Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...atis-i-aadalen

    Spændende

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Tillykke til BW. At få ham gratis (udover en sign on vi skal vel give) og for en del videresalgsprocenter er stærkt.
      Så bring nu også Manneh ind, Bjørn!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Af hvad jeg lige kan se på youtube, så er han hurtig, har god fysik til at beskytte bolden, kan drive bolden frem og han har virkelig god rumlig intelligens og blik for sine medspillere. Han sender ofte medspillere i bagrum med præcise flade pasninger bag om ryggen på forsvarsspillerne. Ligner han har redskaberne til at blive god - men om han kan være med på seniorniveau, må tiden vise.
        Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
        Last edited by Agbre; 30-08-2022, 12:29.

        Comment


          Fedt fedt fedt. Så får han nok en lang aftale. Lad os håbe han er god

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
            Enig. Der er bestemt grund til at tro på, a than har potentialet og evnerne til at kunne blive en gevinst - og potentielt også en stor en både spillemæssigt og økonomisk-, men der er også grund til forsigtighed. At det kun er blevet til 14 kampe det sidste halvandet år - for Marseille B i den fjerdebedste franske række - er for eksempel ikke voldsomt imponerende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
              Har du tjekket deres trup / midtbanespillere ?

              Kan godt forstår, hvis en ung gut ikke lige står forrest i køen med det hold.

              Comment


                Har lige set lidt youtube

                Ham her skal klart spille en af de forreste pladser for at blive en succes. Han er IKKE midtbanespiller. Men han har satme nogle skills

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
                  Jeg tænker nu heller ikke at ret mange af vores spillere vil kunne spille for Marseille så det gør jo ikke at vi ikke kan bruge ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har lige set lidt youtube

                    Ham her skal klart spille en af de forreste pladser for at blive en succes. Han er IKKE midtbanespiller. Men han har satme nogle skills
                    Nej, han er helt klart tiltænkt en af pladserne bag 9'eren. Det tyder trøjenummer #10 vel også på er idéen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Nej, han er helt klart tiltænkt en af pladserne bag 9'eren. Det tyder trøjenummer #10 vel også på er idéen.
                      Jeg kan umiddelbart kun se ham som 7,10 eller 11 i vores 1-4-2-3-1

                      Comment


                        Må da også betyde Marseille tror lidt på ham. hvis de vil have vidersalgsprocenter på ham. Vores normale salg, ville trods alt bare være peanuts i Marseille's budget
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Jeg tænker nu heller ikke at ret mange af vores spillere vil kunne spille for Marseille så det gør jo ikke at vi ikke kan bruge ham.
                          Men en del af dem ville nok godt kunne blive profiler på deres B-hold i den fjerdebedste række - JJT er trods alt blevet hentet til et hold to rækker længere oppe - og der har han også fået ret begrænset med spilletid. Det kan selvfølgelig skyldes skader eller andet, og jeg tror og håber han bliver en gevinst for os, men det er ikke forkert, at der er nogle indikationer på, at alt ikke er gået efter planen for ham i det franske. Ellers var han selvfølgelig heller ikke aktuel for os.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg kan umiddelbart kun se ham som 7,10 eller 11 i vores 1-4-2-3-1
                            Er det ikke også de tre pladser bag 9'eren?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Men en del af dem ville nok godt kunne blive profiler på deres B-hold i den fjerdebedste række - JJT er trods alt blevet hentet til et hold to rækker længere oppe - og der har han også fået ret begrænset med spilletid. Det kan selvfølgelig skyldes skader eller andet, og jeg tror og håber han bliver en gevinst for os, men det er ikke forkert, at der er nogle indikationer på, at alt ikke er gået efter planen for ham i det franske. Ellers var han selvfølgelig heller ikke aktuel for os.
                              Han er helt sikkert et udviklings projekt. Men stadig en der kan få spilletid hurtigt og gøre sig gældende på superliga holdet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Er det ikke også de tre pladser bag 9'eren?
                                Jo. Glemte at give dig ret.

                                Nu må vi se om vi fortsætter med 4-3-3 eller går tilbage i 4-2-3-1

                                Comment

                                Working...
                                X