Nogen der ved om der kommer noget andet arrangement i Odense for dem der ikke når at få billetter? F.eks. storskærm på flakhaven eller noget i fanzonen på stadion?
Køb billetter i Herning/Ikast enden, der er masser af plads . Grundet helligdag må der ikke køres over broen i traktor
Nogen der ved om der kommer noget andet arrangement i Odense for dem der ikke når at få billetter? F.eks. storskærm på flakhaven eller noget i fanzonen på stadion?
Samarbejder klubben ikke med DSB som den gjorde i finalen mod FCK?
Det fungerede godt med toge i 2007, men Brøndby stadion har jo ikke en lige så central placering som Parken. Dengang kørte man vel lige til Østerport. Jeg ved ikke hvor toget skulle stoppe ift. Brøndby og hvordan man så ville fragte 10.000+ mennesker det sidste stykke.
Og så ved jeg ikke om DSB er interesseret i, at lave samarbejde som det igen.
Hvis vi leger med tanken om, at der kan sidde ca. 50 mand i hver bus, så er det jo "kun" 1000 mand der kommer med her. Fraregnet københavnerne, så er det da interesant hvordan de sidste godt 10.000 kommer af sted. Der er vel trods alt begrænset plads i togene?
Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af hvad jeg ved så er det i hvert fald mere end 10, men jeg aner ikke hvordan OB kører selve salget og om de sluser det langsomt ud.
Samarbejder klubben ikke med DSB som den gjorde i finalen mod FCK?
Leave a comment: