ikke de er i stand til.

                    Come on Boys gør det for fodboldens skyld! <3

                    O! Den! Se! O! Den! Se! ​​​​​​​​

                    Comment


                      KEP tror på os Han har os som pokalvinder i en forudsigelse, så sikkert nederlag!
                      siden 1887

                      Comment


                        Jeg har to billetter til FCMs afsnit (B6, nedre langside) til overs. Sælges for 250 kr samlet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                          Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af hvad jeg ved så er det i hvert fald mere end 10, men jeg aner ikke hvordan OB kører selve salget og om de sluser det langsomt ud.
                          Samarbejder klubben ikke med DSB som den gjorde i finalen mod FCK?
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ligner at 18 busser er udsolgt nu
                            Hvis vi leger med tanken om, at der kan sidde ca. 50 mand i hver bus, så er det jo "kun" 1000 mand der kommer med her. Fraregnet københavnerne, så er det da interesant hvordan de sidste godt 10.000 kommer af sted. Der er vel trods alt begrænset plads i togene?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Samarbejder klubben ikke med DSB som den gjorde i finalen mod FCK?
                              Det fungerede godt med toge i 2007, men Brøndby stadion har jo ikke en lige så central placering som Parken. Dengang kørte man vel lige til Østerport. Jeg ved ikke hvor toget skulle stoppe ift. Brøndby og hvordan man så ville fragte 10.000+ mennesker det sidste stykke.

                              Og så ved jeg ikke om DSB er interesseret i, at lave samarbejde som det igen.

                              Comment


                                Der arrangeres mange busser uden om OB. Løruos har eksempelvis solgt 5 busser ud til deres tur.. folk skal nok kunne komme afsted.

                                Comment

                                Working...
                                X