Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
På den måde bashkim har haft en stigende formkurve og er blevet mere verbal som leder, her midt i krisen,
så er jeg overbevist om, at han har følelser for OB, og kun vil det bedste for os.
Så nej, sådan tænker bashkim ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det var ganske rigtigt BK, som havde talt med en Nico :).
Jeg er nu ret sikker på, at NJ ikke er interesseret. Han har været meget direkte om, at han er FCK-mand. Men man kan selvfølgelig ændre mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
På den måde bashkim har haft en stigende formkurve og er blevet mere verbal som leder, her midt i krisen,
så er jeg overbevist om, at han har følelser for OB, og kun vil det bedste for os.
Så nej, sådan tænker bashkim ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Arbejds- / Spillertilladelse. Der er vidst rod i det i Polen. Vi skulle ikke være skyld i det."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men de skriver jo ikke nogetForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men de skriver jo ikke noget
"Og det lader til at blive en regulær transfergyser. Parterne er nemlig enige om en aftale, men lige nu er der ifølge B.T.s oplysninger ikke helt styr på spillerens arbejdstilladelse.
Det håber man på - og regner med - løser sig inden transfervinduet smækker i ved midnat onsdag, men netop den slags forhindringer har tidligere spændt ben for transfers sent i vinduet."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Jo der står således "Angiveligt var håbet, at han i søndags var med flyet mod Danmark, men det skete ikke. I stedet er der flere ting, der kan spænde ben for transferen, blandt andet arbejdstilladelsen, lyder det.""Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment