Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Maxbeam
    replied
    Og bif stadion løb tør for øl - amatører

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Godkendt 90 minutter - men udstiller at vi mangler en angriber der kan score og ikke falder. Hvorfor sparker Fenger og Breum ikke - de er jo bedre teknisk - og alle vil tilgive hvis de unge brænder. Lort. Ny sæson. Nyt hold op med pungen holdejer - ellers sælg til en der vil betale det, det koster at være med i toppen.
    Delvis enig, vi mangler en målscorer. Men udover at bruge penge skal de bruges rigtigt, selv om man selvfølgelig ikke kan ramme plet hver gang. Håbet er så at BW kan sit arbejde.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det gør så sindssygt ondt det her. Den kunne vi lige så godt have vundet.
    Ærgerlig straffesparkskonkurrence, det var sgu ikke godt. Den kommer til at tage noget tid og få ned.
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Flot kamp / fight, men ikke flot spil....

    Der skal virkelig ryddes op, og beklager men jeg ser ikke Frø som én som vil rykke os i næste sæson. Ja, han prøver at hjælpe lidt mere defensivt, men tingene hænger bare ikke sammen.

    Sabbi uden slutprodukt, igen igen.

    Jebali kæmper og kæmper, men er altså ikke 9'er !

    Vores backs gør det fint, men mangler opbakning.

    Tverskov god på midtbanen, men vi mangler kreativitet når Jebali ligger i front.

    Forsvaret er blevet bedre, men skal altså have en opgradering eller tre for at komme i Top-6 !


    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Sikke en kamp - stor ros til gutterne, alle som én. Jeg så kampen med stolthed.

    HC var min pokalfighter.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Stor frustration, stærk kamp. Selvom det bliver svært i de sidste minutter af forlængelse så var vi alt i alt ja det bedste hold banen.
    En kamp holdet helt sikker kan bygge på.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Hvem melder sig og resultatet ses nu. Men alt i alt kan, SKAL, vi være stolte af holdet i dag. Jeg synes, der er tegninger til noget godt fremover, især med de forstærkninger der er lovet.
    Flot fightet af drengene.
    enig - er bestemt stolte - lækkert at se den præstation, og fedt at vi endeligt spiller med om noget igen.

    og er der nogle der ikke har kunne klare at tage et straffe ja så bebrejder jeg dem sgutte...altså hallo jeg kunne dårligt klare at se det hjemme fra stuen af

    Leave a comment:


  • Maxbeam
    replied
    Godkendt 90 minutter - men udstiller at vi mangler en angriber der kan score og ikke falder. Hvorfor sparker Fenger og Breum ikke - de er jo bedre teknisk - og alle vil tilgive hvis de unge brænder. Lort. Ny sæson. Nyt hold op med pungen holdejer - ellers sælg til en der vil betale det, det koster at være med i toppen.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg er bestemt heller ikke vild med valget men det handler vel også om hvem der melder sig klar - hvem man mener kan håndtere presset. Men havde da også langt hellere set en af vores andre offensive kræfter tage sparket
    Hvem melder sig og resultatet ses nu. Men alt i alt kan, SKAL, vi være stolte af holdet i dag. Jeg synes, der er tegninger til noget godt fremover, især med de forstærkninger der er lovet.
    Flot fightet af drengene.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Lige nu er jeg enorm skuffet. Godt kæmpet af gutterne men vi havde sgu fortjent den pokal.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    I dag er jeg sur og skuffet i morgen er jeg megastolt
    Synes faktisk fcm skamfølelse sig heldige...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    tja skuffende afslutning på en (endnu) en sløj sæson.

    syntes indsatsen er mere end godkendt over hele linjen - og fedt at se HC stå en flot kamp og redde os i flere situationer - mere af den slags efter sommerferien tak!

    Sabbi må også gerne finde det her spil frem noget oftere - fin kamp af ham omend skarpheden lige mangler til sidst, og det understrege vel ret godt hvor BW gerne må forstærke holdet - vi har brug for en skarpretter oppe foran

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg

    2 keeper redninger ? Du mener okusuns er et forsøg på mål ? Og Jesus christ hvor er det bare mega useriøst og pinligt og lade den eneste spiller på
    på banen uden nogen form for teknik sparke.
    jeg er bestemt heller ikke vild med valget men det handler vel også om hvem der melder sig klar - hvem man mener kan håndtere presset. Men havde da også langt hellere set en af vores andre offensive kræfter tage sparket

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Med to keeperredninger er det jo ikke ufortjent ... OB havde mulighed for at vinde kampen i ordinær tid ... men flot kamp, flot fight, både på og udenfor banen ...
    2 keeper redninger ? Du mener okusuns er et forsøg på mål ? Og Jesus christ hvor er det bare mega useriøst og pinligt og lade den eneste spiller på
    på banen uden nogen form for teknik sparke.

    Leave a comment:


  • MiXiM
    replied
    Rigtig god fight og kamp.

    Synd at vi er saa uskarpe, for vi har chancerne og syntes egentlig at vi er det bedste hold, indtil vi gaar doede og der burde vi nok have skiftet ud.

    Sider lidt med en foelelse af at denne kamp er meget sigende for saesonen.

    Leave a comment:

Working...
X