Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg begynder og frygte at vi ikke lander Manneh.. synes ikke det er et godt tegn der går så længe.
    men forhåbentligt har Bjørn andre i kikkerten.
    Man må da gå ud fra at de har en plan B..
    siden 1887

    Comment


      Tjae .. der er solgt en del ... der mangler den central forsvarsspiller for Kasper Larsen, en central midtbane for Østrøm (jaja) og en angriber for Sander ..

      det er her at NT smider guldbarerne og BW henter 3 a+1000 spillere der er stammen de næste mange år.....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Jeg tror/forventer, at tanken er at Breum "forfremmes" til primær starter på den venstrekant, hvor han har virket bedst tilpas, og at Mucoli er tænkt som reserve/konkurrencespiller der, samt på de andre offensive pladser, han kan dække. Det synes jeg er meget fornuftigt og sågar i tråd med strategien. Der er imod ingen grund til at købe en ekstra spiller ind til startopstillingen på den plads, hvor vores største talent fra akademiet er bedst. Især ikke, når pengene kan bruges andre mere presserende steder.
        Alt det du skriver giver mening, hvis det ikke var fordi at vi er i gang med en benhård OVERLEVELSESKAMP. I sådan en situation skal vi ikke begynde at svække holdet pga. "Strategien", som vi i parentes bemærket ser stort på i mange andre henseender.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Alt det du skriver giver mening, hvis det ikke var fordi at vi er i gang med en benhård OVERLEVELSESKAMP. I sådan en situation skal vi ikke begynde at svække holdet pga. "Strategien", som vi i parentes bemærket ser stort på i mange andre henseender.
          Jeg køber ikke, at vi set over en sæson bliver svækkede af at spille Breum fast i stedet for Sander på venstrekanten. Og så tror jeg at vores chancer vil forbedres mere ved at få mere kvalitet på en eller to andre mere markante forstærkninger på positioner, hvor behovet er større fremfor at sprede dem ud over flere forskellige indkøb. Vi kan sagtens trykke på panikknappen, se stort på strategien (som jeg er enig med dig i, at vi i for lav grad følger i forvejen) og insistere på at salg af middelmådige startere skal erstattes med nogle andre lidt bedre startere på bekostning af de største af vores egne talenter. Jeg tror bare ikke rigtigt på at det stiller os stærkere, hverken på kort eller langt sigt. Vi kommer bare til at stå et lignende sted om et års tid igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Jeg køber ikke, at vi set over en sæson bliver svækkede af at spille Breum fast i stedet for Sander på venstrekanten. Og så tror jeg at vores chancer vil forbedres mere ved at få mere kvalitet på en eller to andre mere markante forstærkninger på positioner, hvor behovet er større fremfor at sprede dem ud over flere forskellige indkøb. Vi kan sagtens trykke på panikknappen, se stort på strategien (som jeg er enig med dig i, at vi i for lav grad følger i forvejen) og insistere på at salg af middelmådige startere skal erstattes med nogle andre lidt bedre startere på bekostning af de største af vores egne talenter. Jeg tror bare ikke rigtigt på at det stiller os stærkere, hverken på kort eller langt sigt. Vi kommer bare til at stå et lignende sted om et års tid igen.
            Jeg er langt henad vejen enig med dig, havde vi solgt Sander før sæsonen havde jeg heller ikke sagt det store, men signalet i at sælge ham nu, hvor han har startet inde i alle kampe i sæsonen, er simpelthen bare ikke det rigtige. Det signalerer bare, at man ikke har respekt for nedrykningsfaren, og selvom vi nu har vundet to kampe i træk, to kampe som vi ligeså godt kunne have tabt, så er vi langt at være et sted, hvor vi er ved at have hovedet oven vande. Vi er i den grad stadig en meget alvorlig del af nedrykningskampen og blandt favoritterne, og det er man også nødt til at have respekt for.

            FC Nordsjælland er jo et glimrende eksempel på en klub der er vedholdende på strategi, men selv de afviger jo også, hvis de kan mærke der er problemer, se bare deres vintervindue. Der lod de i hvert fald ikke bare faste startere gå uden erstatning.

