Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Altid1887
    replied
    Fedt at vi solgte vores billetter så hurtigt, FCM har til sammenligning kun solgt halvdelen. Ærgerligt at en del nok er gået forgæves. Det ville klæde DBU at sælge billetterne på den midterste del af langsiderne offentligt til fans, men de skal vel gives væk til nogen som er ligeglade med fodbold.

Meget positivt, at OB ikke som FCM allerede har meldt et detaljeret program for sejrsfejring ud (de gider i øvrigt ikke at køre hjem og fejre titlen i egen by med alle dem som ikke fik billet, men planlægger at blive i Brøndby hele aftenen). Det er helt tydeligt, at de jubler over at møde os og regner med at køre os over uden modstand. Jeg tror de bliver overrasket. Det her er vores største kamp i 15 år, stemningen bliver for vild, vi har vundet større steder, og vi kommer ikke til at lægge os fladt ned!

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Os som kommer langvejs fra klarer selvfølgelig selv transporten det er ret logisk . Men det kunne måske hjælpe på intensionen om at blive hele Øens hold, hvis man arrangerede transport fra andre steder end Odense ;-)
    Til sammenligning så har FCM busser fra 18 forskellige byer..

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!
    Os som kommer langvejs fra klarer selvfølgelig selv transporten det er ret logisk . Men det kunne måske hjælpe på intensionen om at blive hele Øens hold, hvis man arrangerede transport fra andre steder end Odense ;-)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
    Hvad skal du dog bruge fanzonen til efter kampen i tilfælde af sejre?!?! Der skal man da hurtigst muligt tilbage til flakhaven…
    Det skal jeg selvfølgelig bruge til at feste og drikke bajer i. jeg skal desværre ikke til Fyn efter kampen, så det ville være fedt med en lille fest i fanzonen inden der køres mod Odense.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied

Ja
    Jamen det tænker jeg da?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Mener du den i brøndby?
    Ja

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied

Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
    Mener du den i brøndby?

Leave a comment:

• BN-
    replied

Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
    Hvad skal du dog bruge fanzonen til efter kampen i tilfælde af sejre?!?! Der skal man da hurtigst muligt tilbage til flakhaven…

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Man kunne da godt have argumenteret for, at det ville have været en rigtig fin gestus med opsamlingsbusser fra Assens, Svendborg, Bogense, Middelfart, Nyborg mm., men altså, fra alle de steder kan man jo temmelig nemt og forholdsvist hurtigt komme til Odense med offentlig transport, så et større issue er det vel heller ikke? Jeg flyver ind fra Helsinki - der har OB desværre heller ikke arrangeret transport fra, men det bliver nok en god dag alligevel

Enig. Altid kan man gøre noget bedre. Men det kan ikke tage et milligram af begejstring om den dag at servicen kunne være bedre. Er sikker sønnen ville løbe sammen med mig fra Tyskland til Fyn og videre til Sjælland om at være med den dag. Jeg har ikke behov for komfort og service men for den fedeste stadionopplevelse vi nogensinde var med. Og den får vi!

Leave a comment:

• Orskov
    replied

Det der Øens hold .. hmmm det kan sagtens dyrkes i denne sammenhæng, bare de kommer til Odense og står på ;-)
    Man kunne da godt have argumenteret for, at det ville have været en rigtig fin gestus med opsamlingsbusser fra Assens, Svendborg, Bogense, Middelfart, Nyborg mm., men altså, fra alle de steder kan man jo temmelig nemt og forholdsvist hurtigt komme til Odense med offentlig transport, så et større issue er det vel heller ikke? Jeg flyver ind fra Helsinki - der har OB desværre heller ikke arrangeret transport fra, men det bliver nok en god dag alligevel

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Udsolgt!!!
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-mel...-pokalfinalen/

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

jeg kommenterede på betalingssystemet
    Betalingssystemet fungerede upåklageligt, og var let tilgængeligt. Fint OB benyttede et system der kunne håndtere stor efterspørgelse, så vi ikke kom ud i noget som brød sammen.

Leave a comment:

• SU1978
    replied

Men dem der ikke kommer fra Fyn og Odense, kan ikke rigtig blive en del af turen.. Læser intet om opsamling diverse steder?
    jeg kommenterede på betalingssystemet

Leave a comment:

• Magge
    replied

Men dem der ikke kommer fra Fyn og Odense, kan ikke rigtig blive en del af turen.. Læser intet om opsamling diverse steder?
    Det der Øens hold .. hmmm det kan sagtens dyrkes i denne sammenhæng, bare de kommer til Odense og står på ;-)

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

enig, der er reelt ingen forskel. Brok er en folkesport

Leave a comment:

Working...
X