Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervindue sommer 2022

    FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

    Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

    Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

    https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

    Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

    Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

    https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
    Er virkelig ked af at se Vestergaard og Hylle på den liste
    Og i det hele taget 5 af vores egne talenter og én fynbo (Hylle) gør lidt ondt.. Også selvom jeg er glad for at man ikke forlænger med JJ, da det er i begges parters bedste ineteresse at komme vider
    Bliver spændende især om han kan gå afskibbet Kløve, da han da har en lang kontrakt tilbage?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

      Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

      Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

      https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
      Så er vi sq igang

      Fire af dem er med kontraktudløb … Beklager Hyllegaard men undrer mig over at Kadrii og Sabbi ikke er med på listen men det er måske for at narre fjenden …
      En udskiftning af Larsen og Skjelvik ville da ikke gøre mig noget men det kan måske også blive for mange på en gang …
      Omvendt betyder det vel så at f.eks. Østrøm og Okusun har en fremtid i klubben ..
      Og så skal der vel en del talenter op i klubben for at holde den målsætning når man siger farvel til fem af egen avl og JJT trods alt har stået for mange af minutterne ..

      Det man så kan sige er at der udover JJT ikke er nogen fra start11 eller bare i nærheden så enten handles der nye reserver ind/hentes op fra akademiet ellers henter man reelle forstærkninger ind og lader nuværende start11’er være reserver … og bortset fra JJT hvem vil man så sætte på bænken af:

      HB
      Nicho. Mihajlo. Tverskov. King.
      X/Okusun. Aron.
      Sabbi. Jebali. Breum.
      Max.

      som jeg ser som stærkeste start11 under forudsætning om at forsvaret bliver spillet sammen ..
      Last edited by Plum; 21-04-2022, 16:53.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Så er vi sq igang

        Beklager Hyllegaard men undrer mig over at Kadrii og Sabbi ikke er med på listen men det er måske for at narre fjenden …
        En udskiftning af Larsen og Skjelvik ville da ikke gøre mig noget men det kan måske også blive for mange på en gang …
        Omvendt betyder det vel så at f.eks. Østrøm og Okusun har en fremtid i klubben ..
        Og så skal der vel en del talenter op i klubben for at holde den målsætning når man siger farvel til fem af egen avl og JJT trods alt har stået for mange af minutterne ..
        Enig. Bashkim, Sabbi, Okusun, Skjelvik og Larsen er mange lønkroner. De må kunne bruges på bedre spillere / spillere der passer ind i systemet bedre. Jeg ved godt Okosun har gjort det godt, men kan bare ikke se ham som starter i Alms system desværre. Hvis han har det fint med at være backup og indskiftningsspiller i de sene minutter på dødbolde osv. så er han jo fantastisk. Det tvivler jeg bare på han er.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Er virkelig ked af at se Vestergaard og Hylle på den liste
          Og i det hele taget 5 af vores egne talenter og én fynbo (Hylle) gør lidt ondt.. Også selvom jeg er glad for at man ikke forlænger med JJ, da det er i begges parters bedste ineteresse at komme vider
          Bliver spændende især om han kan gå afskibbet Kløve, da han da har en lang kontrakt tilbage?
          Helt enig. Ville gerne se noget af Vestergaard, hvis han kan holde sig skadefri. Og en etårig forlængelse med Hylle med klausul om et år mere hvis han får en del spilletid.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

            Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

            Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

            https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
            Hvis man skifter dem og køber 6 plus til start 11, så får bi måske et top 6 hold. Nytter ikke at være sentimentale, skal vi rykke os, så må nogle ud. Sabbi som bænkevarmer lyder godt. Vi skærper konkurrencen og har spillere på bænken som måske kan ændre en kamp

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

              Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

              Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

              https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
              Der er sgutte mange frigivede lønkroner i dem der. Og så mener jeg bestemt at forfatteren har lavet den fejl at Vestergaard har udløb til sommer. I følge min research er det først i 2024.
              Jeg er også meget sikker på at BW får en travl sommer i svingdøren. Men hvis det skal batte noget og transformationen skal være stor er man også nød til at kigge på de løntunge profiler som Kadrii,Skjelvik og måske Kasper L

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Hvis man skifter dem og køber 6 plus til start 11, så får bi måske et top 6 hold. Nytter ikke at være sentimentale, skal vi rykke os, så må nogle ud. Sabbi som bænkevarmer lyder godt. Vi skærper konkurrencen og har spillere på bænken som måske kan ændre en kamp
                Mm at lønbudgettet øges en del bliver det svært at hente 6 mand til start 11 hvis man kun kommer af med disse spillere. Der skal mere til. En del mere

