Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I øvrigt: f5 f5 f5
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Hvor mange kampe har du set med Manneh siden du ved han er så god?

      Ezatolahi har været lidt op og ned. Var vildt stærk i starten i Vejle, hvor jeg synes at huske han blev nævnt som emne i FCK. Faldt siden lidt i niveau. Han har ganske vist ikke spilet siden foråret, men har mig bekendt ikke været skadet. Så fysisk burde formen være fin og han har vel trænet med i Vejle hele opstarten? Han har også et VM som han må være motiveret for at spille sig i form til.

      Hvis vi skulle hente ham vil det nok kun være leje til vinter eller sommer. Vejle håber eftersigende at sælge ham for et stort beløb efter VM.

      Ikke min drømmesigning, men som plan B synes jeg det giver ok mening.
      syntes det kommer meget an på hvilken aftale man får - og hvilken form han er i.

      Snakker vi kun leje for resten af efteråret og han ikke er i kampform så virker det håbløst i min bog.

      Kan man hente ham på en permanent så mener jeg formen her og nu er knap så vigtig (medmindre man stadig tror på OB kan nå top 6) man vil kunne spille ham i form over efteråret og så kan han være klar til forårets sidste grundspilskampe og nedrykningsspillet - for her handler det i den grad om at være klar.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

        Uenig. Manden har været fast mand for Iran i 5 år (han er 25). Vi kan helt sikkert bruge ham, når han er tilbage i form.

        Håber på begge. Og så kunne man måske godt tænke sig en til bagkæden, men ellers godt vindue.
        Fansene i Vejle har længe ønsket ham væk, på grund af hans manglende vilje i sine seneste optrædener. En spiller som end ikke har kunnet spille fast på et førstedivisionshold, kan man bare ikke bruge i OB.
        Manneh har været en vigtig spiller for det polske hold i hele sæsonen, de 2 seneste kampe hvor han ikke har spillet, har han været meget savnet på deres midtbane.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Uenig. Manden har været fast mand for Iran i 5 år (han er 25). Vi kan helt sikkert bruge ham, når han er tilbage i form.

          Håber på begge. Og så kunne man måske godt tænke sig en til bagkæden, men ellers godt vindue.
          jeg vil sige et rodet vindue - stort set uanset hvad der kommer ind her til sidst.

          syntes det er positivt at BW ikke sidder på hænderne og bare håber alt nok skal gå.

          Men ellers syntes jeg det bærer meget præg af at oprydningen er i gang og at man begynder at bygge op til næste år samtidig med man skal have en masse yngre, primært offensive kræfter ind man håber at kunne skyde afsted relativt hurtigt for et, i OB sammenhænge stort beløb (lottokuponer).

          - Om man så lidt har droppet ambitionerne for denne sæson og bare "glemt" at melde det ud, eller reelt troet at det nok gik hvis bare man lige hentede BP ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            jeg vil sige et rodet vindue - stort set uanset hvad der kommer ind her til sidst.

            syntes det er positivt at BW ikke sidder på hænderne og bare håber alt nok skal gå.

            Men ellers syntes jeg det bærer meget præg af at oprydningen er i gang og at man begynder at bygge op til næste år samtidig med man skal have en masse yngre, primært offensive kræfter ind man håber at kunne skyde afsted relativt hurtigt for et, i OB sammenhænge stort beløb (lottokuponer).

            - Om man så lidt har droppet ambitionerne for denne sæson og bare "glemt" at melde det ud, eller reelt troet at det nok gik hvis bare man lige hentede BP ind.
            Jeg er som udgangspunkt ikke uenig i overstående. Det er ikke tilfredstillende, hvis målet er top 6. Men hvis målet er overlevelse og bygge op igen fra bunden, synes jeg, at oprydning er positivt. Som du selv nævner havde vi før blot lukket øjnene og håbet på det bedste, IMHO.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Sker der ingenting i ådalen, her i de tidelige timer?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                Sker der ingenting i ådalen, her i de tidelige timer?
                Formoder de træner.

