Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Man viste jo hvad man får med Okosun, så han er købt med åbne øjne (burde han være)

    Vil ikke sælge, mm der købes kanon ind. Han er brugbar hvis vi skal jegte til sidst, eller forsvar

    Hvornår er det han sidst er kommet ind og gjort en forskel?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-forlade-aab
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Det er forfærdeligt at vi sender Østrøm til Silkeborg. Jeg er sikker på Silkeborg har gjort et scoop her og OB kommer igen til at se dumme ud, ligesom vi gjorde med Klynge.
        Alm raus. Forfrem Hjortebjerg eller hent Bo Henriksen. Det var mere held end forstand at vi overhovedet fik point med fra kampen mod Horsens.
        Bo Henriksen har lige bevidst at han på ingen måde er klar til en cheftræner stilling på Superliga niveau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

          Bo Henriksen har lige bevidst at han på ingen måde er klar til en cheftræner stilling på Superliga niveau
          Vrøvl. Bo Henriksen passede åbenbart bare ikke ikke ind i FCM’s planer. Han har allerede bevist at han er en fremragende superligatræner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

            Bo Henriksen har lige bevidst at han på ingen måde er klar til en cheftræner stilling på Superliga niveau
            Fordi at han endte med et pointsnit på over 2,0, 3 point fra mesterskabet og med en pokaltitel? Eller er det de 4 sæsoner i Horsens hvor de ikke rykker ned og endda ryger i top 6 den ene sæson, for så at rykke ud med et brag så snart han forlader broen, som du henviser til?

            Fair nok, at man ikke bryder sig om Bo Henriksen, men lad da være med at skrive noget åbenlyst forkert, som så let kan pilles fra hinanden. Hvis der er noget han har bevist er det, at han er en mere end kapabel Superliga-træner og at bunden aldrig ryger ud af hans hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Fordi at han endte med et pointsnit på over 2,0, 3 point fra mesterskabet og med en pokaltitel? Eller er det de 4 sæsoner i Horsens hvor de ikke rykker ned og endda ryger i top 6 den ene sæson, for så at rykke ud med et brag så snart han forlader broen, som du henviser til?

              Fair nok, at man ikke bryder sig om Bo Henriksen, men lad da være med at skrive noget åbenlyst forkert, som så let kan pilles fra hinanden. Hvis der er noget han har bevist er det, at han er en mere end kapabel Superliga-træner og at bunden aldrig ryger ud af hans hold.
              +1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Fordi at han endte med et pointsnit på over 2,0, 3 point fra mesterskabet og med en pokaltitel? Eller er det de 4 sæsoner i Horsens hvor de ikke rykker ned og endda ryger i top 6 den ene sæson, for så at rykke ud med et brag så snart han forlader broen, som du henviser til?

                Fair nok, at man ikke bryder sig om Bo Henriksen, men lad da være med at skrive noget åbenlyst forkert, som så let kan pilles fra hinanden. Hvis der er noget han har bevist er det, at han er en mere end kapabel Superliga-træner og at bunden aldrig ryger ud af hans hold.
                Enig. Men jeg ønsker stadig ikke at se ham som træner i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Men jeg ønsker stadig ikke at se ham som træner i OB
                  Fair nok. Jeg har det lige omvendt, jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Bo Henriksen som cheftræner i OB. Men sådan er vi så forskellige.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Fair nok. Jeg har det lige omvendt, jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Bo Henriksen som cheftræner i OB. Men sådan er vi så forskellige.
                    Jeg holder på at vi allerede har en af danmarks bedste trænere i Ådalen i forvejen. Frank Hjortebjerg. Så næste gang vi skal have ny cheftræner rekrutterer vi “inhouse”. Hvis han ikke allerede er væk inden da pga andre kan se hans talent og køber ham fri

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg holder på at vi allerede har en af danmarks bedste trænere i Ådalen i forvejen. Frank Hjortebjerg. Så næste gang vi skal have ny cheftræner rekrutterer vi “inhouse”. Hvis han ikke allerede er væk inden da pga andre kan se hans talent og køber ham fri
                      Frank Hjortebjerg som cheftræner vil også være fint med mig.