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Mm at lønbudgettet øges en del bliver det svært at hente 6 mand til start 11 hvis man kun kommer af med disse spillere. Der skal mere til. En del mere
                  Bjørn må trylle.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Bjørn må trylle.
                    Hvis det antages/gættes på, at det er 8-10 spillere der skal væk, så mangler der jo stadig 2 ud fra den estimerede liste..! Men det er vel gisninger, kun BW kender realiteterne.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Hvis man skifter dem og køber 6 plus til start 11, så får bi måske et top 6 hold. Nytter ikke at være sentimentale, skal vi rykke os, så må nogle ud. Sabbi som bænkevarmer lyder godt. Vi skærper konkurrencen og har spillere på bænken som måske kan ændre en kamp
                      Jeg er nu mere ærgerlig over at det ikke er lykkedes et udfolde hans talent og potentiale, og at han ikke er bedre "integreret" end han er. Der kunne have ligget et potentielt lukrativt salg, og det bliver endnu vanskeligere/umuligt hvis han skal tilbringe tiden som indskifter og på reserveholdet, men hans præstationer har ganske rigtigt ikke berettiget ham til en startplads hver gang.
                      Last edited by manner; 22-04-2022, 04:09.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Hvis det antages/gættes på, at det er 8-10 spillere der skal væk, så mangler der jo stadig 2 ud fra den estimerede liste..! Men det er vel gisninger, kun BW kender realiteterne.
                        Det kunne sagtens være nogen mere prominente navne der endnu ikke har kontraktudløb.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Der er sgutte mange frigivede lønkroner i dem der. Og så mener jeg bestemt at forfatteren har lavet den fejl at Vestergaard har udløb til sommer. I følge min research er det først i 2024.
                          Jeg er også meget sikker på at BW får en travl sommer i svingdøren. Men hvis det skal batte noget og transformationen skal være stor er man også nød til at kigge på de løntunge profiler som Kadrii,Skjelvik og måske Kasper L
                          Niels har jo før åbnet op for, at han godt vil giver mere - hvis det giver mening, og at der er styr på basisen.
                          Hvis vi tager udgangspunkt i, at nedenstående er bedste start 11 pt, så bliver truppen stærk hvis 4-5 af dem som udgangspunkt er reserver:
                          HB
                          Nicho. Mihajlo. Tverskov. King.
                          X/Okusun. Aron.
                          Sabbi. Jebali. Breum.
                          Max.

                          Men det er nødvendigt, at der bliver købt ind til ovenstående start 11, hvis vi skal være et reelt top 6 hold.
                          Længe siden OB for alvor har haft en bænk hvor man tænkte, at en indskiftning kunne ændre meget.
                          Laver Bjørn de sædvanligt 2-3 klatkøb så er det nedrykningsspil igen næste sæson med mindre det er en stolpe ind sæson.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            FS gør sig i dag til talsmand for, i en betalingsartikel, at 8-10 spillere er på vej ud fordi BW vil sætte et afgørende præg på truppen. De oplister 8 spillere der ikke skal regne med en fremtid i klubben efter sommeren.

                            Ryan, Tarik, JJT, Kløve, C. Vestergård, Khemdee, Brems og Hyllegård.

                            Det er vel ikke andre end vi selv har forventet ville være i kikkerten til at forlade klubben. Ikke alle har udløb, men der skal sikkert nok være en løsning på det også.

                            https://fyens.dk/artikel/ob-st%C3%A5...ere-til-sommer
                            Ryan giver jo sig selv, JJT har vi nok også vidst det var slut og så er der jo AJA som man af en eller anden grund forlængede med - den fatter jeg stadig ikke.

                            Ellers er det jo primært egen udviklede unge talenter der bare ikke har slået til ( eller fået en ordenlig chance )

                            af den liste tænker jeg umiddelbart kløve vel bliver den der bliver sværest at komme af med da han har et par år tilbage på sin kontrakt.

                            Af spillere der ikke er på den liste tænker jeg Sabbi, Kadrii og også gerne Kasper L kunne være nogen man skulle forsøge at sende videre hvis muligt. Kadrii var engang fantastisk men hvis det er niveauet fra denne sæson vi kan forvente fremadrette så bliver det sgu tungt at se på. Om det så er systemet han ikke passer ind i eller hvad det nu kan være.

                            Sabbi har bare heller ikke på nogen måde slået til - og så vil jeg da hellere se Breum få noget mere spilletid.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Bjørn må trylle.
                              Hvis han er så dygtig at han kan tage de lønkroner og forvandle vores hold til et Top 6 uden at bruge de vilde transfer kroner så er jeg sgu dybt imponeret.
                              Han skal helt sikkert også lykkedes med at afskibe en dyr “profil” eller 2

                              Comment

                              Working...
                              X