                Spændende med vores nye nummer 10.

                Comment


                  Har vi nogen der kontrollerer midtbyen i dag, i håb om at fange endnu et photoshoot?

                  Comment


                    Kan se at BW m.fl. har været på inspirationstur i Stockholm i weekenden, hvor de har besøgt (udvekslet erfaring og viden) samt set kampe med AIK Stockholm, IF Brommapojkarna, Hammarby IF og Djurgården.

                    Han må have multitasket... men sjovt tidspunkt at lægge sådan en tur.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Elendig plan B for Manneh, Saeid kommer ikke til at spille meget i år, da han ikke er i form, og slet ikke har samme niveau som Manneh. Så hellere vente til vinter med at hente en 6er, hvis man ikke har bedre alternativer.
                      Plan B kan jo næsten heller ikke blive optimal, når man i bund og grund er blevet enige omkring Manneh, men at tilfældige omstændigheder angiveligt bremser sagen.

                      Jeg håber også han er en vi lige hiver op af hatten for at få speedet processen op i Polen. Men det er godt nok også nogen forholdsregler man skal påtage sig som sportschef at man bliver enige med klub og spiller om et skifte og så kan de polske myndigheder formøble et skifte. I sådan en situation forstår jeg måske godt at Plan B bliver panik-agtig, for det er bare essentielt at vi får en gardering ind på den midtbane.

                      Comment


                        Luca var ikke med igår og ikke til træning idag. Spillede fuld tid i lørdags på U19. Så han er enten skadet eller på vej på noget leje

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Plan B kan jo næsten heller ikke blive optimal, når man i bund og grund er blevet enige omkring Manneh, men at tilfældige omstændigheder angiveligt bremser sagen.

                          Jeg håber også han er en vi lige hiver op af hatten for at få speedet processen op i Polen. Men det er godt nok også nogen forholdsregler man skal påtage sig som sportschef at man bliver enige med klub og spiller om et skifte og så kan de polske myndigheder formøble et skifte. I sådan en situation forstår jeg måske godt at Plan B bliver panik-agtig, for det er bare essentielt at vi får en gardering ind på den midtbane.
                          Plan B kan også være røget, hvis spiller/klub ikke vil vente.

                          Så det er vel mere fem plan Aer man sideløbende skal kører.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Fansene i Vejle har længe ønsket ham væk, på grund af hans manglende vilje i sine seneste optrædener. En spiller som end ikke har kunnet spille fast på et førstedivisionshold, kan man bare ikke bruge i OB.
                            Manneh har været en vigtig spiller for det polske hold i hele sæsonen, de 2 seneste kampe hvor han ikke har spillet, har han været meget savnet på deres midtbane.
                            Kan jo også være fordi han vitterligt ikke gider spille 1. div. fordi han mener han hører til på et højere niveau.

                            En tur i Superligaen kan være godt for sådan en type, så skal vi bare have ham fast.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              jeg vil sige et rodet vindue - stort set uanset hvad der kommer ind her til sidst.

                              syntes det er positivt at BW ikke sidder på hænderne og bare håber alt nok skal gå.

                              Men ellers syntes jeg det bærer meget præg af at oprydningen er i gang og at man begynder at bygge op til næste år samtidig med man skal have en masse yngre, primært offensive kræfter ind man håber at kunne skyde afsted relativt hurtigt for et, i OB sammenhænge stort beløb (lottokuponer).

                              - Om man så lidt har droppet ambitionerne for denne sæson og bare "glemt" at melde det ud, eller reelt troet at det nok gik hvis bare man lige hentede BP ind.
                              Rodet behøver da slet ikke at være skidt.

                              Tror de venter til landsholdspausen med at melde den endelige målsætning ud, de vil nok lige se de spillere vi får ind og se hvad holdet så kan.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Luca var ikke med igår og ikke til træning idag. Spillede fuld tid i lørdags på U19. Så han er enten skadet eller på vej på noget leje
                                Hvordan forløb træningen ?

                                Comment

                                Working...
                                X