            Comment


              Nu er Sander, som forventet, væk. De bedste ønsker for fortsat karriere i fædrelandet. Men jeg er enig i at Breum ikke helt er der hvor han kan afløse Sander mod de bedre hold. Men Breum er vel god nok til indhop men i stedet for hvem????? Hvad kan Muccoli over flere kampe. Det ved vi endnu ikke. Det, jeg har set ,var lovende, men nok? Nej, jeg håber på et par gode indkøb nu. Og så håber jeg, at rygterne om at Thorborg kræmmeragtigt forsøger at påvirke en allerede indgået men ikke underskrevet aftale ikke er rigtigt.
              Last edited by Ruben; 29-08-2022, 15:49.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg er langt henad vejen enig med dig, havde vi solgt Sander før sæsonen havde jeg heller ikke sagt det store, men signalet i at sælge ham nu, hvor han har startet inde i alle kampe i sæsonen, er simpelthen bare ikke det rigtige. Det signalerer bare, at man ikke har respekt for nedrykningsfaren, og selvom vi nu har vundet to kampe i træk, to kampe som vi ligeså godt kunne have tabt, så er vi langt at være et sted, hvor vi er ved at have hovedet oven vande. Vi er i den grad stadig en meget alvorlig del af nedrykningskampen og blandt favoritterne, og det er man også nødt til at have respekt for.

                FC Nordsjælland er jo et glimrende eksempel på en klub der er vedholdende på strategi, men selv de afviger jo også, hvis de kan mærke der er problemer, se bare deres vintervindue. Der lod de i hvert fald ikke bare faste startere gå uden erstatning.
                Det kunne jo også signalere, at man har spillet fast med Sander af nød, og nu har vurderet at det er sådanne spillere der holder os i middelmådighed, og at Breum, Charly, sabbi osv. nok skal levere på Sanders niveau eller mere.
                Og så bruge de håndører salg af Sander giver, og hans frigivet løn til at forstærke holdet der hvor vi trænger mere. Midtbanen.

                Jeg synes det er fint at vi skiller os af med de etablerede, der ikke er gode nok til at være etablerede hos os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Det kunne jo også signalere, at man har spillet fast med Sander af nød, og nu har vurderet at det er sådanne spillere der holder os i middelmådighed, og at Breum, Charly, sabbi osv. nok skal levere på Sanders niveau eller mere.
                  Og så bruge de håndører salg af Sander giver, og hans frigivet løn til at forstærke holdet der hvor vi trænger mere. Midtbanen.

                  Jeg synes det er fint at vi skiller os af med de etablerede, der ikke er gode nok til at være etablerede hos os
                  Hvis Alm mente at Sander ikke er bedre end de nævnte, så havde han næppe startet ham inde i alle 7 kampe denne sæson. Så han er åbenlyst bedre end dem i hans øjne, og derfor en svækkelse af hans hold.

                  Betyder det, at vi får muligheden for virkelig at hente en spiller man kan forvente kommer ind med stor kvalitet, og ikke en 24-årig gambianer fra et midterhold i Polen, så er jeg da til at overtale. Man kunne jo også have startet med at undlade at hente en ringere spiller end Sander i Mucolli, og så behøvede vi slet ikke at "spare" de penge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Det kunne jo også signalere, at man har spillet fast med Sander af nød, og nu har vurderet at det er sådanne spillere der holder os i middelmådighed, og at Breum, Charly, sabbi osv. nok skal levere på Sanders niveau eller mere.
                    Og så bruge de håndører salg af Sander giver, og hans frigivet løn til at forstærke holdet der hvor vi trænger mere. Midtbanen.

                    Jeg synes det er fint at vi skiller os af med de etablerede, der ikke er gode nok til at være etablerede hos os
                    Det er helt fint at skille sig af med etablerede spillere som ikke har niveauet, man skal bare heller ikke underkende rutine og erfaring i fodbold, slet ikke i en nedrykningskamp. Det er godt nok mange superliga minutter vi har sagt farvel til i dette transfervindue og det er ikke rimeligt at forvente at vores unge drenge, talentfulde som de ellers er, giver den samme bund som de etablerede spillere vi har sagt farvel til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jeg er langt henad vejen enig med dig, havde vi solgt Sander før sæsonen havde jeg heller ikke sagt det store, men signalet i at sælge ham nu, hvor han har startet inde i alle kampe i sæsonen, er simpelthen bare ikke det rigtige. Det signalerer bare, at man ikke har respekt for nedrykningsfaren, og selvom vi nu har vundet to kampe i træk, to kampe som vi ligeså godt kunne have tabt, så er vi langt at være et sted, hvor vi er ved at have hovedet oven vande. Vi er i den grad stadig en meget alvorlig del af nedrykningskampen og blandt favoritterne, og det er man også nødt til at have respekt for.

