Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja selvfølgelig
    Og hvis ikke, så kan det være at det har gjort Jebali er her indtil vinter eller til sommer og så tager jeg gerne det med, for vi har set hvor ringe vi er uden ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Syntes ikke der var meget kant i Sander mod SIF og Horsens. Virkede mere som en 8’er
      Han er jo en type, der trækker en del ind i banen (som det er meningen vores kanter skal). Så det er svært at sige med sikkerhed, men på de officielle startopstillinger fra OB var det kun i vs. AGF og Brøndby han var sat ind som 8'er. I de to seneste har de sat den op som 4-2-3-1 igen.

      Går man ind på stats fra kampene på superliga.dk ligner det også han har haft de fleste af hans aktioner (afleveringer) med udgangspunkt i venstre side i de to seneste kampe. F.eks. her:
      https://superliga.dk/kampe/2022-2023...-ob-28-08-2022

      Det er faktisk i øvrigt meget sjovt at kigge igennem hvis man keder sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Og hvis ikke, så kan det være at det har gjort Jebali er her indtil vinter eller til sommer og så tager jeg gerne det med, for vi har set hvor ringe vi er uden ham.
        Det lugter helt vildt af stjerne pleasing og at OB får en billig lotto kupon som trænings spiller. Vil da ikke afvise at han kan få noget pokal indhop eller lign
        Men har meget svært ved at se ham hoppe foran BP,Ivan og Jørgen i køen. Næsten umuligt hvis vi henter en CB med kvalitet mere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Men hvis han har trænet med A-truppen også imens han spillede for B-holdet så forventer jeg at han skal spille fra starten af.
          Yes, vi får se. Jeg håber det også.

          Comment


            Klar til mere F5 F5 F5

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lai-joergensen

              Comment


                Jeg gad godt se ham i striberne - men er det seriøst realistisk?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Jeg gad godt se ham i striberne - men er det seriøst realistisk?
                  Jeg ville også have det fint med ham i striber. Bare ikke vores!
                  Last edited by Lennon; 30-08-2022, 14:05.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Jeg gad godt se ham i striberne - men er det seriøst realistisk?
                    Tror godt det kunne være en realistisk transfer, men er det nødvendigt hvis Bashkim kommer i gang?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg ville også have det med ham i striber. Bare ikke vores!
                      En kronisk skadesplaget spiller i en klub med kroniske skadesproblemer. Jeg har mine forbehold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                        Tror godt det kunne være en realistisk transfer, men er det nødvendigt hvis Bashkim kommer i gang?
                        Måske ikke - men jeg er ikke tryg ved at lægge alle æggene i Bashkim-kurven.

                        Comment


                          Kæmpe nej tak

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                            Måske ikke - men jeg er ikke tryg ved at lægge alle æggene i Bashkim-kurven.
                            Enig, men tror sgu ikke Jørgensen ville score flere mål end Bash

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Jeg gad godt se ham i striberne - men er det seriøst realistisk?
                              Verdens mindste ‘rygte’.

                              Jeg sad ved siden af 3 OB-spillere inde i bybilledet i dag. De talte om en ‘Nico’ og én af OB-spillerne havde talt med denne ‘Nico’, som angiveligt var ‘i tvivl’.

                              Det er jo nok NJ, og tvivlen kan selvfølgelig være rettet mod alt muligt andet end OB

                              Men det kunne da lyde til, at der måske er lidt der…

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kæmpe nej tak
                                +1
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X