Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlægSvensk for Tillykke.
- Likes 5
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Løntung, meget tilbøjelig for skader, tvivlsomt niveau. I mine øjne skal vi holde os langt væk
Ærgerligt det er NJs modvilje man skal håbe på her. Og ikke OBs fornuft.
Hvis vi leder efter en stor angriber, der har bevist sig, og skal have en solid løn, hvorfor er vi så ikke med omkring Sebastian Grønning. Nu ryger han til Agf. De har sikkert givet ham rigtig mange penge, men vel ikke mere end vi vil give til Nicolai J.
Comment
-
Har hørt et rygte om NJ i dag jeg ikke har kunnet få bekræftet andre steder. Så det her er med forbehold for en and. Kontrakten han er tilbudt skulle være en 1-årig baseret på klausuler omkring præstationer og skader som vil påvirke lønudgifterne til ham kraftigt i OBs favør hvis han ikke spiller. Kilden havde hørt det omtalt som en "Wilshere kontrakt", tolk det som man vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægHar hørt et rygte om NJ i dag jeg ikke har kunnet få bekræftet andre steder. Så det her er med forbehold for en and. Kontrakten han er tilbudt skulle være en 1-årig baseret på klausuler omkring præstationer og skader som vil påvirke lønudgifterne til ham kraftigt i OBs favør hvis han ikke spiller. Kilden havde hørt det omtalt som en "Wilshere kontrakt", tolk det som man vil.
Men spændende.
Comment
Comment