                      FC Nordsjælland er jo et glimrende eksempel på en klub der er vedholdende på strategi, men selv de afviger jo også, hvis de kan mærke der er problemer, se bare deres vintervindue. Der lod de i hvert fald ikke bare faste startere gå uden erstatning.
                      Jeg kan sagtens være med på, at timingen er underlig. Egentlig tror jeg helst også jeg havde været foruden salget lige pt. Men når han er solgt tror jeg ikke den rigtige vej er at erstatte ham med endnu en spiller på omtrent samme niveau, når vi har dygtige, unge mulige afløsere i truppen, og da jeg ikke rigtigt tror på, at vi har muligheden for at hente noget der er meget bedre, hvis vi samtidig prioriterer spillere på andre positioner hvor vi imo er mere sårbare. Får vi styr på midteraksen er der også større chance for at Breum, Sabbi, Charly m.fl. stråler på kanterne.

                      Ift. at respektere nedrykningskampen er det vel også det vi har gjort med købene af BP og MH, der ellers på mange måder går imod strategien, men skal give noget ryggrad til holdet, ligesom FCN også tidligere har gjort med Kian Hansen og Nicolai Larsen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Hvis Alm mente at Sander ikke er bedre end de nævnte, så havde han næppe startet ham inde i alle 7 kampe denne sæson. Så han er åbenlyst bedre end dem i hans øjne, og derfor en svækkelse af hans hold.

                        Betyder det, at vi får muligheden for virkelig at hente en spiller man kan forvente kommer ind med stor kvalitet, og ikke en 24-årig gambianer fra et midterhold i Polen, så er jeg da til at overtale. Man kunne jo også have startet med at undlade at hente en ringere spiller end Sander i Mucolli, og så behøvede vi slet ikke at "spare" de penge.
                        At Muccoli er ringere end Sander skal jeg se ham være spillet mere ind på holdet før jeg vurderer. Jeg synes jo egentlig han har set ret fornuftig ud i de indhop, han har fået indtil videre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Hvis Alm mente at Sander ikke er bedre end de nævnte, så havde han næppe startet ham inde i alle 7 kampe denne sæson. Så han er åbenlyst bedre end dem i hans øjne, og derfor en svækkelse af hans hold.

                          Betyder det, at vi får muligheden for virkelig at hente en spiller man kan forvente kommer ind med stor kvalitet, og ikke en 24-årig gambianer fra et midterhold i Polen, så er jeg da til at overtale. Man kunne jo også have startet med at undlade at hente en ringere spiller end Sander i Mucolli, og så behøvede vi slet ikke at "spare" de penge.
                          Men det er BW der afgør, hvem der er gode nok. Det synes jeg er super fint. Så er AA tvunget til at bruge en anden nu. Samtidig kan BW jo først sælge, når en klub er villig til at købe.
                          Enig i at vi aldrig skulle have hentet ham i første omgang. Nu har BW set ham i et halvt år og er åbenbart ikke imponeret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Det er helt fint at skille sig af med etablerede spillere som ikke har niveauet, man skal bare heller ikke underkende rutine og erfaring i fodbold, slet ikke i en nedrykningskamp. Det er godt nok mange superliga minutter vi har sagt farvel til i dette transfervindue og det er ikke rimeligt at forvente at vores unge drenge, talentfulde som de ellers er, giver den samme bund som de etablerede spillere vi har sagt farvel til.
                            Til gengæld kan unge spillere komme ind med noget energi, uimponerethed og gå-på-mod, som også kan være guld værd i en nedryknignskamp. Det så vi vel selv i det nedrykningsspil, hvor Frø, Fenger, Klynge m. fl. slog igennem. Samtidig har vi vel hentet lige så meget erfaring ind i MH og BP som vi har mistet i JJT, KL og SS.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              At Muccoli er ringere end Sander skal jeg se ham være spillet mere ind på holdet før jeg vurderer. Jeg synes jo egentlig han har set ret fornuftig ud i de indhop, han har fået indtil videre.
                              Jeg har svært ved at finde bare ét godt argument for, hvorfor jeg skulle tro på, at Mucolli er en spiller på niveau med Sander. Alt peger på at han er ringere. Så lad os sætte vores lidt til Breum, Charly og Minteh udvikler sig hurtigt og kommer op i niveau, Mucolli er bare til bredden og ikke andet, hvis vi vel at mærke vil være et Superligahold.

                              Comment


                                Jeg synes, at en spiller, der har scoret i næsten hver tredje kamp, skal have lidt mere kredit.

                                Selvom målene primært faldt i starten.

                                Comment

                                Working...
                                X