                      Spændende iøvrigt om Alm tør starte med Slotsager i midterforsvaret sammen med BP, eller om han fortsætter med Skelvik og så med King på Venstre back. Jeg håber Slotsager får chancen, så Skelvik kan rykkes ud på venstre back.
                      Skidt at vi ikke har fået handlet en midterforsvarer mere med Ivansevic` skadesproblemer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Frank Hjortebjerg som cheftræner vil også være fint med mig.

                        Spændende iøvrigt om Alm tør starte med Slotsager i midterforsvaret sammen med BP, eller om han fortsætter med Skelvik og så med King på Venstre back. Jeg håber Slotsager får chancen, så Skelvik kan rykkes ud på venstre back.
                        Skidt at vi ikke har fået handlet en midterforsvarer mere med Ivansevic` skadesproblemer.
                        Det tror jeg ikke at de gør. Slotsager er et kæmpe talent men mangler altså noget inden han er klar. Han er kun 16,5
                        Hvis Ivan ikke bliver klar(tror jeg ikke at han gør) så spiller Skjelvik CF mod Silkeborg og King på VB.
                        Det er venstre forsvarsside der ikke fåes meget ringere i SL

                        Comment


                          Håber virkelig at den næste træner bliver en der kan komme med en spillestil der er meget tættere på det akademiet står for, og det som bl.a. Tonny Hermansen har italesat som OB-DNA som også har nogle tråde tilbage i historien. Det er den type spillere vi kan udvikle og det er den type spillere vi kan hente til udefra, det blev understreget i tiden under Kent Nielsen og det bliver i den grad også understreget nu. Vi har ikke infrastrukturen, økonomien og tålmodigheden til at få succes med at omstille os til den stil.

                          Hvis det er det man definerer som OB-DNA og forsøger at udvikle spillere til, så omfavn det da! Og henkast den der Nordsjælland-inspiration, det er slet ikke den vej vi skal kigge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg holder på at vi allerede har en af danmarks bedste trænere i Ådalen i forvejen. Frank Hjortebjerg. Så næste gang vi skal have ny cheftræner rekrutterer vi “inhouse”. Hvis han ikke allerede er væk inden da pga andre kan se hans talent og køber ham fri
                            Hvis Kent Nielsen har ambitioner om at prøve noget større end Silkeborg, kunne han være et godt bud på en afløser der. Og det vil sikkert også være det bedste for ham, han bliver dræbt hvis han får ansvaret i OB i den her forfatning og uden nogen cheftræner-erfaring.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det tror jeg ikke at de gør. Slotsager er et kæmpe talent men mangler altså noget inden han er klar. Han er kun 16,5
                              Hvis Ivan ikke bliver klar(tror jeg ikke at han gør) så spiller Skjelvik CF mod Silkeborg og King på VB.
                              Det er venstre forsvarsside der ikke fåes meget ringere i SL
                              Uuh hvor gør det ondt at være så ringe besat. Jeg frygter virkelig det bliver rigtig grimt. Gudskelov har SIF en europacup-kamp der gør, at hvis de afgøre det relativt hurtigt, så tror jeg de hjulrer den stille og roligt hjem med 2-0 og så vil ingen rynke på næsen over det, fordi SIF er så godt kørende. Det er det bedste scenarie jeg ser realistisk for mig lige nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Håber virkelig at den næste træner bliver en der kan komme med en spillestil der er meget tættere på det akademiet står for, og det som bl.a. Tonny Hermansen har italesat som OB-DNA som også har nogle tråde tilbage i historien. Det er den type spillere vi kan udvikle og det er den type spillere vi kan hente til udefra, det blev understreget i tiden under Kent Nielsen og det bliver i den grad også understreget nu. Vi har ikke infrastrukturen, økonomien og tålmodigheden til at få succes med at omstille os til den stil.

                                Hvis det er det man definerer som OB-DNA og forsøger at udvikle spillere til, så omfavn det da! Og henkast den der Nordsjælland-inspiration, det er slet ikke den vej vi skal kigge.
                                Man kunne vel have startet at indlemme Kim Engstrøm som assistenttræner da HH tog til Sønderjyske ..
                                Nu er han i B93 ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X