Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSøren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
Jørgensen er faldet meget i niveau fra da han var bedst, tung og skadesplaget ... han så virkelig dårlig ud i FCK.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægDet ser ud til at Alasana Manneh ikke var i truppen i går
https://www.flashscore.com/match/K4i...ummary/lineups
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.
- Likes 2
Comment
-
Men der går desværre lidt tid inden han kommer. Den polske klub har eftersigende lidt problemer med at forstå arbejds/opholdstilladelsesreglerne for en afrikansk spiller i EU… Desværre. Som jeg forstod det er OB uden skyld i rodet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægFyens melder i dagens avis om at Sander spiller afskedskamp i dag og skifter til Viking i Norge
- Likes 2
Comment
-
med nr 41? Ups, det var Minteh
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Øhhhh, er det ikke ham der lige er blevet udtaget til dagen trup med nr 41?
EDIT:Nej det er jo hal ungdomsspilleren! Men de starter begge med “M”
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Øhhhh, er det ikke ham der lige er blevet udtaget til dagen trup med nr 41?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
En af de bedste nyheder længe. Virker sgu til at BW i hvert fald kan se hvem der ikke har det der skal til. Så må bi se om han kan hente dem der har….
- Likes 1
Comment
-
Er jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?
MvH ChrisOB
Har det noget på sig er det forrykt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr jeg den eneste, der nåede at læse en besked, der nu er slettet herinde, hvor vedkommende påstår at grunden til at Manneh ikke er blevet præsenteret er at Thorborg har givet BW besked på at vride armen om på den polske klub, så de nu måske trækker sig fra handlen? Og at det ikke er første gang at Thorborg i sidste øjeblik har blandet sig i en handel, hvorfor mange spillere og agenter ikke gider at forhandle med OB, fordi der altid dukker ét eller andet op til allersidst?
MvH ChrisOB
Comment
Comment