Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
Så vidt jeg husker, har forum intet med OB/OSE at gøre længere. Jeg mener, at det blev flyttet til fansene på et tidspunkt? Og måske var jeg med til det... Derfor kan admin selvfølgelig godt have slettet det, men er der overhovedet admin længere? :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi har forhåbentlig også fået en lille sum for Østrøm"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så må vi håbe at Manneh præstenteres kl 10 så. Vi skal have spillere ind i start 11. Ikke for meget ud
Kasper Larsen var jo også fast mand på holdet, og Sander Svendsen har jo også spille alle kampe so far nærmest, så vi er nødt til at få mere end blot unge spændende talenter ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Vi kan i hvert fald ikke blive ved med at hælde spillere fra start-11'eren ud, uden at erstatte dem.
Kasper Larsen var jo også fast mand på holdet, og Sander Svendsen har jo også spille alle kampe so far nærmest, så vi er nødt til at få mere end blot unge spændende talenter ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
Mon ikke der kommer en ny mand ind og dække for ham.
Hvis man virkelig havde ambitioner gjorde man noget. Men mon ikke man føler sig ok dækket ind med de muligheder der?
Comment
-
Man rykkede jo Slotsager op i truppen og har hentet Omar. Så man har jo gjort noget
Hvis man virkelig havde ambitioner gjorde man noget. Men mon ikke man føler sig ok dækket ind med de muligheder der?
Comment
-
Man rykkede jo Slotsager op i truppen og har hentet Omar. Så man har jo gjort noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
Slotsager har højst sandsynligt niveauet, men ikke erfaringen.
- Likes 1
Comment
Comment