Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Med fire tidligere OB spillere på holdet... mon ikke mindst én af dem scorer mod os
    De er i hvert fald topmotiveret.

    Comment


      Leif skriver at BW er fraværende af personlige årsager. Ikke for at skabe et rygte - men underligt at evaluere kampen uden at han er tilstede.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        De er i hvert fald topmotiveret.
        Netop min frygt, at Opondo og/eller AK finder det ekstra frem !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Men et fast koncept er jo netop det vi har brug for? Jeg gider ikke gå tilbage til at vi indstiller os efter modstanderne konstant, som vi gjorde under Michelsen ..
          AA har jo prøvet med et fast koncept. Det er lykkedes i et par halvlege i lidt over en sæson. Jeg siger ikke, at han skal lave alt om. Men man må have mere end en plan A, når man går ind til en sæson. Jeg har selv været træner i forskellige ketcheridrætsgrene, også på divisionsniveau, og der var da altid flere planer. Uden at vi gik på kompromis med hvordan vi grundlæggende ville gribe kampen an.
          Men for AA er det åbenbart enten plan A (som han har, men som ikke virker), eller plan B (som han ikke har)?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Men et fast koncept er jo netop det vi har brug for? Jeg gider ikke gå tilbage til at vi indstiller os efter modstanderne konstant, som vi gjorde under Michelsen ..
            Vi har brug for et fast koncept og vi har sådan set også et. Problemet er at vi slet ikke er gode nok til at spille fodbold til at spille efter det koncept. Det er jo svært at spille efter et koncept, hvis man ikke er i stand til at tæmme en bold.

            ​​​​​​

            ​​​​​​

            Comment


              Nu må spillerne sku også snart tage ansvar og få bedt om en ny træner! Mange spillere præstere jo ekstremt meget dårligere end de kan og der er IKKE tegn på forbedring nogen steder.

              Få dog revet det plaster! Amatører!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                Enig. Hvis man skal helt derud, hvor en slet skjult trussel om fyring er det eneste, der kan motivere, så kan man lige så godt fyre AA nu. For, som du siger, det vil være intet mindre end en katastrofe at tabe mod ACH. For hvis vi skal redde røven i år, bliver det ACH, Lyngby og VFF (og måske AaB) vi skal holde bag os.
                Glem Viborg, jeg havde også en tro og et håb om, at de ville blive en del af kampen, men det er alt for solide til, at de pludselig får en lang stime af kampe, hvor de ikke vinder. Selv her i starten af sæsonen, hvor de har skulle spille 4 europæiske kampe sideløbende, har de haft meget få problemer med at præstere i ligaen.

                Det bliver os, Horsens, Lyngby og AaB der skal kæmpe om at undgå nedrykning, og jeg er da også nervøs for, at AaB på et eller andet tidspunkt kommer lidt i gang og deres offensive individualister finder melodien, men som de har set ud i de første 5 kampe er de i hvert fald også en del af det.

                Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været en så vigtig kamp, som den vi skal spille mod Horsens, for et nederlag der og 10 point op til dem med over 1/4 af grundspillet afviklet, så kan vi godt forberede os på, at vi kommer til at ligge til nedrykning, når slutspillet går i gang, med mindre at AaB også kollapser totalt, og så bliver det en ekstremt definerende forårssæson vi skal spille.

                Comment


                  Kan det tænkes at Alm godt kan se at hans system ikke virker, at han har talt med BW om på hvilke positioner holdet skal forstærkes, men at han langt fra er tilfreds med det BW er kommet op med. Og at han således går planken ud, på den mest fordelsagtige måde for sig selv. Nemlig med en fyring.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    BT transfer podcast siger at vi er blevet tilbudt en tidligere Seria A profil, nogen der har hørt hvem det er ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                      Leif R fra Fyens melder ingen fyring på twitter - men tænker det bliver vind eller forsvind mod Horsens på mandag
                      Så bliver vi da nok klar over spillernes holdning til ham, hvis de selv kan bestemme det med en dårlig indsats (igen).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Glem Viborg, jeg havde også en tro og et håb om, at de ville blive en del af kampen, men det er alt for solide til, at de pludselig får en lang stime af kampe, hvor de ikke vinder. Selv her i starten af sæsonen, hvor de har skulle spille 4 europæiske kampe sideløbende, har de haft meget få problemer med at præstere i ligaen.

