Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Og hvis ikke, så kan det være at det har gjort Jebali er her indtil vinter eller til sommer og så tager jeg gerne det med, for vi har set hvor ringe vi er uden ham.
https://www.ob.dk/foersteholdet/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Og det er ikke bare den "Nico," vi allerede har på højrebacken, der var i tvivl om hvilke nye fodboldstøvler, han skulle købe?
Ville blot bringe den lille snak videre.
Den OB-spiller, der havde talt med ‘Nico’ har i øvrigt tidligere spillet sammen med NJ.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
Men altså er han fit og motiveret, så gør vi et scoop, har bare svært ved at tro, at han er det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Kunne det sagtens være! Sikkert mere sandsynligt. Jeg tror slet ikke på NJ til OB selv.
Den OB-spiller, der havde talt med ‘Nico’ har i øvrigt tidligere spillet sammen med NJ.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mener næsten jeg har haft set ham derinde, men kan godt være i tvivl nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Kunne det sagtens være! Sikkert mere sandsynligt. Jeg tror slet ikke på NJ til OB selv.
Comment
-
Jeg tror nu din tolkning er mindst lige så sandsynlig som mit forsøg på en dårlig vittighed. Noget andet er, at BK, der vel er den eneste af vores spillere, der har spillet sammen med NJ, vel kynisk set ville have en interesse i at puste til NJs tvivl, ville han ikke? Det ville trods alt være en potentielt temmelig potent ekstra konkurrent til Bashkims plads.
så er jeg overbevist om, at han har følelser for OB, og kun vil det bedste for os.
Så nej, sådan tænker bashkim ikke
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror nu din tolkning er mindst lige så sandsynlig som mit forsøg på en dårlig vittighed. Noget andet er, at BK, der vel er den eneste af vores spillere, der har spillet sammen med NJ, vel kynisk set ville have en interesse i at puste til NJs tvivl, ville han ikke? Det ville trods alt være en potentielt temmelig potent ekstra konkurrent til Bashkims plads.
Jeg er nu ret sikker på, at NJ ikke er interesseret. Han har været meget direkte om, at han er FCK-mand. Men man kan selvfølgelig ændre mening.
Comment
Comment