                        Det bliver os, Horsens, Lyngby og AaB der skal kæmpe om at undgå nedrykning, og jeg er da også nervøs for, at AaB på et eller andet tidspunkt kommer lidt i gang og deres offensive individualister finder melodien, men som de har set ud i de første 5 kampe er de i hvert fald også en del af det.

                        Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været en så vigtig kamp, som den vi skal spille mod Horsens, for et nederlag der og 10 point op til dem med over 1/4 af grundspillet afviklet, så kan vi godt forberede os på, at vi kommer til at ligge til nedrykning, når slutspillet går i gang, med mindre at AaB også kollapser totalt, og så bliver det en ekstremt definerende forårssæson vi skal spille.
                        Kan være, at jeg skal glemme VFF. Tænker dog, at de kan gå kolde i et heftigt program. Måske der også ryger en profil? En, der ikke kan erstattes. Med hensyn til AaB, så er jeg mest nervøs for, at de er villige til at lægge et større beløb, hvis de kommer i alvorlige problemer. og så er der ACH og Lyngby tilbage ...

                        Comment


                          Hvis nedrykningen skal kunne undgås tror jeg kun der er to muligheder:
                          1. En dyr supersigning (lidt som Wass) som giver bedre spil og tro på tingene.
                          2. Ansættelse af træner med et ry som vil få spillere til at vælge OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Så bliver vi da nok klar over spillernes holdning til ham, hvis de selv kan bestemme det med en dårlig indsats (igen).
                            Synes nu vi så nok ugidelighed igår. Men okay, så må vi jo forvente et par forstærkninger. Man kan da næppe forestiller sig vi bare tryller det vi så igår om til noget brugbart. Vi kan selvfølgelig sagtens vinde hjemme imod Horsens alligevel, men det bliver næsten med statsgaranti mere et udtryk for Horsens manglende kvalitet, en at vi løfter os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Hvis nedrykningen skal kunne undgås tror jeg kun der er to muligheder:
                              1. En dyr supersigning (lidt som Wass) som giver bedre spil og tro på tingene.
                              2. Ansættelse af træner med et ry som vil få spillere til at vælge OB.
                              Sympatisk tankegang, men

                              1. Hvilke spiller med det CV kan vi tiltrække og betale for ? Wass kom hjem til BIF pga. Oscars far/familien/historien.

                              2. Hvilken træner kan vi få med et "ry" så spillerne vælger os ? I min verden skal de ikke vælge træneren, men OB !
                              Last edited by Online; 15-08-2022, 12:36.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Kritikken kommer selvfølgelig her når det ligner han begynder at miste taget om tingene. Her vil flere komme med alle mulige årsager til han er den rette. Havde vi haft succes var det det mest rigtige i verden at vi nu havde en træner, der fokuserede på træningen og ikke brugte kræfter på at pege på spillere. Sådan er branchen, men overall er problemet jo bare at det hold han er sat i søgen til at spille sig i fast top 6 lige nu sejler rundt og spiller som det klart dårligste hold i suppen, og uanset om han så selv eller BW/Hemme/JH har peget på de spillere han har til rådighed, så præsterer spillerne langt under niveau og på den baggrund bør han jo ryge ud. Ellers mener ledelsen jo ikke der er andre som kan gøre det bedre, og så bør de fyre sig selv.
                                Netop, både KN og JM fik masser af kritik for at pege på diverse spillere, som blev tilført uden effekt.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X